Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (72)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten hankkinut pätevyyden näiden kurssien pitämiseen? Onko jossain mainittu?

Olen pitänyt Mariasta, mutta nää kurssit jotenkin.....ilmestyi vähän kuin tyhjästä.

Maria on kyllä kertonut miten kurssi on syntynyt, ei ole tyhjästä ilmestynyt.

Kurssi on ehdottomasti joka euron arvoinen. Olen saanut apua allergioihin sekä ajatusmaailmani on muuttunut parempaan. Olen onnellisempi, kiitollisempi ja positiivisempi. Olen päässyt eroon turhasta negatiivisuudesta ja enkä ole enää niin epävarma sosiaalisissa tilanteisss. On hienoa, että itse pystyy tekemään asioita oman hyvinvoinnin eteen.

Olen myös aikoinaan parantunut monikemikaaliyliherkkyydestä vastaavalla menetelmällä (ei dnrs) ja uskon että kurssi toimii kaikkiin muihinkin toiminnallisiin häiriöihin erinomaisesti.

Kurssia voi tehdä omaan tahtiin ja se vie aikaa päivästä noin 10-30min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt Mariasta, mutta nää kurssit jotenkin.....ilmestyi vähän kuin tyhjästä.

Kurssi on ehdottomasti joka euron arvoinen. Olen saanut apua allergioihin sekä ajatusmaailmani on muuttunut parempaan. Olen onnellisempi, kiitollisempi ja positiivisempi. Olen päässyt eroon turhasta negatiivisuudesta ja enkä ole enää niin epävarma sosiaalisissa tilanteisss. On hienoa, että itse pystyy tekemään asioita oman hyvinvoinnin eteen.

Olen myös aikoinaan parantunut monikemikaaliyliherkkyydestä vastaavalla menetelmällä (ei dnrs) ja uskon että kurssi toimii kaikkiin muihinkin toiminnallisiin häiriöihin erinomaisesti.

Miten / mikä on se menetelmä, millä olet parantunut monikemikaaliliherkkyydestä? (Kuinka eroaa dnrs:stä)

t.kemikaaliyliherkkä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten / mikä on se menetelmä, millä olet parantunut monikemikaaliliherkkyydestä? (Kuinka eroaa dnrs:stä)

t.kemikaaliyliherkkä

Isoin asia paranemisessa oli tajuta se, ettei kehossani ollut mikään peruuttamattomasti vialla, vaan kehoni ja aivoni tulkitsivat kemikaalit yms vaarallisiksi. Päätin, että paranen.
Sitten esim työkaverin dödölle altistuessa hoin itselleni olevani turvassa, terve, onnellinen. En väkisin siedättänyt itseäni, vaan järkeilin ja rauhoittelin itseäni altisteiden ympärillä. Jonkun aikaa siinä meni, vanhoista tavoista, ajatusmalleista ja siitä vihasta mikä liittyi kaikkiin hajusteisiin oli välillä haastavaa päästä eroon. En siis käyttänyt sillon mitään tiettyä menetelmää.

Oli se elämä aika rankkaa kun kaikki vitutti ja aiheutti oireita. Mutta parantua voi, eikä se vaadi eristäytymistä muusta maailmasta. Vaikka sitten Marian kurssin avulla, verrattuna dnrs, kurssi on edullinen, helppo eikä vaadi mitään hiton jenkki dvd settejä :D

En voi muutakun suositella. ❤️

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

t.kemikaaliyliherkkä

Isoin asia paranemisessa oli tajuta se, ettei kehossani ollut mikään peruuttamattomasti vialla, vaan kehoni ja aivoni tulkitsivat kemikaalit yms vaarallisiksi. Päätin, että paranen.
Sitten esim työkaverin dödölle altistuessa hoin itselleni olevani turvassa, terve, onnellinen. En väkisin siedättänyt itseäni, vaan järkeilin ja rauhoittelin itseäni altisteiden ympärillä. Jonkun aikaa siinä meni, vanhoista tavoista, ajatusmalleista ja siitä vihasta mikä liittyi kaikkiin hajusteisiin oli välillä haastavaa päästä eroon. En siis käyttänyt sillon mitään tiettyä menetelmää.

Oli se elämä aika rankkaa kun kaikki vitutti ja aiheutti oireita. Mutta parantua voi, eikä se vaadi eristäytymistä muusta maailmasta. Vaikka sitten Marian kurssin avulla, verrattuna dnrs, kurssi on edullinen, helppo eikä vaadi mitään hiton jenkki dvd settejä :D

Voi herramunjee tällaisten "kivojen" kurssien kanssa jotka oikein boostaa tätä mielikuvaa että kaikki kemikaaliyliherkät ym. olisi ylläolevan kaltaisia #&%×-päitä (<- lisää tuohon vapaavalintainen kirosana) ja Hull uja.

T. Kemikaaliyliherkkä joka on yliherkkä kahdelle hajustekemikaalille eikä todellakaan h*rhö joka "vihaa kaikkia hajusteita". Arght.

Vierailija

Olen saanut Marian verkkokurssilta valtavasti apua, vaikka en ihan aina ole ehtinyt päivittäin tekemään harjoituksia, mutta olen muuten noudattanut perusideaa ja tehnyt mielessä edellisten päivien juttuja, jotka tuntuivat eniten omilta. Hain apua työuupumukseen ja masennuksen jälkeiseen arkeen paluuseen. Näillä opeilla uskon itseeni ja opin käytännössä konreettisesti, miten omilla valinnoilla ja ajatuksilla voin oikeasti vaikuttaa niin paljon omaan elämänlaatuun, miten suhtaudun ja miten näen maailmaa. Olen niin rakastunut elämääni ja jaksan vaikka mitä <3

Vierailija

[/quote]

Voi herramunjee tällaisten "kivojen" kurssien kanssa jotka oikein boostaa tätä mielikuvaa että kaikki kemikaaliyliherkät ym. olisi ylläolevan kaltaisia #&%×-päitä (<- lisää tuohon vapaavalintainen kirosana) ja Hull uja.

T. Kemikaaliyliherkkä joka on yliherkkä kahdelle hajustekemikaalille eikä todellakaan h*rhö joka "vihaa kaikkia hajusteita". Arght.[/quote]

En itse osaa valitettavasti kommentoida näihin haasteisiin mitkä liittyvät kemikaaleihin. Oma haasteeni on siis työhön liittyvät kuormitustekiät. Olen korkeakoulutettu, johtavassa asumassa enkä koe olevani "hullu" vaan hyvin pedantti ja tunnollinen. Työterveyden ratkaisu olisi ollut mielialalääkkeet, joita en halunnut aloittaa mm. mahdollisten sivuvaikutusten vuoksi (työni on hyvin vastuullista ja vaatii tarkkaa keskittymiskykyä). Ja miksi olisin aloittanut, kun minun tapauksessa kurssityöskentely on tuonut helpotusta. Onneksi siis on vaihtoehtoja, jonka valinnan saa jokainen päättä itse.

Vierailija

Minä olen kurssilla saanut apua uniongelmiin. Lisäksi yleinen tyytyväisyys elämään ja elämänlaatu ovat parantuneet. Kaikkein parasta oli kuitenkin se, kun pystyin omaa 5 -vuotiasta lastani auttamaan haastavassa ja stressaavassa elämäntilanteessa. Hän sai todella nopeasti suuren avun. ❤️

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko hän asunut hometalossa?

Hän on arkkitehtina suunnitellut hometalon (sis. savesta tehdyn seinän), mutta myi sen keskeneräisenä pois, kun homma ei toiminut.

Vierailija

Käyn juuri läpi tätä kurssia. Suuret olivat odotukseni, kerran jo petyin, kun ei tehonnut yhtään, mutta jatkoin silti ja nyt alkaa vihdoin tuntua kehitystä! Omat haasteeni liittyvät ahdistukseen ja pelkoihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

t.kemikaaliyliherkkä

T. Kemikaaliyliherkkä joka on yliherkkä kahdelle hajustekemikaalille eikä todellakaan h*rhö joka "vihaa kaikkia hajusteita". Arght.

Haha voi minua kusipäätä kun menin paranemaan.
Ette te hulluja ole, joskus vähän itsepäisiä ja kapea katseisia. Onhan se vaikeaa kun ei tiedä tarkkaan mistä sairastuminen johtuu ja luottamus menee kun terveydenhuollossa kukaan ei osaa auttaa ja mihinkään muuhunkaan ei voi uskoa.

Vierailija

Jos ihmisellä on monikemikaaliyliherkkyys tai homeallergia, sitä ei kurssilla paranneta.
Osa oireista voivat joillakin ihmisillä olla psykosomaattisia ja niihin on ehkä parempaakin hoitoa tarjoolla kuin huuhaa kurssi.
Sinä et ole kovin pahasti altistunut tai yliherkkä alunperinkään jos jokin nettikurssi sinut parantaa.
Kärsit psykosomaattisista oireista.
Ihminen joka on oikeasti sairastunut homeista ja kemikaaleista ei parane verkkokurssilla.
Sanoohan sen järkikin että tämä ei olisi suomessa ongelma eikä kukaan kärsisi tästä jos kurssi sen parantaisi. Jo olisivat päättäjät lyöneet muuten isoiksi rahoiksi kys. Kurssilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän sellainen kutina, että Maria on osallistunut jollekin konsultointikurssille, jossa opetetaan tekemään rahaa ja memestystä "tyhjästä". Myönnän, olen itsekin ottanut ohjat elämästäni ja opetellut markkinointia sun muuta, jotta onnistun elämässä. Nordin varmaan toiminut samoin/tehnyt halvan tuotteen, kurssin, jota myy ja markkinoi konsulttien ohjeiden mukaan. En tiedä onko hänen kursseistaan vastinetta rahalle, tosiaan pätevyys...

Ja Maria ihan oikeasti, lopeta itsesi mainostaminen täällä. Olet tavallaan ihan symppis, mutta valaistuksissasi messutessasi tosi ahdasmielinen ja ärsyttävä. Jos vaihtaisit miestä niin suosiosi olisi taattu, mutta sitä ei toki voi vaatia.

Vierailija

Mariahan on väittänyt että jopa vakava pähkinäallergia, aivokasvaimet, epilepsia yms paranee hänen kurssillaan. Milloinkohan joku pääsee hengestään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehdottomasti! Itselläni parani ripuli jo ekan kurssipäivän jälkeen.

Minä taas sain ripulin!

Mutta voit treenata aivosi olemaan välittämättä ripulista. Kun aivosi luulevat että ripulia ei ole, niin silloin sitä ei sinulle ole olemassa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat