Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehdottomasti! Itselläni parani ripuli jo ekan kurssipäivän jälkeen.

Minä taas sain ripulin!

Mutta voit treenata aivosi olemaan välittämättä ripulista. Kun aivosi luulevat että ripulia ei ole, niin silloin sitä ei sinulle ole olemassa.

Kanssaihmiset voi sen silti huomata.

On vapautta valita oma polkunsa

Itse käyn kurssia. Heti alussa tajusin että Maria on aikaansa edellä.
Ihan mahtavaa että Maria on laittanut tosi laaja-alaisen kurssipaketin kokoon.
Marian tietoisuus on korkealla, sen tajuan kurssin videoita kuuntelemalla.
Voin lämpimästi suositella kurssia ihmisille, jotka haluaa katsoa itseään sisäänpäin, tarkastella omia toimintamalleja, uskomuksia ja valita kärsimyspolun sijaan vastuun oton omasta elämästä, sekä mahdollisuuden elää onnellisempana tässä hetkessä.
On vapautta valita oma polkunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

On vapautta valita oma polkunsa kirjoitti:
Itse käyn kurssia. Heti alussa tajusin että Maria on aikaansa edellä.
Ihan mahtavaa että Maria on laittanut tosi laaja-alaisen kurssipaketin kokoon.
Marian tietoisuus on korkealla, sen tajuan kurssin videoita kuuntelemalla.
Voin lämpimästi suositella kurssia ihmisille, jotka haluaa katsoa itseään sisäänpäin, tarkastella omia toimintamalleja, uskomuksia ja valita kärsimyspolun sijaan vastuun oton omasta elämästä, sekä mahdollisuuden elää onnellisempana tässä hetkessä.
On vapautta valita oma polkunsa.

Sanoisin, että hyvin näkee keiltä Maria on ottanut vaikutteita ja ammentanut oppinsa, ei ole hänen omaa keksintöä nämä jutut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei oikeat allergiat tai home oireet parane millään kurssilla, vaan välttämällä allergioita aiheuttavia aineita, allergioihin voi koittaa myös siedätyshoitoa, mutta nämäkään eivät aina paranna oireita ja ehdottomasti tehtävä lääkärin valvonnassa nämä hoidot, mutta jos kyseessä on luulosairaus niin suosittelen tuota kurssia....

Suurin osa yliherkkyyksistä ja autoimmuunisairauksista on "luulosairauksia", joissa elimistö toimii itseään vastaan, koska aivot ylireagoivat ympäristön uhkiin. Ja tämä on itseään vahvistava kierre. Minä tiedän ihmisiä jotka ovat niillä aivotreeneillä saaneet elimistönsä rauhoittumaan ja oireet (jotka ovat todellisia), poistuneet, koska aivot ei enää lue ympäristöä uhkaksi. Ja sit tiedän heitä jitka ovat samaistuneet oireisiinsa eivätkä halua niistä luopua. On helpompaa sairastaa fyysisiä oireita kuin kohdata niiden takana olevia psyykkisiä asioita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeat allergiat tai home oireet parane millään kurssilla, vaan välttämällä allergioita aiheuttavia aineita, allergioihin voi koittaa myös siedätyshoitoa, mutta nämäkään eivät aina paranna oireita ja ehdottomasti tehtävä lääkärin valvonnassa nämä hoidot, mutta jos kyseessä on luulosairaus niin suosittelen tuota kurssia....

Suurin osa yliherkkyyksistä ja autoimmuunisairauksista on "luulosairauksia", joissa elimistö toimii itseään vastaan, koska aivot ylireagoivat ympäristön uhkiin. Ja tämä on itseään vahvistava kierre. Minä tiedän ihmisiä jotka ovat niillä aivotreeneillä saaneet elimistönsä rauhoittumaan ja oireet (jotka ovat todellisia), poistuneet, koska aivot ei enää lue ympäristöä uhkaksi. Ja sit tiedän heitä jitka ovat samaistuneet oireisiinsa eivätkä halua niistä luopua. On helpompaa sairastaa fyysisiä oireita kuin kohdata niiden takana olevia psyykkisiä asioita.

Jaa, että mä oon kuvittelemalla näivettänyt mun kilpirauhasen rusinaksi, ja jos maksaisin Nordinille sen kurssimaksun, voisin kuvitella sen kilpparin taas toimintakuntoiseksi?

Vierailija

Kannattaa ehdottomasti osallistua! Aivan mahtava kurssi, sen käymisen jälkeen maailman uusin silmin! Värit ovat kirkkaampia, ja yksisarvisia lentelee taivailla. Oih!

Vierailija

Voi luojan taivas, eikö näitä kotipuoskareita saada millään säädöksillä kuriin! Ihan samaa kamaa kuin enkeli-ja yksisarvishoidot ja astral-teevee.
Luonnonvalinta tehkööt tehtävänsä. Darwin-palkintojen jakoa odotellessa...

Vierailija

Onkohan yksikään näistä kehujista todellinen henkilö vai Nordinin alter ego?

Älkää hyvät ihmiset maksako euroakaan tuolle huijarille. Leikkii ihmisten terveydellä, jopa hengellä

Vierailija

Luin tuon Knuutin tekstin enkä voi käsittää, että Nordin saa jatkaa toimintaansa. Ihan käsittämättömiä väitteitä jostain magneettikentistä, mm. raudanpuute aiheutetaan omilla ajatuksilla, lainaus Nordinilta, Knuutin jutusta”

”Rautavarastot eivät ole syy vaan taustalla on pitkittynyt stressi. Sydän toimii sähköisesti ja veri sisältää rautaa ja nämä synnyttävät magneettikentän. Mä uskon, että pitkäaikainen stressi heikentää omaa magneettikenttää ja toisaalta kun se on heikentynyt, ja kehossa ei tapahdu mitään turhaa, eli miksi se keho pumppaisi sitä rautaa, jos meidän magneettikenttä on heikko, eli siitä tulee sellainen kierre.”

”Meillä on tietoinen mieli, me voidaan näillä menetelmillä vahvistaa sitä magneettikenttää, jolloin se on myös viesti meidän keholle tuottaa ja hyödyntää paremmin sitä rautaa, jota meillä on ja mitä me saadaan ympäristöstä.”

Luulisi, että peruskoulun käynyt jo ymmärtää, että nyt mennään aivan villeissä sfääreissä.

Olen itse voinut lopettaa kipulääkityksen tietynlaisilla hengitys- ja keskittymisharjoituksilla ja uskon, että myös mielikuvaharjoittelu voi auttaa monessa tilanteessa.

Mutta Nordin on tuntenut ”kihelmöintiä emättimessä” ja opettaa nyt, että hiivan voi hoitaa kiitollisuuden tunteella. Haloo!

Vierailija

"TURVALLISUUS- ja kemikaalivirasto Tukes kieltää bloggari ja arkkitehti Maria Nordinin antamasta Eroon oireista -verkkokurssin yhteydessä sellaisia ohjeita ja väitteitä, jotka aiheuttavat asiakkaille terveydellistä vaaraa.

Tukes asettaa kieltopäätöksen tehosteeksi Nordinille 100 000 euron uhkasakon. Jos Nordin ei noudata päätöstä, hallinto-oikeus voi tuomita uhkasakon maksettavaksi.

Asiasta kertoi ensimmäisenä Iltalehti.

Tukes päätti asiasta maanantaina. Tukesin päätöksen mukaan Eroon oireista -verkkokurssin mainonnassa ja materiaalissa viitattiin erilaisten vakavien sairauksien parantumiseen kurssin harjoitusten avulla."

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006300146.html

Vierailija

Sain Marian kurssilta ripulin. Onneksi sain häneltä keijupölyä ja yksisarvisen jätöksiä lievittämään oireita! Ripulini jatkuu edelleen mutta yksisarvisen jätöksien parantava voima alkaa varmasti pian vaikuttamaan ❤ Voin suositella kurssia oikein paljon! Maria kerää jätökset itse ja jauhaa keijutkin käsityönä!

Vierailija

En ole käynyt Nordinin kurssia, mutta olen itse parantanut itseni allergian ja ärtyvän suolen vaivoista itsesuggestioilla ja ns. Vetovoiman lailla. Eli uskon että mielen avulla ainakin toiminnallisista vaivoista voi parantua, vaikka nykyisessä kovin materialistisessa maailmassa ei useimmat sellaiseen uskokaan.

Stressiäkö

Kyllähän se näin on, että stressi "huonontaa" näköä. Itseäni vaivaa se ajoittain. Hoidan ongelmaa silmienkostutustipoilla. Silloin kun stressi ei vaivaa, silmät ovat luonnollisesti kosteat. Asiaan toki vaikuttaa rakennusten koneellinen ilmanvaihto. Ilmanvaihdon määrä suunniteltu rakennuksen pysymiseen kuivana ja ihmisen silmät, limakalvot, hengitystiet taas kärsivät myös tästä vaikka muutoin ilmanvaigto on tärkein asia sisäilman laadulle.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat