Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten tehdään vauvalle kesäkurpitsasosetta? Raasteen lisäksi voiko keittää, ja kauanko pitää kiehauttaa?
26.05.2006 |
Kommentit (2)
Sitten sauvasekoittimella (tmv.) soseeksi... Sekaan vähän keitinlientä, jos tarvitsee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Keitänkö ihan mömmöksi vai?
Uusavuton ap