Tissiflashmob saa jatkoa
Järjestäjät aikovat jatkaa tapahtumien järjestämistä niin kauan kunnes paljaat rinnat eivät saa enää huomiota. Siinä mahtaa mennä pitkä aika, että miehet eivät kiinnostu tisuleista. 😂
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Voiko enää tyhmempää olla?!
Tuommonen paljastelu loukkaa muuten naisiakin. En minä ainakaan halua katsoa kenenkään rintoja keskellä normaalia elämää. Ne jotka on yläosattomissa rannalla makailevat sentään useimmiten paikallaan.
Sama. Jos olen naisten pukkarissa niin ei haittaa toisten naisten alastomuus, mutta koen että toisen naisen yläosattomuus jossain muussa tilanteessa on todella vaivaannuttavaa ja loukkaavaa. Enkä oikein ymmärrä miksi pitäisi tottua sellaiseen tai miksi sen pitäisi olla normaalia?
Tai miksi jonkun toisen oikeus tuntea olonsa "mukavammaksi" tai tasavertaisemmaksi tai mitä tällä yläosattomuudella sitten haetaankaan tulisi tapahtua muiden kustannuksella?
Musta on noloa että kutsuvat itseään feministeiksi.
Toivottavasti poliisi on paikalla sakottamassa sukupuolisiveellisyyden loukkaamisesta, vai mikä se lain kohta nyt olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sädekin on opettaja - tehneekö enää niitä hommia?
Säde ei taida enää opettaa. Hän oli joskus myös jossain "Neljän taviksen illallisessa" - en muista ohjelman oikeaa nimeä. Oliko se Arvostele mun illallinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säde ei taida enää opettaa. Hän oli joskus myös jossain "Neljän taviksen illallisessa" - en muista ohjelman oikeaa nimeä. Oliko se Arvostele mun illallinen?
Juu ei. Neljän tähden illallinen on vain ns. "tähdille" ja taviksille on tuo toinen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti poliisi on paikalla sakottamassa sukupuolisiveellisyyden loukkaamisesta, vai mikä se lain kohta nyt olikaan.
Siihen sakottamiseen vaaditaan kai että muut ihmiset ilmaisee paheksuntansa. Ilmaistaan se etukäteen jottei ne saa enempää huomiota ja voivat jatkaa paljastelua uimarannalla missä ketään ei enää kiinnosta
Pitäiskö naisten pelata samalla logiikalla pesäpalloa prse paljaana ettei porukat menis peleihin vaan kattomaa prseitä. Kaikki tarjolle heti ni voi keskittyä itse peliin.Vai miten se joku akka vinku eilen iltalehdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommonen paljastelu loukkaa muuten naisiakin. En minä ainakaan halua katsoa kenenkään rintoja keskellä normaalia elämää. Ne jotka on yläosattomissa rannalla makailevat sentään useimmiten paikallaan.
No niinpä. Voiko tosta ilmottaa poliisille? Että siirtävät ne rautatientorilta takas rannalle. Ei kiinnosta asioida kaupungilla lasten kanssa alastomien ihmisten keskellä. Tollanen vetää kaikkia lieveilmiöitäkin.
Seuraavaks joku mies keksii tasa-arvon nimissä vapauttaa kikulinsa. Viekää noi kaikki oikeesti pois kaupungilta!
Kikkeli olisi kyllä verrannollinen naisen sukupuolielimiin. Nännit ovat verrannollisia nänneihin.
Nainen ja mies eivät ole keholtaan samanlaisia niin vaan idiootti esittää tuollaisia verrantoja. Ihan yhtälailla voi esittää verrannon: kohauttaa paljastamalla jotain mitä ei ole yleisesti hyväksyttyä paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisko joku, mitä voimaannuttavaa on tissit paljaana riekkumisella? Mikä siinä paidan ja rintsikoiden käyttämisessä on niin ylivoimaisen vaikeaa?
Eikö sinusta ole outoa, että toisen sukupuolen nännit ovat ok ja toisen ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen sakottamiseen vaaditaan kai että muut ihmiset ilmaisee paheksuntansa. Ilmaistaan se etukäteen jottei ne saa enempää huomiota ja voivat jatkaa paljastelua uimarannalla missä ketään ei enää kiinnosta
Näillä eskaloituu tuo huomionhakeminen kun ne tissit ei aiheuttaneet tarpeeksi kiinnostusta uimarannalla. Nyt sitten pitää saada rautatientorilla huomiota.
Mitä seuraavaksi? Tissiflashmob päiväkodissa? Kirkossa?
Siinähän taistelee tuulimyllyjä vastaan.
Nykyään t*ssejä tulee joka tuutista ja sekään ei ole vaikuttanut mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisko joku, mitä voimaannuttavaa on tissit paljaana riekkumisella? Mikä siinä paidan ja rintsikoiden käyttämisessä on niin ylivoimaisen vaikeaa?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtijuttujen mukaan on myös mensan jäsen. Voittanee siis älyssä keskivertomamman mennen tullen?
Tämä vaikuttaakin ihan touhulta jonka tavoitteen ja vaikuttamismekanismin ymmärtää vain paljon normaalia älykkäämpi henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Avasin aamun lehden ja tuli omituisen kaksijakoinen olo: ensin silmiin osui tissiflashmob-uutinen ja seuraavana otsikko Suomen j'hadistiverkostosta. On tämä monipuolinen maa nykyisin.
Tämä itseäkin mietityttää, että useinhan nuo samat tyypit kannattaa myös kritiikitöntä mokutusta. Kovin ristiriitaista. Ehkä Helsingin rautatietorilla tissit esillä hilluminen kuitenkin herättelis ettei kaikkea voi saada. Se onkin sitten eri asia minkä valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Voiko tosta ilmottaa poliisille? Että siirtävät ne rautatientorilta takas rannalle. Ei kiinnosta asioida kaupungilla lasten kanssa alastomien ihmisten keskellä. Tollanen vetää kaikkia lieveilmiöitäkin.
Seuraavaks joku mies keksii tasa-arvon nimissä vapauttaa kikulinsa. Viekää noi kaikki oikeesti pois kaupungilta!
Kikkeli olisi kyllä verrannollinen naisen sukupuolielimiin. Nännit ovat verrannollisia nänneihin.
Nainen ja mies eivät ole keholtaan samanlaisia niin vaan idiootti esittää tuollaisia verrantoja. Ihan yhtälailla voi esittää verrannon: kohauttaa paljastamalla jotain mitä ei ole yleisesti hyväksyttyä paljastaa.
No siitä olen samaa mieltä, että on idioottia verrata miesten kikkeleitä naisten nänneihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Perustelut? "Näin se nyt vaan on" / "Tähän minä olen tottunut" ?
Euroopassa on tissiprotesteja niin ne on aivan törkeän hyvä kroppaisia naisia siellä tissit paljaana heilumassa 👍😘
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi paljastellaan rautatientorilla.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/abe6517e-614e-4d51-acd3-96c7880e8c79
Yleisradion toimittelija oli ehdottanut tyttöjä tekemään tissi-iskun rautatientorille joka on täynnä geelitukkia ja ulkomaan vahvistuksia. Sillä tavoin yle pääsee taas repimään otsikoita ja usuttamaan eri ihmisryhmät toisiaan vastaan. Näin ylen monikulttuurisuusstrategia toimii, hajoita, häpäise ja hallitse.
Avasin aamun lehden ja tuli omituisen kaksijakoinen olo: ensin silmiin osui tissiflashmob-uutinen ja seuraavana otsikko Suomen j'hadistiverkostosta. On tämä monipuolinen maa nykyisin.