Tuttu laittaa koko ajan viestiä, miten saan tämän loppumaan?
Olemme vanhoja tuttuja (paino sanalla tuttuja, emme ole koskaan olleet kunnolla kavereita) tässä on ollut ehkä 5 vuotta välissä että emme ole nähneet kertaakaan. Hän otti minuun yllättäen yhteyttä, viestittelimme ja tän jälkeen hän laittoi melkein viikottain laittoi whatsappia ja kyseli kuulumisiani. Lopulta tapasimme kahvilla. Ajattlein, että tapaamisen jälkeen hän hieman rauhoittuisi yhteydenottojen kanssa. EI. Tämän kahvittelun jälkeen hän laittoi _viikon jälkeen_ taas viestiä, että nähtäiskö taas. MITÄ *ITTUA. En minä tätä halunnut! Voin viestitellä hänen kanssaan 1,5 kuukauden välein, mutta en viikottain. Huoh.
Kommentit (42)
Sano se sille suoraan. Eipä tuo näytä sinulle muutenkaan ihmisenä tärkeä olevan. Olen melko varma, ettei halua olla ystäväsi ”1,5 kk”
väleinkään - ihan saat olla ylhäisessä yksinäisyydessäsi!
Vaiha numeroa! Niin minä tein kun oli pakko.
Sano sille, että puhelimesi viestimuisti on jo täynnä hänen viestejään eikä sinne mahdu enempää.
Vastaa, että nyt on paljon kiireitä ja olet yhteydessä, kunhan on taas väljempi aikataulu.
Siis kerran viikossa laittaa jotain viestiä? Eihän tuo nyt vielä ole mitään, kun useimmat pommittaa päivittäin!
Mikset halua olla hänen ystävänsä, jospa hän on yksinäinen?
Kerrot ettei tapaaminen sovi. Ei se niin vaikeaa ole.
Otsikon perusteella kuvittelin, että viestejä tulee tyyliin monia päivässä. Mutta kerta viikossa nyt ei ole mitenkään "koko ajan". Varsinkin jos vasta äskettäin olette uudelleen aloittaneet yhteydenpidon. Aina voi kieltäytyä, jos tapaaminen ei sovi.
Ai kamala, joku haluaa olla yhteyksissä KERRAN VIIKOSSA. Järkyttävää viestipommittamista tosisaan...
Vierailija kirjoitti:
Siis kerran viikossa laittaa jotain viestiä? Eihän tuo nyt vielä ole mitään, kun useimmat pommittaa päivittäin!
Minä en JAKSA olla hänen kanssaan viikottain yhteyksissä. Minulla on työ, harrastuksia,kavereita, ja lisäksi tarvitsen introverttinä paljon omaa aikaa. Hän on taas työtön, hyvähän siinä on toista pommittaa viikottain.
Hänen kanssaan ei synkkaa edes erityisen hyvin. En yksinkertaisesti halua uhrata häneen energiaani viikottain.
ap
Tutulleni tulee välillä 20 tyhjää tekstiviestiä samasta numerosta. Numero ei koskaan vastaa kun sinne soittaa. Psykopaattiko se siellä???
Juu onhan se nyt herranen aika aivan ka-ma-laa, jos tulee yksi viesti viikossa, siihenhän menee kaksi sekuntia lukea ja viisi sekuntia vastata! Hyi hemmetti moista ajan ja huomion kerjäämistä!!!!
Tuohan on harvoin, jos haluaa oikeasti olla ystävä. Mutta tietysti eri asia sitten on, jos et ollenkaan piittaa koko ihmisestä. Se olisi kyllä ihmismäistä sanoa suoraan, niin hänkään ei tärvää turhaan aikaansa sinuun.
Eli vaikkapa että "en ole oikeastaan kiinnostunut olemaan kanssasi läheisemmissä tekemisissä. Kyse ei ole niinkään sinusta, vaan siitä, etten ole kovin sosiaalinen, enkä kaipaa nyt uutta seuraa. Hyvää jatkoa silti sinulle."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en JAKSA olla hänen kanssaan viikottain yhteyksissä. Minulla on työ, harrastuksia,kavereita, ja lisäksi tarvitsen introverttinä paljon omaa aikaa. Hän on taas työtön, hyvähän siinä on toista pommittaa viikottain.
Hänen kanssaan ei synkkaa edes erityisen hyvin. En yksinkertaisesti halua uhrata häneen energiaani viikottain.
ap
No toi on sun ongelmasi ja outouttasi, ei kaverin. Hän toimii kuten normaali ihminen silloin, kun haluaa olla ystävä jonkun kanssa. Silloin kerta viikossa ei ole edes usin, vaan pikemminkin harvoin.
Kerro sille, että olet introvertti, etkä kaipaa lisää kavereita. Sillä siitä pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No toi on sun ongelmasi ja outouttasi, ei kaverin. Hän toimii kuten normaali ihminen silloin, kun haluaa olla ystävä jonkun kanssa. Silloin kerta viikossa ei ole edes usin, vaan pikemminkin harvoin.
Kerro sille, että olet introvertti, etkä kaipaa lisää kavereita. Sillä siitä pääsee.
Kuka sinä olet määrittelemään, mikä tässä maailmassa on normaalia ja mikä on outoa?
Et tarvitse ainoatakaan ystävää,
Olisit iloinen että joku haluaa olla noin sitkeästi kanssasi yhteydessa.
Ehkä just tällä hetkellä tarvitsee, vaikeuksien takia, jonkun jolle viestittää ja jolta saa edes yhden viestin takaisin.
Tämä ihmisten itsekkyys ja "minä minä"-elämä, on mieletön tuho niille ihmisille, joilla on vain muutamia ihmisiä, joihin voivat olla yhteyksissä.
Kesäisin yksinäisyys ja ongelmat vain lisääntyy.
Onko todella niin helvetin vaikeaa vastata edes ystävällisesti?
Tapaan _läheisimpiä ystäviäni_ noin kerran kuukaudessa. Voitte tähän suhteuttaa sen, miltä tuntuu ja miten energiaa vievää on kun kyseinen TUTTU laittaa viestiä minulle viikottain.
ap
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse ainoatakaan ystävää,
Olisit iloinen että joku haluaa olla noin sitkeästi kanssasi yhteydessa.Ehkä just tällä hetkellä tarvitsee, vaikeuksien takia, jonkun jolle viestittää ja jolta saa edes yhden viestin takaisin.
Tämä ihmisten itsekkyys ja "minä minä"-elämä, on mieletön tuho niille ihmisille, joilla on vain muutamia ihmisiä, joihin voivat olla yhteyksissä.
Kesäisin yksinäisyys ja ongelmat vain lisääntyy.
Onko todella niin helvetin vaikeaa vastata edes ystävällisesti?
Oliko alimpana oleva kysymys itsellesi tarkoitettu? :D
Kuinka kehtaat valittaa tuollaisesta asiasta ja kertoilla omista mielihaluistasi?
Muista, että jonakin päivänä voit olla itse se, joka etsii kontaktia puolituttuihinkin, että olisi joku, jonka kanssa olla yhteyksissä.
Viikon välein?! :D Ihan tavallista yhteydenottoahan tuo on tuttujen kanssa.
Laitat, ettei käy. Haluat keskittyä nyt hetken muihin juttuihin.
Kyllähän sen ymmärtää. Itse tapaan ystäviäni parin vuoden välein. Muun aikaa viihdyn itsekseni. Viikon välein on jo suhde.
.