Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitse se, joka valitsee sinut

Vierailija
05.07.2019 |

Odottelen tässä ilmeisesti turhaan viestiä yhdeltä mieheltä ja just muistin tämän vanhan viisuden. Jos ei sitä vertaa kiinnosta, että laittaa viestiä, niin se taitaa kyllä olla siinä. Vaikka olisi kuinka ujo. Harmillista tosiaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita itse sille viesti, jos sekin odottaa.

Vierailija
2/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hyvä neuvo on esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Mikään ei varmasti voi mennä pieleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis olen laittanut viestiä ja kertonut kiinnostukseni. Toinen halusi miettimisaikaa. Blaah. Ap

Vierailija
4/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voi olettaa, että kiinnostusta ei ollut? Oliko toi ajan pyytäminen oikeasti kauniisti muotoillut pakit?

Vierailija
5/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt mua tekemään päätös.

Vierailija
6/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kllä se on varmaan fiksumpaa alkaa liehittelemään just niiitä jotka on niin solmussa ettei tiedä itsekään mistä päiin tulevat ja minnne ovat menossa. Toiimin ikääänkuin kompasssina.

Vierailija
7/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen horoskooppimerkki?

Yleensä on kyllä näin, että jos mies on kiinnostunut, niin ei hänen tarvitse mitään odotella. En siis laittaisi liiemmin toivoa tähän tapaukseen.

Vierailija
8/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitsin sen, joka valitsi minut. Nyt 25 vuotta yhdessä.

Vierailija
9/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kllä se on varmaan fiksumpaa alkaa liehittelemään just niiitä jotka on niin solmussa ettei tiedä itsekään mistä päiin tulevat ja minnne ovat menossa. Toiimin ikääänkuin kompasssina.

Ei toki mikäään pirttipirkkokaaan joka odotteleee kartta kädessä valmiiina reitti a sta öööhön.

Vierailija
10/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, kiinnostuneen miehen käytös ei jätä arvailujen varaa. Tai no, nykyään seurustelen miehen kanssa joka teki niin ettei soittanut moneen päivään kun en kerran minäkään, vaikka odotti sitä kuumeisesti. Ja yksi toinen epäili kiinnostustani kun vain odotin että hän on se joka laittaa viestiä, tai jos vastailin lyhyesti viesteihin. Itse taas syyllistyn suuhen että tuppaan panttaamaan kiinnostustani, ja pelailen pelejä. Ihan tyhmää, tiedän! Mutta uskon että tosirakkaus puskee läpi vaikka mistä.

Vierailija
11/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki mikäään pirttipirkkokaaan joka odotteleee kartta kädessä valmiiina reitti a sta öööhön.

"Se on helpppo elämä kun pelataan tämä afrikantähti mun sääännöilllä".

Vierailija
12/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se on helpppo elämä kun pelataan tämä afrikantähti mun sääännöilllä".

kaulinta eii kannata pelätä se on vain rekvisiiittaaa.

Vierailija
13/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuhlaa omaa aikaan sellaiseen ihmiseen kuka ei arvosta sun aikaa. Sitten kun toinen innolla haluaa nähdä, soittaa ja viestitellä niin hän osoittaa että haluaa sinun huomiosi ja haluaa seuraasi. Käytä omaa aikaasi vain sellaisiin ihmisiin ja muille anna se arvostus minkä he antavat sulle.

Vierailija
14/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, kiitos teille. Kummallista tässä on se, että kuvittelin hänen olevan kiinnostunut, mutta ehkä vähän ujo ja estoinen. Siksi edes mietin asiaa.

Horoskooppi on hällä ehkä kalat.

Vierailija
15/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kukaan valitse :(

Vierailija
16/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee myös koiranpantuihin. Valitse pentueesta se, joka valitsee sinut.

Vierailija
17/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, mitä mä menetän jos vielä laitan viestin? Ap

Vierailija
18/18 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätee myös koiranpantuihin. Valitse pentueesta se, joka valitsee sinut.

Jos niitä pääsee valitsemaan, kun osa on jo varattu jollekin toiselle. Tai sitten haluaa jonkun tietynvärisen nartun ja luoksesi tulee vääränvärinen uros :D

Mutta periaatteessa ihan hyvä neuvo. Ei sitä vastahankaisinta kannata yrittää väkisin ottaa, oli sitten kyseessä koiranpentu tai ihmiskumppani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme