Onko minulla oikeus eroottisiin rintoihin?
Tänäkin viikonloppuna naiset hilluvat rinnat paljaina, jotta ne opittaisiin näkemään vain kahtena läskikimpaleena, joilla ei ole sen kummempaa arvoa kuin miesten nänneillä.
Mutta entäpä me naiset, joille rinnat ovat tärkeä osa naisellisuutta ja jotka nauttivat niiden eroottisesta arvosta?
Miksi minkäänlaista vastustusta naisten rintojen väheksynnälle ei synny? Olenko ainoa, joka nauttii rinnoistaan ja niiden eroottisesta, esteettisestä ja seksuaalisesta arvosta?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä saanut mitään mielihyvää rinnoistani. Joo on ihan kauniit ja "eroottisen" näköiset, mut en kestä kun miehet luulee, että niitän pitää jatkuvasti koskea ja puristella. Mikään ei ole kuvottavampaa kuin mies, joka taantuu "tissivauvaksi" hyi yrjö!
Sinulla on oikeus tunteisiisi.
Toivottavasti sallit silti niiden nauttia omistaa, joille ne ovat tärkeä osa eroottista elämää.
Olemme yksilöitä :)
"eroottisesta, esteettisestä ja seksuaalisesta arvosta"
no jopas on arvokkaat rukkaset
mites sit esim rinnanpoiston läpikäyneet naiset, onko epäeroottisia epäesteettisiä epäseksuaalisia rumentaa vain maisemaa WTF?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelmasi?
Etelä-Euroopan rannoilla saa olla rauhassa yläosattomissa ilman mitään moraalipoliisien draamaa.
Silti rinnat eivät ole sielläkään menettäneet naisellisuuttaan tai eroottisuuttaan millään tavalla.
Turha luoda mitään keinotekoisia vastakkainasetteluja.
Kertoo kaiken tästä Suomen tilanteesta, että on hirveä moraalipaniikki päällä, lehdistö paikalla ja täällä keskustelupalstoillakin kauhistellaan, vaikka kyse on muualla ihan normaalista asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Sehän voi olla, että ne ketä rakastaa imettämistä saa seksuaalisen nautinnon lapselta ja sitten ihmettelevät, kun ukot juoksee vieraissa. Ohos tosiaan.
Huomasin kyllä, miten imetys eroaa mieheni ja mun keskinäisistä leikeistä :D
Pihatöitä olis kyllä kiva tehdä ilman paitaa, mutta valitettavasti tämä etuoikeus kuuluu pelkästään miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä saanut mitään mielihyvää rinnoistani. Joo on ihan kauniit ja "eroottisen" näköiset, mut en kestä kun miehet luulee, että niitän pitää jatkuvasti koskea ja puristella. Mikään ei ole kuvottavampaa kuin mies, joka taantuu "tissivauvaksi" hyi yrjö!
Sinulla on oikeus tunteisiisi.
Toivottavasti sallit silti niiden nauttia omistaa, joille ne ovat tärkeä osa eroottista elämää.
Olemme yksilöitä :)
Älä! Niinpäs onkin. Olen kyllä ymmärtänyt olevani yksilö, siksi ehkä kommenttini kirjoitinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän seuraava askel ole se, että naisen sukupuolielin ruvetaan näkemään ensisijaisesti lisääntymiseen tarkoitettuna välineenä eikä seksuaalisena kohteena.
Minun on vaikea uskoa, että kehitys pysähtyisi nimenomaan rintoihin.
Kaipa tasa-arvokehityksen tavoite on epäseksualisoida ihminen, häivyttää ihmisestä salaperäisyys ja henkisyys ja esittää hänet biologisena koneena.
Juu. Ihmiskunnan salaperäisyys ja henkisyys ovat tosiaan kiinni siitä, että naisen rinnat nähdään ensisijaisesti miesten miellyttämiseen tarkoitettuina eroottisina objekteina.
Minusta on kiva, että miehet näkevät minut myös objektina. Aika tympeää olisi, jos en herättäisi heissä minkäänlaista seksuaalista mielenkiintoa.
Enkä nyt tiedä, jaksaisinko tuota omaakaan ukkoani katsoa, jos en näkisi häntä ensisijaisesti seksuaalisena kohteena. Hän on myös hyvä ystäväni, mutta en minä tässä parisuhteessa olisi ilman seksuaalista objektointia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa ostaa eroottisia rintoja, ja kuka antaa käyttöoikeudet?
Plastikkakirurgilta saa ja omistaja antaa käyttöoikeuden. Oliko todellakin yllätys?!
Ei helvetti! Repesin tälle!