Onpas Anu Sagim yhtäkkiä rypistynyt
Ikää kuitenkin vain 57 vuotta, varmaan kuluttava, haureellinen elämä kurtistaa tuonkin mummon.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
"Vain". Suurin osa suomalaisista tortuista alkaa siinä 40 kymppisenä olemaan aika hirvittäviä kurtturuusuja. Haperot haisee, rinnat roikkuu, läskit lyllyy ja kaikki ongelmat on miehesten vikoja.
Oliko sinulla väkivaltainen tai laiminlyövä äiti? Jostainhan tuollainen naisvihaa uhkuva kielenkäyttö kertoo.
Mikäli yrität sanoa, että ihminen vanhetessaan rypistyy ja rupsahtaa, myös miehet, niin siinä olet kyllä oikeassa. Se ei vain ole lainkaan uutta tietoa, vaan maailman itsestäänselvin asia.
Vierailija kirjoitti:
mikäli jauhaa häirintää ja tukanuottaa jatkuvasti jostain, tulee pahempaa jälkeä. silloin ei kannata heilutella nyrkkejä edes pihalla kun tiedustellaan jotain asiaa.
pst. kannattaa viedä (vielä kakara) mielisairaalaan, kun sitä itse haluaa.
Ilmotetaan 112 tämä uhkaus.
J ja RMK jos olette enää kertaakaan perässäni tälläkään palstalla jenginne kanssa niin käymme taas käräjillä. Varoitan vaan kerran. Eikä virkamerkkikään auta kätyreillänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lopetettaisiin ihmisten haukkuminen? Kiitos.
https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fstatic-sls.smf.aws.san…
HYI W#TTU!
Yep. Kuin paholainen itse.
Tukka on kaunis.
Muuten,on kyllä nolot jutut tädillä. 😉
Ihan hyvin säilynyt tuo Anu. En vaan siedä tuota omahyväistä naista ja siinä se. Osaksi Virossa asuvina, meille on tuon naisen jutut tulleet liiankin tutuiksi. Aina haukkumassa muita ja ylentämässä itseään. Yritti Viron vihreissä riikikoguun, eli heidän eduskuntaansa, vaan eipä päässyt, surkean pienellä äänisaaliillaan. Ei pidä Viron kansakaan tuosta tyypistä, aina sen naama on jonkun lehden kannessa. Pääsi sentään nyt yhteen televisiopaneeliin osalliseksi, mutta sielläkin puhuu koko ajan muiden päälle, eli käytöstavat puuttuvat kokonaan. Anu haukkui suomalaiset naiset rumiksi, lihaviksi ja tyylittömiksi. No, kun katselen virolaisia naisia, on siellä ihan yhtä paljon ylipainoisia ja tyylittömiä rumiluksia, kuin meissä suomalaisissakin. Ihme suomenvihaaja, taitaa olla kateellinen meidän hyvinvointivaltiollemme ja sille, ettei ole itse syntynyt tänne.
Pettihän tuo Risto-Mattiakin koko kulissiliiton ajan, suhde perustui vain siihen, että Anu tykkäsi Risto-Matin rahoista.
Anun kohdalla pätee erittäin hyvin se moni kakku päältä kaunis jne.
Mun mielestä tosi hyvän näköinen liki kuuskymppiseksi!
En ole mikään suuri fani kuitenkaan, hänen monet kommenttinsa ovat olleet ala-arvoisia. Mutta upean näköinen ulkoisesti.
Niin?
On 57-vuotias eli iässä, jolloin niitä ryppyjä voi tulla hetkessä huomattavastikin.
Viidenkympin jälkeenhän ihmiset alkaa yleensä viimeistään vanhentumaan silmissä, ja etenkin lähempänä kuuttakymppiä selkeät rypyt on normi.
Minusta hän on päinvastoin ikäisekseen oikein hyvännäköinen ja freesi nainen, enkä ymmärrä miksi hänen asiansa jaksavat niin paljon kiinnostaa.
Tässäkin ketjussa muuten huomaa, miten raadollisia vanhemmat ihmiset ovat toisilleen - miehet haukkuvat naisia ja naiset miehiä ja naiset naisia.
Joku nuori mies eka sivulla kehui Anua ja minä kehun myös (olen siis nuori nainen), mutta keski-ikäiset tuntuvat lähinnä haukkuvan kilpaa toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko linkki väärin? Anuhan on käsittämättömän freesi ikäisekseen. Toki kaulassakin alkaa ikä näkyä, mutta nainenhan on pian 60! Oikeassa elämässä kuusikymppisten naamat roikkuu jo kunnolla ja kaula lerpattaa, vaikka tietysti av:n kuusikymppiset menee kolmekymppisistä, omasta mielestään. :)
Ei muuten lerpata yhtään mikään eikä todellakaan.
Enemmän nykyään 30 vuotiailla lerpattaa leuan alla ja poskilta kuin terveemmin eläneillä 57 v. Joskus äiti on nuoremman näköinen kuin tytär.
Niin mutta kun ne putket olivat eri linjassa niin kannattaa vaan teidän jengin niellä tappio. Olipa se merkki tai ei, tiedän nimittäin ketä olette ja tuo viesti otettiin talteen. Ja laitetaan eteenpäin.