Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen stereotypia se on, ettei miehiä kiinnosta älykkäät naiset?

Vierailija
05.07.2019 |

Olen älykäs nainen ja aina on riittänyt huomiota ja ottajaa. Kaiken lisäksi olen vielä pitkä ja ruskeatukkainen, joten en millään tapaa täytä odotusta pienestä, höppänästä blondista. Eli naisesta, joka kuulemma on miesten mieleen eniten. :)

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Totta kai miehiä kiinnostaa älykkäät naiset. Kuinka moni haluaa naisen jonka kanssa ei ole mitään keskusteltavaa? Varmasti jotkut, mutta tuskin puhutaan enemmistöstä.

Se mitä tuolla oikeasti tarkoitetaan on ettei suurta osaa miehistä kiinnosta miestä älykkäämmät naiset (naiset suosivat itseään älykkäämpiä miehiä, joten asia lienee ok).

Sitten tulee se mutta:

Älykkäitä, menestyneitä, vahvoja ja maskuliinisia miehiä ei kiinnosta sparrata naisen kanssa. Tämä on se missä maut eivät kohtaa, koska vahvat naiset hakevat "vertaistaan miestä" ja "samanlaista"...kun taas kodin hengettäret hakevat vastakohtaansa - joka onkin sama mies.

Nyt meillä onkin dilemma. Erilaiset naiset haluavat saman miehen, ja perustelevat sen joko samanlaisuudella tai vastakohdilla. Joku jää väistämättä ilman. Tästä älykkäät naiset tekevät johtopäätöksen ettei heitä haluta älykkyyden vuoksi, vaikka tosiasiassa kyse on siitä että naiselta puuttuvat ne piirteet jotka täydentävät älykästä, menestynyttä, vahvaa ja maskuliinista miestä.

Millaisia naisia menestyneet miehet mielestäsi haluavat? Itse olen menestynyt nainen ja mieheni on menestynyt mies. Vahvoja persoonia molemmat.

Menestyneitä miehiä on monenlaisia. Hyvin maskuliiniset yleensä haluavat vastakappaleitaan eli ns. kodin hengettäriä. Älykkäät nörttityypit voivat haluta vahvoja naisia.

Kaikki naiset puolestaan haluavat saman miehen. Joko koska vastakappaleet, tai koska samanlaisuus. Siksi osa jää ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi