Onko tämä suora seksiehdotus mielestänne?
Mies, jonka kanssa on ollut kemiaa ja silmäpeliä. Tapaamme esimerkiksi baarissa yksillä. Tämän jälkeen jompikumpi sanoo: "Mentäiskö minun luokseni jatkoille?"
Onko suora viittaus seksiin?
Kommentit (17)
Tuskin.
Insinööriopiskelijapoika meni tytön luokse jatkoille ja tyttö alkoi riisua vaatteitaan.
Poika katseli aikansa ja sanoi:" Anteeksi en tiennytkään että olet noin väsynyt ja menet nukkumaan."
Lähti sitten kotiinsa.
Kai sä vastauksen tiedät jos itsekkin sellasta kyselet.
Ei voi olla kovinkaan suora, jos pitää täällä ihmetellä, onko vai eikö.
Kiitos vastaajille! Tämä olkoon siis strategiani siinä, kuinka saada yhdeltä mieheltä munaa.
t. puutteessa oleva ap
Vierailija kirjoitti:
Tuskin.
Insinööriopiskelijapoika meni tytön luokse jatkoille ja tyttö alkoi riisua vaatteitaan.
Poika katseli aikansa ja sanoi:" Anteeksi en tiennytkään että olet noin väsynyt ja menet nukkumaan."
Lähti sitten kotiinsa.
Kuulostaa ihan insinöörivitsiltä ja on vieläpä ihan hauska sellainen :D
Ap:lle vastaus: on suora seksiehdotus.
Ei ole. Suora ehdotus on sellainen, että sanotaan "mennäänkö harrastamaan seksiä" tms.
Mun mielestä jatkoja ei voi suoraan pitää seksiin liittyvänä. Riippuu miten/milloin/missä seurassa jne. on ehdotettu jatkoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Suora ehdotus on sellainen, että sanotaan "mennäänkö harrastamaan seksiä" tms.
Tuo latistaa tunnelman jos liian suoraan ehdottaa.
Ei ole. On oikeus olla suostumatta seksiin kunhan vaan kämpillä sanoo "ei".
Mutta on myös tyhmää lähteä, jos ei aiokaan antaa. Siinä altistaa itsensä raiskatuksi tulemiselle.
Heh, minä ehdotin parikymppisenä yhdelle miehelle, että "jatkettaisko tästä mun luo?" tarkoittaen ihan tasan sitä, että kun juttu luisti niin tutustuttaisiin vielä paremmin. Hän tuli kyllä innokkaana kylään, mutta oli kyllä silmin nähden pettynyt kun tuli aika lähteä (kun olin töihin menossa aamulla eikä minulla ollut vielä seksi mielessä). Eli ei, tuo ei ole suora ehdotus aina, mutta mahdollisuus siihen on. Mekin mentiin sänkyyn kyllä kuukauden tapailun jälkeen _viimein_ :D ja nyt naimisissa.
Mielestäni tuo on epäsuora seksiehdotus. Suora olisi: Lähetääks panee.
Virallisesti:
Epäsuora eli alisteinen kysymyslause erotetaan päälauseesta pilkulla:
Kukaan ei taida tietää, missä hän nykyisin asuu.
tai
Näistä merkeistä voi ennustaa, tuleeko tyttö vai poika.
Naisena saat vapaasti ehdottaa ja olettaa ties mitä. Miehen pitää olla mahdollisimman täsmällinen ja selventää kaikki yksityiskohtaisesti suostumusta kysyen. Näinhän tää nykyään menee ...
Itse miehenä voisin kuvitella kysyväni naista jatkoille, ja se ei välttämättä tarkoittaisi seksiä. Voisimme juoda teetä ja kuunnella vinyylilevyjä. Ei aina ole pakko panna, varsinkin jos se on jotenkin vaikeaa ja epämääräistä. Mutta koska olen kiltimpi mies, niin eihän tällaista koskaan minulle tapahdu kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo latistaa tunnelman jos liian suoraan ehdottaa.
Mitähän muuta suoraa ehdottelua tulee välttää, ettei tunnelma latistu?
"Onhan sulla kumeja?"
"En käytä pillereitä."
"Tuo vähän sattuu."
"Älä tosiaan tule sisälle kun en käytä pillereitä."
"Vähän hellemmin, just noin."
- kaikki yllä pannassa.
Aika epätyydyyttävää seksiä tulee olemaan jos tunnelman latistumisen pelossa vain vihjaillaan tai ollaan hiljaa. Ehkä silloin ei ole vielä ihan sukukypsä.
Haluaa anaaliseksiä.