2vkoa lomaa takana, väsyttää ja itkettää.
Ensivuoden lomani jätän pitämättä, jos ei lomamatkalle pääse, ei tätä pelkästään kotona kökkimistä kotitöineen psyyke kestä.
Kommentit (15)
Uhriutumalla pilaat lomasi. Suomalainen luonto on ihan ilmainen.
Ei meillä voi "vain mennä" takaisin töihin ja lomat keskitetään tiettyihin ajankohtiin ihan toiminnallisista syistä.
Ap
En mielestäni uhriudu, olen loppu. Ja suomen luonto, juu on ihana, mutta rajansa kaikella, tänäänkin heilunut pitkin pöpelikköä 15t askeleen verran eli alkaa tökkimään.
Ap
Tää on kyllä jotenkin niin hassua, miten me ihmiset ollaankaan erilaisia.
Toiset herää eloon ollessaan lomalla, toiset näköjään ei.
T. Kotirouvaksi aikova
Miksi et nyt lähtenyt reissuun? tai vaikka johonkin kansanopiston kurssille tms.
Tee kuten minä.. Käy päivittäin 10km lenkillä, pyöräile lisäksi. Täytä ristikoita, lue kirjoja ja uutisia.
Itse asun Helsingissä ja täällä riittää tapahtumia ja nähtävää, ei ehdi vi*ustuskäyrä nousta.
Ulkomailla loma vasta hukkaan meneekin.
Säälittävää. ’En osaa lomailla, en jaksa.” Buuhuu. Cry me a river.
Todellakin säälittävää tulla ruikuttamaan kun on pakko olla lomalla! Voi luoja miten idiootti ihmisiä sitä maa päällään kantaa. Ei olla mihinkään tyytyväisiä, kannattais hankkia elämä!! Minä odotan kieli pitkällä kun kohta alkaa 3 viikon loma, aa että, koko pitkän talven odotan ihanaa ja rentouttavaa kesälomaa. Ei ole varaa matkustella mutta ei haittaa yhtään, nautin kun saan olla ja elää ilman mitään aikatauluja, pyöräilen, kävelen, luen, huilaan, ihmettelen jne ja nautin ,nautin lomasta täysin rinnoin :D IHANAA KESÄLOMAA KAIKILLE!
Lomaile kotikaupungissa tai lähikaupungissa. Kai teiltä päin jotain ravintoloita löytyy. Jos on leikki-ikäisiä niin johonkin vähän vieraampaan leikkipuistoon menoksi, ja sitä rataa. Monet lomailevat kotikaupungin hotellissa. Tai yöksi voi mennä kotiin ja viettää päivät muissa paikoissa. Junat ja bussit kulkevat myös, jos maiseman vaihdosta haikailet. Ei ole pakko tehdä kotitöitä.
Sama täällä. En vaan jaksa tätä viikkokausien pelkkää olemista. Olen kyllä lenkkeillyt, lukenut, käynyt muutamassa kotimaan kohteessa jne. mutta silti. Kaipaan sitä työn rytmitystä päivään. Vapaa-aika tuntuu ihanalta silloin, kun on jotain muutakin kuin vapaa-aikaa.
Jatkossa aion paloitella lomat mahdollisimman pieniin eriin. Esim. parin päivän loma + vkl on oikeasti virkistävä.
Mikset ottanut keikkatyötä loman ajaksi? Oma vikasi.
Mee töihin jo takas. Kuka jaksaa lomailla viikkoa pitempään kerralla