Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin äsken nälissäni kaksi vihistä

Vierailija
04.07.2019 |

Onko se liian paljon naisen ateriaksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kannata enää miettiä, kun söit jo. 

Vierailija
2/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän korvikeruoka tuo kylläisyyttä. Joutuu syömään paljon ja silti nälkä vain on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihistä?

Vierailija
4/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihikoira = Vihis

Vierailija
5/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuitenkin suuri ero verrattuna siihen, että tavallisesti syön yhden vihiksen silloin tällöin. Nyt kun vihiksiä saa isommassa pussissa ja perhekin on siirtynyt lihiksistä vihiksiin ovat houkutukset niin sanotusti helpommin käden ulottuvilla.

Aiemmin minulle kävi monesti niin, että säästin vihistäni sellaiseen tilanteeseen jolloin olen yksin syömässä. Monesti joku muu söi sen vihiksen kun koin tilaisuuteni koittaneen.Tänään muu perhe lähti harrastamaan ja siten minulla oli tällainen päivällisen ja iltapalan välimuoto eli kaksi vihistä.

Vierailija
6/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis söit? Ei tullut ihan selväksi.

Vierailija
7/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän korvikeruoka tuo kylläisyyttä. Joutuu syömään paljon ja silti nälkä vain on.

Tulin kyllä kylläiseksi jo ensimmäisestä vihiksestä mutta söin ahneuttaan sen toisen ja en pysty liikkumaan nyt. Nälkä ei taatusti ole ennen huomisaamua. Vihis ei ole mitään korvikeruokaa jolleivat tekijät ole alkaneet laittaa pettua taikinan sekaan.

Vierailija
8/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuitenkin suuri ero verrattuna siihen, että tavallisesti syön yhden vihiksen silloin tällöin. Nyt kun vihiksiä saa isommassa pussissa ja perhekin on siirtynyt lihiksistä vihiksiin ovat houkutukset niin sanotusti helpommin käden ulottuvilla.

Aiemmin minulle kävi monesti niin, että säästin vihistäni sellaiseen tilanteeseen jolloin olen yksin syömässä. Monesti joku muu söi sen vihiksen kun koin tilaisuuteni koittaneen.Tänään muu perhe lähti harrastamaan ja siten minulla oli tällainen päivällisen ja iltapalan välimuoto eli kaksi vihistä.

Olisit syönyt ruokaa, ei tarttis vinkua.

Vierailija
9/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis söit? Ei tullut ihan selväksi.

Vihis = lihapiirakan kasvisversio eli vihannespiirakka.

Vierailija
11/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta mielestäni pahalta kunhan et ihan joka päivä tuohon tyyliin syö. Vihikset (kuten myös lihikset) kun ovat melko ravinneköyhää ruokaa.

Vierailija
12/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai söit ? Sou ?? Normi määrä naiselle ja vihikset on ihan ok !

Vierailija
13/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit syönyt ruokaa, ei tarttis vinkua.

Missä välissä? Kun tulin töistä sen jälkeen kun muut ovat lähteneet harrastamaan niin en todellakaan jaksanut alkaa laittamaan ruokaa. Perhe söi päivällisruoat loppuun.

Vierailija
14/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta mielestäni pahalta kunhan et ihan joka päivä tuohon tyyliin syö. Vihikset (kuten myös lihikset) kun ovat melko ravinneköyhää ruokaa.[/

No, en elä vihiksillä. Siitä huolimatta niitä ostetaan meille koska muutkin perheessä haluavat ottaa nopeasti jääkaapista jotain jos ateria on syystä tai toisesta jäänyt väliin.

Vierailija
15/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai söit ? Sou ?? Normi määrä naiselle ja vihikset on ihan ok !

Siis ihanko oikeasti? Tarkoitan nyt lähinnä määrää. Minulla ei ole minkäänlaista tietoa siitä, kuinka paljon muut naiset syövät piirakoita keskimäärin. Vihikset ovat kyllä hyviä. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Vierailija
16/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa nyt määrällisesti ollut paljon euokaa, mutta kaloreita tuollaisissa rasvapalloissa on suhteettoman paljon. Samalla kalorimäärällä olisit voinut syödä enemmän jotain terveellisempää. Mutta ei tuo nyt niin vaarallista ole jos ei ole jtkuvaa.

Vierailija
17/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihishullu

Vierailija
18/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihis = vihapiirakka

Vierailija
19/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tungen aina niiden väliin sinappia, sipulia, kurkkusalaattia, tomaattia, salaattia ja viipaleen juustoa.

Kylkeen kun syö vielä kourallisen raejuustoa niin voin kuvitella, että se on ihan terveysruokaa. Proteiinit, rasvat ja kasvikset samassa. Kätevää.

Vierailija
20/21 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihis = vihapiirakka

Vihis=vihikoiran ja lihapiirakan risteytys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi