Tissiflashmob saa jatkoa
Järjestäjät aikovat jatkaa tapahtumien järjestämistä niin kauan kunnes paljaat rinnat eivät saa enää huomiota. Siinä mahtaa mennä pitkä aika, että miehet eivät kiinnostu tisuleista. 😂
Kommentit (63)
https://www.hs.fi/urheilu/art-2000006165429.html?utm_campaign=tf-HS&utm… Tässä olisi feministeillekin todellinen epäkohta johon puuttua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisko joku, mitä voimaannuttavaa on tissit paljaana riekkumisella? Mikä siinä paidan ja rintsikoiden käyttämisessä on niin ylivoimaisen vaikeaa?
Eikö sinusta ole outoa, että toisen sukupuolen nännit ovat ok ja toisen ei?
Ei.
Perustelut? "Näin se nyt vaan on" / "Tähän minä olen tottunut" ?
Tässä karvalakkilallinen perustelu: naisen rinnat on lasten ruokkimisen lisäksi sekudäärinen sukupuolielin ja erogeeninen ruumiinosa. Toisin kuin muut nisäkkäät ja kädelliset, ihminen parittelee kaikissa kulttuureissa muulta laumalta syrjässä, kahden kesken ( tai pienessä ryhmässä). Evoluutiopsykologien/biologien mukaan tämä johtuu siitä, että julkiparittelu häiritsee laumarauhaa. Sukupuolielinten ja niihin tinnastettavien elinten (tissit) julkiheiluttelu häiritsee myös laumarauhaa. Voit googletella niin löydät varmasti sivistyneemmin ilmaistuja näkemyksiä aiheesta.
Tissit todella ovat vauvan ruokintaa varten. Onko vauvan ruokkiminen sinusta jotenkin julkiparitteluun tai sukupuolielimiin liittyvää toimintaa? Kovin erikoinen näkemys.
Miksi täytyy yrittää kiistää ilmiselviä tosiasioita? Rinnat on tarkoitettu vauvan ruokkimiseen, mutta ovat myös sekundäärinen sukupuolimerkki, joiden tarkoitus on kertoa vastakkaiselle sukupuolelle, että nainen on sukukypsä , ja että hänen on siten mahdollista paritella ja imettää parittelunvseuraksena alkunsa saanut vauva. Tissien esittely on primitiivisellä tasolla kutsu tulla parettelemaan. Jos tississä on vauva kiinni, se on selvä viesti siitä, että parittelu on jo tapahtunut, ei kannata just nyt vaivautua.
Ai mistä kohtaa katsottuna? Olen nähnyt aika monet nännit, naisten kuin miesten enkä kyllä muista koskaan nähneeni miehellä sellaisia kauniisti nöpöttäviä nortinnatsoja tai oikein reheviä mopontulppia. Lisäksi ne miesten nännit ovat harvemmin kiinni sellaisessa herkullisen pyöreässä rasvamollukassa.