Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia Eroon oireista verkkokurssista (Maria Nordin)

Vierailija
06.07.2019 |

Kannattaako osallistua

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kurssin hinta on nyt melkein 400 €. Ei kai kaikille vilpittömästi hyvää tarkoittava ihminen nyt vaan rahasta pelolla?

Vierailija
82/105 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukais treeniä takana, hyötyjä odotellessa:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten suosittelen mutta kurssi vaatii kovaa itsekuria harjoittelun suhteen. Kun olet ostanut kurssin, et saa tukea kurssin suorittamiseen. Kurssin Facebook-ryhmä on alun tsemppaavan toiminnan jälkeen muuttunut mahdollisesti siksi ettei ohjaajat ole paikalla. Tämä on erona moniin muihin jossa ohjaaja on muutoksen tiellä mukana tukemassa asiakasta.

Mutta jos itsenäisesti on hyvin motivoitunut ja itsekuri on kova, kurssista voi olla apua!

Vierailija
84/105 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan täyttä huijausta ja osittain jopa hengenvaarallisia ohjeita. Täysin vastuuntunnotonta toimintaa. Ei kannata tukea millään tavalla.

Vierailija
85/105 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, kurssin hinta on nyt melkein 400 €. Ei kai kaikille vilpittömästi hyvää tarkoittava ihminen nyt vaan rahasta pelolla?

Nyt se on 50% alessa. Suosittelen kuitenkin ensin lukemaan kriittisiä tekstejä kurssista mm. https://blogit.ts.fi/terveys-tiede/maria-nordinin-palaute-kritiikkiini/

Itse otin joskus kurssista kokeilupätkän, mutta en pystynyt katsomaan Marian videoita. Jos iholla sarja sai hämmästystä aikaan, niin tässä kurssissa on sitä luvassa vielä enemmän.

Jos haluaisin muokata aivoja niin ostaisin alkuperäisen dnrs-kurssin, koska se vaikuttaa vähemmän huuhaalta. Maria nordin väittää, että epilepsia ja syöpä paranee hänen kurssillaan ja että sairauksista 95% johtuu stressistä. Tiedoksi vain kaikille vakavasti sairaille, olette vain päästä pipit.

Vierailija
86/105 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria sai tukesilta uhkasakon, peräti 100 000 e perusteettomista ja hengenvaarallisista väitteistä.

"TUKESIN selvitys on yhä kesken, mutta Nordin ei ole huolissaan.

”Tässä menetelmässähän on kyse ajattelusta. Olisi aika hurjaa, jos Suomessa jokin taho voisi sanoa, että sä et saa ajatella!”

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/nain-maria-nordin-opettaa-kurs…

Hän ei taida ymmärtää, että Tukesin nootti ei koske ajattelua, vaan hänen väitteitään.

Vierailija
87/105 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Knuuti on hengenvaarallinen

Vierailija
88/105 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hämmästyttävän nerokas kurssi, mutta vaatii sitoutumista harjoitteluun. Tässä ollaan uuden äärellä! Uskon, että tulen säästämään tulevaisuuden terveyskuluissa todella paljon kurssin ansiosta.

Uhkasakko oli vähän perätön.. tukes totesi kurssin samaan aikaan turvalliseksi ja langetti uhkasakon? Hieman epäloogista toimintaa..

Vierailija
89/105 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa osallistua, sain pituutta lisää 30cm ja haen missikisoihin.

Kiitos tästä 😂😂😂😂

Vierailija
90/105 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marian kirja on hyvä ja täynnä asiaa. Silmään pistää vain se, ettei kirjassa kerrota, mitkä kaikki viitteet, lainaukset ja ajatukset ovat lähtöisin Annie Hopperin DNRS-kurssista. Lähdeluettelossa mainitaan Dispenzat ym., mutta ei tietoa siitä että Maria nettoaa 400€ per asiakas toisen kehittämällä idealla, vain käännöksin ja muokkauksin. Erikoista että menee kustantajalta läpi sellaisenaan.

Sinänsä propsit rohkeudesta, esikärsimisestä ja positiivisuudesta Marialle. Sinnikäs nainen.

Vierailija
91/105 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kurssin 200€, osoittautui minulle täysin tarpeettomaksi, koska se kaikki oppi on ollut todellisuuttani vuosia, ja koska paranen ilman kurssia. Katsoin läpi kaikki videot koska se oli palautuksen ehtona. Kieltäytyy maksamasta rahoja takaisin ihmiselle, joka elää summalla minkä hän saa 3n kurssin myynnistä

Kurssi varmasti toimii sitä tarvitsevalle, valitettavasti täytyy sanoa, että ahneus vei rahani ja uskoo että kaikki parantuminen on kurssin ansiota, ja tiedän takuulla ettei niin ole.

Vierailija
92/105 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järki käteen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeat allergiat tai home oireet parane millään kurssilla, vaan välttämällä allergioita aiheuttavia aineita, allergioihin voi koittaa myös siedätyshoitoa, mutta nämäkään eivät aina paranna oireita ja ehdottomasti tehtävä lääkärin valvonnassa nämä hoidot, mutta jos kyseessä on luulosairaus niin suosittelen tuota kurssia....

Suurin osa yliherkkyyksistä ja autoimmuunisairauksista on "luulosairauksia", joissa elimistö toimii itseään vastaan, koska aivot ylireagoivat ympäristön uhkiin. Ja tämä on itseään vahvistava kierre. Minä tiedän ihmisiä jotka ovat niillä aivotreeneillä saaneet elimistönsä rauhoittumaan ja oireet (jotka ovat todellisia), poistuneet, koska aivot ei enää lue ympäristöä uhkaksi. Ja sit tiedän heitä jitka ovat samaistuneet oireisiinsa eivätkä halua niistä luopua. On helpompaa sairastaa fyysisiä oireita kuin kohdata niiden takana olevia psyykkisiä asioita.

Jaa, että mä oon kuvittelemalla näivettänyt mun kilpirauhasen rusinaksi, ja jos maksaisin Nordinille sen kurssimaksun, voisin kuvitella sen kilpparin taas toimintakuntoiseksi?

Olen ymmärtänyt, että kurssi ei tehoa oikeisiin sairauksiin, niin kuin esim sinun, vaan kurssi on ihmisille, jotka kärsivät neurooseista. Neuroottinen kuvittelee oireensa ja tuntevat ne vahvoina, mutta oireita ei aiheuta oikeasti kutistunut kilpirauhanen vaan he esim. Ahdistuksestaan johtuen tulkitsevat tuntemuksensa johtuvan jostakin esim. Ympäristöstä. Neurooseja kai normisti hoidetaan mielenterveyslääkkeillä. Jos joku saa avun kuuntelemalla nauhoitettua Nordinia ja neuroosit helpottuu, niin hyvä hänelle, siis molemmille Nordin hyötyy rahallisesti ja toinen pääsee oireistaan. MUTTA ei kai kukaan tolkun ihminen, jolla esim. Kilpirauhasen vajaatoiminta diagnoosi kuvittele kuvittelemalla parantavansa kilppariaan.

No minä kuvittelen, että kilpirauhasta voi YRITTÄÄ hoitaa itsehoitona. Kilpirauhassairaudet monesti puhkeavat stressaavissa elämäntilanteissa, kuten omanikin. Kilpirauhanen himmaa tai antaa voimaa ihmiselle kestää elämäntilanne ja tilanteen pitkittyessä se menee sairauden puolelle. Lisäksi ruoka-aineet voivat häiritä kilpirauhasen toimintaa.

Jos saisin mahdollisuuden elää uudelleen kilpirauhaseni hoito, kokeilisin jotain vaihtoehtoista ensin.

Mun kilpirauhanen meni huonoon kuntoon sillä, että välttelin suolaa, jolloin en saanut jodia tarpeeksi.

Lääkäri laittoi jo tyroksiinilääkitykselle, mutta pyysin, että jos 3kk katsotaan ilman. Aloin syömään aamupuuron jodioidun suolan kanssa ja kas, kilpirauhasarvot normalisoituivat.

Pelkästään ajatuksen voimalla ei kehoni olisi saanut jodia mistään.

Vierailija
93/105 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä samankaltaisista feel good -opeista voi lukea sadoista kirjoista ja niitä saa ilmaiseksi kirjastosta, plus youtuben videot.

Vierailija
94/105 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen lääkiksen pääsykokeisiin eli fysiikan, kemian ja biologian opinnot lukion oppimäärästä.

Jo tällä lukemisella pystyn korjaamaan Nordinin virheellisiä väittämiä blogissaan.

Jos kurssin vetäjä on noin pihalla, että perus 18-vuotiaskin näkee virheet lukemalla, niin enpä usko, että hän pystyy muille tarjoamaan oikeaa asiantuntijuutta kehon toiminnasta.

Käytännössä olisi sama, jos naapurin Ritvalta/Sepolta kysyisit apua lääketieteellisiin ongelmiin. He tulevat halvemmaksikin samalla osaamisella.

Vierailija
95/105 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskaa.Hyväuskoisia vedätetään.

Vierailija
96/105 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn taikapölyä siroteltavaksi illalla lakanoihin. Aamulla olosi tuntuu virkeältä. Hinta 7 euroa per 100 gr.

PS. Jos en löydä tarpeeksi tyhmiä ostajia, niin käytän lopun vehnäjauhon leipomiseen

Vierailija
97/105 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Nordinin tarjoamassa tuotteessa on se erikoinen juttu, että se auttaa ihan kaikkeen! Ja jos ei auta, kyse on siitä, että et ole vain yrittänyt tarpeeksi. Hirmu kätevää ainakin sille, joka tuotetta myy.

Vierailija
98/105 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
99/105 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkasakon pitää olla miljoona euroa jotta tehoaa!

Vierailija
100/105 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mukana kurssilla. Lähdin mukaan, koska minulla on ollut haasteita mm. työssä jaksamisessa. Kurssin myötä olen saanut lisää elämäniloa ja tämä näkyy mm. fyysisessä ja psyykkisessä jaksamisessa. Koen myös olevani kärsivällisempi kasvattaja ja pystyn esim. työelämässä puolustamaan ja pitämään kiinni omista rajoistani (haasteita työpaikan dynamiikassa).

Ja te naiset vielä ihmettelette miksei teitä haluta työelämään😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän