Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mikropettäminen"

Vierailija
04.07.2019 |

Sanon heti alkuun että tämä on tosijuttu.
Olen asunut mieheni kanssa yhdessä jo 3 vuotta. Viime kesänä näin hänen puhelimestaan, että oli jutellut jonkun vieraan naisen kanssa ja halunnut videopuhelua. Tämän mies selitti sillä että oli vain mielenkiinnosta eikä olisi oikeasti koskaan "pettänyt" minua. Pyyteli sata kertaa anteeksi käytöstään ja lupasi että ei koskaan enää mokaa näin.
Noh sama juttu nyt uudestaan paitsi tässä viestissa oli jaettu alastonkuvia ja muuta seksi viestejä. Viestittelyä oli tapahtunut vain yhden päivän aikana, mutta minua tämä silti loukkaa. Taas kuulin samat jorinat kuinka pahoillaan hän on ja jos saa vielä mahdollisuuden ei koskaan enää mokaa näin. Sanoi myös että tämä ei ole pettämistä eikä hän olisi koskaan "oikeaa" seksiä naisen kanssa harrastanut.
Olen viimeiset 5 päivää miettinyt että jäänkö vai lähdenkö. Vai oikeasti onko minulla muka liian tiukat rajat? Sanoin myös että kai minäkin voin lähettää vieraalle miehelle itsestäni kuvia, mutta tästä mieheni suuttui ja sanoi että ei tietenkään.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normia. Pojat on poikia.

Vierailija
2/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia! Lähde menemään jos mies ei arvosta sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista paskaa harrasti exä joka oli nainen. Heivaa pihalle ja äkkiä

Vierailija
4/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Mieti nyt että joku sun ystävä tai sisko tms. kertoisi sinulle tällaisen saman jutun. Mitä vastaisit? Että no on ihan ok että sun miehesi jakaa alastonkuvia muille naisille ja harrastaa netti/puhelinseksiä (tosin itse et saa tehdä samoin)?

Sun miehesi 100% pettää tilaisuuden tullen ihan oikeassakin elämässä, ellei ole jo. Sinä ansaitset parempaa. Arvosta itseäsi enemmän.

Vierailija
5/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eli pyytää anteeksi ja sanoo ettei toistu, mutta toisaalta selittelee ettei pidä pettämisenä? Suomennos: ei ole oikeasti pahoillaan, ei kadu muuta kuin kiinni jäämistä ja jatkaa samaan malliin. Sinuna tekisin omat ratkaisuni.

Vaikka itse saattaisin hyväksyä vieraiden kanssa viestittelyn, niin en ikinä katselisi tuollaista päin naamaa valehtelua ja tyhmänä pitämistä. Tuskin on kummoista kynnystä edetä livepettämiseenkin. Eri juttu, jos haluaisi rehdisti sopia vähän perinteistä avoimemmista pelisäännöistä.

Vierailija
6/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, että viime kesänä tämä tapahtui ja nyt asia vaivaa?

Vierailija
7/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut jotain artikkeleja pettämisestä ja jos toinen oikeasti katuu tekemistään niin yli voi päästä.

Nyt on loukattu ja nöyryytetty olo, miten tästä pääsee yli? Mies on viimeiset 5 päivää jankuttunut, kuinka hän rakastaa minua eikä tiedä miten oli näin tyhmä.

Luulen että katuu ainoastaan kiinni jäämistä.

Olen kuitenkin jo 31v tuntuu turhalta taas muuttaa yksin asumaan.

Ap

Vierailija
8/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähä tollukka jos tämmöstä täytyy edes kysyä.

Vierailija
9/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, ettei ole pettänyt? Tuon perusteella sanoisin, että jos ei ole jo pettänyt, niin pettää heti, kun tilaisuus tulee.  Ja kai niitä tilaisuuksia tulee, kun aktiivisesti jakelee alastonkuvia. 

Vierailija
10/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä ja meni paremmin, kunnes taas löysin uuden viestin.

Vierailija
11/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vaivaa kymmenen vuotta sitten tapahtuneet asiat, ja saan niistä säännöllisesti raivokohtauksia!

Vierailija
12/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui helvetti ihmisiä! Mikä niissä haisevissa elimenkuvissa kiinnostaa! Miksi ei pyritä vaikka verbaalisesti kiihottamaan toista, mutta ei, tautinen munakuva ja halut lähtee loppuelämäksi!

Vierailija
13/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen mies. Koko ajan pitää vahtia, mutta mun mies ei edes pyydä anteeksi. Viimeksi oli jo eropaperi nenän edessä ennenkuin suostui edes lopettamaan senhetkisen nettisuhteensa.

Jos ei tajua sitä, että se loukkaa sinua, niin valitettavasti teidän suhteella ei ole tulevaisuutta. Ei sinun ikäsi (vasta 31!) ole mikään syy jäädä kurjaan suhteeseen, missä sinua ja tunteitasi ei arvosteta pätkääkään.

Vierailija
14/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo pettämistä. Ei ole olemassa mitään mikropettämistä. Mun ex tehtali nettideitti ilmoituksia, otti sormuksen pois sormesta aina kuin saumat pettää, ja petti vuosien ajan. Sanoi samat että ei koskaan pettäisi ja kuinka rakastaa. Sanoisin et sun mies on ihan samaa ihmistyyppiä. Hänen mielestään ainut ongelma on se kun jäi kiinni.

Vierailija
15/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen mies. Koko ajan pitää vahtia, mutta mun mies ei edes pyydä anteeksi. Viimeksi oli jo eropaperi nenän edessä ennenkuin suostui edes lopettamaan senhetkisen nettisuhteensa.

Jos ei tajua sitä, että se loukkaa sinua, niin valitettavasti teidän suhteella ei ole tulevaisuutta. Ei sinun ikäsi (vasta 31!) ole mikään syy jäädä kurjaan suhteeseen, missä sinua ja tunteitasi ei arvosteta pätkääkään.

(jos joku ihmettelee, miksi olen vielä tässä, niin liipaisimella olen, seuraavan kiinnijäämisen kohdalla se on moro)

Vierailija
16/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän? Minä olen 33 ja nautin yksin asumisesta enemmän kuin koskaan. Paljon vapautta ja itsenäisyyttä, ja parisuhteetkin ovat hiton paljon parempia, kun ei asuta samassa asunnossa.

Vierailija
17/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään koskaan hoitojeni kanssa harrasta "oikeaa" seksiä, panen niitä vaan. Ainoastaan kultsini kanssa sitten rakastelen tunteella. Eli en ole koskaan pettänyt, eiks je?

Vierailija
18/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut jotain artikkeleja pettämisestä ja jos toinen oikeasti katuu tekemistään niin yli voi päästä.

Nyt on loukattu ja nöyryytetty olo, miten tästä pääsee yli? Mies on viimeiset 5 päivää jankuttunut, kuinka hän rakastaa minua eikä tiedä miten oli näin tyhmä.

Luulen että katuu ainoastaan kiinni jäämistä.

Ap

Kyllä hän varmasti vakuuttaa katuvansa seuraavallakin kerralla. Ja seuraavalla. Ja sitä seuraavalla.

Kerran voi antaa anteeksi jos välttämättä haluaa, mutta siitä eteenpäin se on jo silkkaa typeryyttä. Nyt ei olla enää siinä vaiheessa, että pohditaan katuuko ja parantaako tapansa. Nyt ollaan siinä vaiheessa, että on jo todistettu ettei hän ole katunut eikä parantanut tapojaan.

Vierailija
19/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on teidän rajat? Onko miehesi nyt ylittänyt ne kahdesti? Ja entäpä ne mahdolliset kerrat kun ei jäänyt kiinni?

Suosittelen joko pariterapiaa (jos haluatte jatkaa yhdessä) tai sitten jätät miehen.

Nimim. Petetty, joka ei usko enää tarinoihin ja anteeksipyyntöihin

Vierailija
20/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nämä nettijutut on tapahtunut niin minä olen ollut muualla työkomennuksella. Viimeisimmäksi tapahtuneessa keskustelussa nainen kysyi mieheltäni että missä minä olen. Mies sanoi että tulen vasta 2 viikon päästä kotiin.

Mieheni on minua jokusen vuoden vanhempi. Niin ja hän kovasti haluaisi mennä nyt kanssani naimisiin... Halusi jo myös ennen tätä episodia. Siksi olen niin hämmentynyt miksi hän käyttäytyy näin jos haluaa naimisiin kanssani.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi