"Mikropettäminen"
Sanon heti alkuun että tämä on tosijuttu.
Olen asunut mieheni kanssa yhdessä jo 3 vuotta. Viime kesänä näin hänen puhelimestaan, että oli jutellut jonkun vieraan naisen kanssa ja halunnut videopuhelua. Tämän mies selitti sillä että oli vain mielenkiinnosta eikä olisi oikeasti koskaan "pettänyt" minua. Pyyteli sata kertaa anteeksi käytöstään ja lupasi että ei koskaan enää mokaa näin.
Noh sama juttu nyt uudestaan paitsi tässä viestissa oli jaettu alastonkuvia ja muuta seksi viestejä. Viestittelyä oli tapahtunut vain yhden päivän aikana, mutta minua tämä silti loukkaa. Taas kuulin samat jorinat kuinka pahoillaan hän on ja jos saa vielä mahdollisuuden ei koskaan enää mokaa näin. Sanoi myös että tämä ei ole pettämistä eikä hän olisi koskaan "oikeaa" seksiä naisen kanssa harrastanut.
Olen viimeiset 5 päivää miettinyt että jäänkö vai lähdenkö. Vai oikeasti onko minulla muka liian tiukat rajat? Sanoin myös että kai minäkin voin lähettää vieraalle miehelle itsestäni kuvia, mutta tästä mieheni suuttui ja sanoi että ei tietenkään.
Kommentit (42)
Exä roikkui vuosia sinkut 24 sivuilla itseään 10 vuotta nuorempien joukossa lässyttäen paskaa kaiket vapaa-ajat.
Minulle ja lapselle hän väitti tekevänsä töitä. Kaikki illat ja viikonloput. Tais olla nettiriippuvainen. Kotitöihin ei osallistunut mitenkään ja oli oikea ankeuttaja perheessä.
Paska äijä ja luiskaan meni. Elämä parani kertaheitolla.
No kuinka kävi tässä keississä jos satut vaikka lukaisemaan 🤭
J