Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen stereotypia se on, ettei miehiä kiinnosta älykkäät naiset?

Vierailija
05.07.2019 |

Olen älykäs nainen ja aina on riittänyt huomiota ja ottajaa. Kaiken lisäksi olen vielä pitkä ja ruskeatukkainen, joten en millään tapaa täytä odotusta pienestä, höppänästä blondista. Eli naisesta, joka kuulemma on miesten mieleen eniten. :)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai miehiä kiinnostaa älykkäät naiset. Kuinka moni haluaa naisen jonka kanssa ei ole mitään keskusteltavaa? Varmasti jotkut, mutta tuskin puhutaan enemmistöstä.

Se mitä tuolla oikeasti tarkoitetaan on ettei suurta osaa miehistä kiinnosta miestä älykkäämmät naiset (naiset suosivat itseään älykkäämpiä miehiä, joten asia lienee ok).

Sitten tulee se mutta:

Älykkäitä, menestyneitä, vahvoja ja maskuliinisia miehiä ei kiinnosta sparrata naisen kanssa. Tämä on se missä maut eivät kohtaa, koska vahvat naiset hakevat "vertaistaan miestä" ja "samanlaista"...kun taas kodin hengettäret hakevat vastakohtaansa - joka onkin sama mies.

Nyt meillä onkin dilemma. Erilaiset naiset haluavat saman miehen, ja perustelevat sen joko samanlaisuudella tai vastakohdilla. Joku jää väistämättä ilman. Tästä älykkäät naiset tekevät johtopäätöksen ettei heitä haluta älykkyyden vuoksi, vaikka tosiasiassa kyse on siitä että naiselta puuttuvat ne piirteet jotka täydentävät älykästä, menestynyttä, vahvaa ja maskuliinista miestä.

Vierailija
22/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Totta kai miehiä kiinnostaa älykkäät naiset. Kuinka moni haluaa naisen jonka kanssa ei ole mitään keskusteltavaa? Varmasti jotkut, mutta tuskin puhutaan enemmistöstä.

Se mitä tuolla oikeasti tarkoitetaan on ettei suurta osaa miehistä kiinnosta miestä älykkäämmät naiset (naiset suosivat itseään älykkäämpiä miehiä, joten asia lienee ok).

Sitten tulee se mutta:

Älykkäitä, menestyneitä, vahvoja ja maskuliinisia miehiä ei kiinnosta sparrata naisen kanssa. Tämä on se missä maut eivät kohtaa, koska vahvat naiset hakevat "vertaistaan miestä" ja "samanlaista"...kun taas kodin hengettäret hakevat vastakohtaansa - joka onkin sama mies.

Nyt meillä onkin dilemma. Erilaiset naiset haluavat saman miehen, ja perustelevat sen joko samanlaisuudella tai vastakohdilla. Joku jää väistämättä ilman. Tästä älykkäät naiset tekevät johtopäätöksen ettei heitä haluta älykkyyden vuoksi, vaikka tosiasiassa kyse on siitä että naiselta puuttuvat ne piirteet jotka täydentävät älykästä, menestynyttä, vahvaa ja maskuliinista miestä.

Millaisia naisia menestyneet miehet mielestäsi haluavat? Itse olen menestynyt nainen ja mieheni on menestynyt mies. Vahvoja persoonia molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen että samanälyiset ovat kiinnostuneet mutta silloinkin olen ollut heidän mielestään kaunis. Sitten ovat sanoneet että olen "kaunis ja älykäs". Sittemmin aloin etsiä hengellisempiä arvoja, olemukseni on muuttunut ja samalla tavalla ei ulkoisesti kiinnitetä huomiota. Ne huomaavat joiden kanssa on keskusteltavaa. Muille se älykin on kai yks hailee, outoutta tai tulkitaan piirteeksi vaikkapa aspergerista. Ja sitä paitsi olen alkanut nähdä kaikissa joitain lahjakkuuksia. Kai ihminen osaa sitä mitä tekee paljon ja mistä on kiinnostunut. Samalla tavalla, kuin tutkija laittaa kaiken huomionsa aiheeseen, laittaa body fitness- ihminen huomion ja ajan lihaksiin.

Vierailija
24/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä älykkäitä korkeasti koulutettuja menestyjämiehiä kiinnostaa, mutta ei autonromuja rassaavia elämänkoululaisia.

Vierailija
25/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen elämässä on sellainen onnellinen puoli, että tosiaan aina löytyy huomiota ja ottajaa. Antaisin toisen kivekseni, jos pääsisin samaan tilanteeseen.

Et taida olla älykäs. Muuten ymmärtäisit, että sun on luovuttava niistä molemmista.

Vierailija
26/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä stereotypiat siitä, että miehet kokevat älykkäät ja/tai vahvat naiset uhkaavaksi on ihan täyttä kukkua. Miehillä ei ole mitään älykkäitä ja/tai vahvoja naisia vastaan - nämä ovat naisessa varsin viehättäviä ominaisuuksia.

Ongelma on siinä, että moni itseään älykkäänä ja/tai vahvana pitävä nainen on todellisuudessa pelkkä rasittava jankuttaja tai luonnehäiriöinen prinsessa.

Vierailija
27/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten yllä todettiinkin on todellinen älykkyys ja vahvuus naisessa erittäin kuumaa. Valitettavasti monet  "en tarvitse miestä" -naiset vetävät vain roolia, joka näkyy parin kilometrin päähän. Se on ehdoton turn off.

Vierailija
28/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulutettua sosiaaliantropologiaa opiskellut nainen ei löydä itselleen korkeakoulutettua kumppania, joten johtopäätöksenä miehet eivät ole kiinnostuneita älykkäistä naisista. 

Kun myös miehet tunnetusti ovat pinnallisia, eivätkä vaadi korkeakoulutusta kumppaniltaa, tällöin myös ne sairaanhoitajat ja sihteerit kulkevat näiden älykkömiesten potentiaaliparitutkassa ja kirittävät pariutumiskisaa entisestään.

Vierailija
29/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miun mies nimenomaan tykkää älykkyydestäni. Arki on helpompaa, kun ratkaisut löytyvät nopeasti. Vaikka en olisi kiinnostunut tekniikasta tmv., niin suhtaudun hänen vahvuuksiinsa uteliaasti ja avoimesti. Hän ilmaisee ongelman, minä keksin 10 minuutissa 20 eri ratkaisua joista valitsemme parhaan. Hän on aktiivinen (päätöksen)tekijä, minä taas meidän yksikkömme strategikko. 

Ei se älykkyys ole huono ominaisuus miesten mielestä. Yleensä älykkyys vaan yhdistetään omahyväisyyteen ja kehnoihin vuorovaikutustaitoihin, jotka eivät ole mairittelevia ominaisuuksia. Ei älykkyys tarkoita sitä, että olisi joku Steve Jobs.

Nopea ratkaisujen löytäminen ei ole älykkyyden merkki. Prosessointinopeus korreloi kyllä älykkyyden kanssa, muttei erityisen vahvasti. Huonot ratkaisutkin löytyvät nopeasti.

Vierailija
30/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti sosiaalipummi.

Ap

Vierailija
31/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin on niin, että naisen älykkyydellä ei ole niin suurta väliä, ihan perustolkuissaanolo riittää. Kaunis nainen saa olla perustolkuissaan tai älykäs. Ja jos meillä on kaunis ja ruma nainen, niin mies valitsee sen kauniin täysin riippumatta älykkyystasosta.

Vierailija
32/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti sosiaalipummi.

Ap

Jos et ole ap: Hohhoijaa.

Jos olet ap: Ainakin sait herätettyä keskustelua.

Vierailija
33/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin on niin, että naisen älykkyydellä ei ole niin suurta väliä, ihan perustolkuissaanolo riittää. Kaunis nainen saa olla perustolkuissaan tai älykäs. Ja jos meillä on kaunis ja ruma nainen, niin mies valitsee sen kauniin täysin riippumatta älykkyystasosta.

Mutta kun minä saan itselleni enemmän älyllisistä jutuista kuin ulkonäköön panostamisesta miehiä varten.

Vierailija
34/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni älykkäänä, työskentelen it-alalla ja tienaan hyvin. Olen myös naisellinen ja kaunis nainen

Ja vaatii mieheltä paljon, ottaa puoliso joka tienaan enemmän ja hyväksyä se, että se nainen taitaa olla itseä fiksumpi.

Olen löytänyt puolison, toista kertaa nyt naimisissa.

Silti tunnistan kyllä tämän ap asettaman väitteen ihan todeksi.

Vierailija
35/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen perimmäinen olemus on alistuminen, Selitysten vaatiminen ja itsenäinen ajattelu ei kuulu tähän.

Vierailija
36/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen stereotypia se on, ettei miehiä kiinnosta älykkäät naiset?

Tämä on luultavasti joku narsististen, mutta huonoluontoisten, tylsien tai rumien naisten keksimä selitys sille miksi he eivät kiinnosta miehiä. Ei vika voi olla siinä, että olen mustasukkainen, raivohullu nalkuttaja. Olen vain liian älykäs miehille.

En tunne yhtään miestä, joka jaksaisi kuunnella tyhjäpäisen naisen höpinää, vaikka hän olisi kuinka kaunis. Kaikki kavereideni vaimotkin ovat vähintään yhtä älykkäitä kuin heidän miehensä, mutta lähes poikkeuksetta samalla tasolla. Väittäisin, että tuo on se syy miksi heidän suhteensa ovat kestäneet niin pitkään.

Vierailija
37/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kaltaiseni terävä-älyisen ja fiksun huumorin omaavan naisen jonka kanssa minun on helppo keskustella. Heillä valitettavasti on usein muitakin vaatimuksia täytettäväkseni. Valitsen siis vähemmän terävän, mutta mukavan ja vähempään tyytyvän naisen jonka kanssa minun on helppo vain olla.

Vierailija
38/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa älykkönainen mutta kiinnostaako häntä tällainen ammattikoulun käynyt metallimies? 🤔 Tykkään kyllä tietokilpailuista ja olen matikkanero 👍

Vierailija
39/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen elämässä on sellainen onnellinen puoli, että tosiaan aina löytyy huomiota ja ottajaa. Antaisin toisen kivekseni, jos pääsisin samaan tilanteeseen.

Anna molemmat kivekset, ota hormonilääkitys, käy ottamassa silarit ja eheydy naiseksi, niin sillä homma hoituu.

Vierailija
40/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kaltaiseni terävä-älyisen ja fiksun huumorin omaavan naisen jonka kanssa minun on helppo keskustella. Heillä valitettavasti on usein muitakin vaatimuksia täytettäväkseni. Valitsen siis vähemmän terävän, mutta mukavan ja vähempään tyytyvän naisen jonka kanssa minun on helppo vain olla.

Totta. Haluan, että mies tekee muutakin kuin kommentoi älykkäästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän