JUORUNAAPURIT keksineet että mieheni..
Anteeksi täällä on jo aika paljon tätä aihepiiriä naapureista.. Anteeksi jo etukäteen caps lock.
Ovat siis keksineet että mieheni on naistenhakkaaja ja rajoittaa elämääni.
En tiedä mistä tämä on lähtenyt liikkeelle, mutta se saa minut vain pahalle päälle enkä edes enää halua liikkua kotoa kohta YHTÄÄN. Tekisi mieli mennä ojentamaan jokaista ja sanomaan että jos ette jumalauta tiedä niin minä se tässä voin lyödä mutta vain sonnanjauhajia.
Olen tehnyt kotoa töitä, hoitanut kotitöitä lisäksi, ollut myös masentunut AIVAN MIEHESTÄNI RIIPPUMATTOMISTA SYISTÄ ja tämä ei YHTÄÄN AUTA ETTÄ MIEHESTÄNI JUORUTAAN TÄLLAISTA. SE SATTUU IHAN ÄLYTTÖMÄSTI. NIIN MONI katsoo häntä kieroon ja minua säälien. Hyi!!!!!!!
Olen kuullut luottamuksella erään naapurimme tutun tutulta tästä ja se itse naapuri ei tiedä minun tietävän.
TÄMÄ ON SAIRASTA.
Aion nostaa syytteitä. Yksi todistaja on ja vielä keräämme todisteet.
Oudointa on se että emme edes pidä meteliä kauheasti joten en usko että kukaan riitelyn äänten takia olisi tällaista keksinyt. Minua kuvottaa ja oksettaa.
Minkä ihmeen takia niin kilttejä miesparkoja ensin katsotaan kieroon eikä vaikka naista??
Jos harrastaisin taistelulajia tai tankotanssia ja saisin mustelmia NIIN TOTTAKAI SE MIES SEN TEKEE!!
Järki käteen älyvapaat Pirkanmaalaiset nyt.
Kommentit (11)
Ja tosiaan minulla ei ole mustelmia. Ja kummallakaan ei ole alkoholiongelmaa, huumeongelmaa yms. Rahaa voisi olla enemmän mutta töitä sentään on. Mistä nää ihmiset keksii näitä päähänpistoksia. Ihan........ Aaarrghgtfgghhggggggg.
Aloin ekaa.kertaa epäillä kun vuokraisäntä kysyi että onko meillä kaikki hyvin??????? Että mitä??????
Olinkin aavistellut parin tyypin käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Huolestunut naapuri
ui keskelle järveä ja ota koko perhees mukaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
no nyt
juu tuun kohta ovelles.
Ap
Sinäkö sitä 10 prepaid lainaa tarvitset oikeusapuun?
Mitäs jos kokeilisin toimia sivistyneesti. Englantilaiseen malliin. Ignooraat ne.
Minun arkeani piristäisi tuollaiset kummalliset naapurit. Nyt on niin hiljaista aina.
Mitä voit oikeasti tehdä asialle? Voit nostaa metelin, haastaa käräjille kunnianloukkauksesta, mutta aina tarvitaan todistaja ja joka suostuu nimissään sen todistuksen sinun puolestasi tekemään.
Jos yhtään lohduttaa, niin minua vastaan todistettiin käräjillä nimettömänä pysyttelevän naapurin toimesta. Hän kertoi pelkkiä satuja ja jotka kuitenkin satuttivat minua todella kipeästäi. Se oli suorastaan nöyryyttävää. Asiassa parasta oli kuitenkin se, ettei käräjillä noteerattu todistusta jossa henkilö halusi pysyä nimettömänä. MYös todistus oli niin pölvästi, että lähinnä vastapuoli nolasi niin itsensä. Sille hymyilivät niin tuomari kuin minua edustanut juristi. Mappi ööhön siis meni.
Pääsin asiasta yli sillä ajatuksella, että jos ihmisellä ei ole rohkeutta puhua asiasta suoraan minulle ei se asia silloin ole tärkeää saati minulle merkittävää.
Viittaa kintaalla ja keskity nauttimaan teidän suhteestanne. Voit tottakai jutella jonkun kanssa keksityistä juoruista, jos se sinua yhtään auttaa rauhoittumaan.
Ja tietolähteesi on naapurin tutun tuttu?
Uskoisin, että tilanne on tämä: Naapurisi on kertonut jotain tutullesi, ja hän on kuullut jonkun sanan väärin, jonka seurauksena hän on ymmärtänyt tarinan eri tavalla. Sitten hän on kertonut omin sanoin sen jutun tutulleen, ja tämä tuttu on taas kuullut jonkun sanan väärin, ja siksi on ymmärtänyt asian eri tavalla kuin se hänelle kerrottiin. Sitten hän kertoi tarinan sinulle, koska luuli sen koskevan miestäsi.
Alun perin kyse ei edes ollut sinun miehestäsi, eikä naisen hakkaamisesta, vaan jostain aivan muusta.
Miten aiot nostaa niitä syytteitä? Kertoisitko?
Jätä se sika.
Huolestunut naapuri