Tuttu laittaa koko ajan viestiä, miten saan tämän loppumaan?
Olemme vanhoja tuttuja (paino sanalla tuttuja, emme ole koskaan olleet kunnolla kavereita) tässä on ollut ehkä 5 vuotta välissä että emme ole nähneet kertaakaan. Hän otti minuun yllättäen yhteyttä, viestittelimme ja tän jälkeen hän laittoi melkein viikottain laittoi whatsappia ja kyseli kuulumisiani. Lopulta tapasimme kahvilla. Ajattlein, että tapaamisen jälkeen hän hieman rauhoittuisi yhteydenottojen kanssa. EI. Tämän kahvittelun jälkeen hän laittoi _viikon jälkeen_ taas viestiä, että nähtäiskö taas. MITÄ *ITTUA. En minä tätä halunnut! Voin viestitellä hänen kanssaan 1,5 kuukauden välein, mutta en viikottain. Huoh.
Kommentit (42)
Jos oisin ap, en millään muotoa viitsisi lähettää tuollaista viestiä, millekään palstalle.
Typeryys ja itsekkyys ap:n viesitissä loistaa ja kimmeltää kultamitali-luokassa.
En nyt ihan ymmärrä miten hänen kanssa kerran viikossa viestittely on niin kauheaa ja energiaavievää?
Siis puhutaan viestittelystä, ei näkemisestä joka taas olisi eri asia ja ymmärtäisin asenteesi.
Vaikutat jotenkin tosi stressaantuneelta ja ahdistuneelta jos muutama viesti viikossa saa noin pois tolaltaan?
Mutta joskus säälikin tarpeen, silloin jos toisella menee todella huonosti.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan ymmärrä miten hänen kanssa kerran viikossa viestittely on niin kauheaa ja energiaavievää?
Siis puhutaan viestittelystä, ei näkemisestä joka taas olisi eri asia ja ymmärtäisin asenteesi.Vaikutat jotenkin tosi stressaantuneelta ja ahdistuneelta jos muutama viesti viikossa saa noin pois tolaltaan?
Hän laittoi viikko tapaamisemme jälkeen viestiä, ehdottaen uutta tapaamista. Siellä se tapaaminen taas siintää silmissä. Ettekö ymmärrä, että meillä ei edes synkkaa kovin hyvin.
ap
Ap et ole yhdenkään hänen viestinsä arvoinen.
Ongelmasi on kyllä jokin ihan muu kun introvertteys....
Ymmärrän täysin. Välit poikki ja numero estoon. Ei tollaset riippakivet muuten tajua.
Vaihda numeroasi, senkin pölvästi, äläkä täällä valita.
Kaikilla ei ole ystäviä pilvin pimein. Ja vaikka olisi joskus ollutkin elämän olosuhteet vaihtelee, rikkaasta yrittäjästäkin voi tulla rutiköyhä epäonnistumisien takia.
Suomi on todellakin, erittäin rasistinen maa, kaikissa tapauksissa ja olosuhteissa.
Rasismia on myös se. työntää luotaan ILKEÄSTI, ne ihmiset, jotka voivat huonommin kuin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis puhutaan viestittelystä, ei näkemisestä joka taas olisi eri asia ja ymmärtäisin asenteesi.Vaikutat jotenkin tosi stressaantuneelta ja ahdistuneelta jos muutama viesti viikossa saa noin pois tolaltaan?
Hän laittoi viikko tapaamisemme jälkeen viestiä, ehdottaen uutta tapaamista. Siellä se tapaaminen taas siintää silmissä. Ettekö ymmärrä, että meillä ei edes synkkaa kovin hyvin.
ap
Ajatteletko että hän olisi sinusta romanttisessa mielessä kiinnostunut, sekö siinä ahdistaa? Sen voin ymmärtää hyvin jos et itse ole kiinnostunut. Voithan aina vedota töihin ja harrastuksiin ettei ole aikaa nähdä jos et halua.
Jos noin häiritsee, vaihda puhelinnumerosi ja pulinat pois.
Vierailija kirjoitti:
Tutulleni tulee välillä 20 tyhjää tekstiviestiä samasta numerosta. Numero ei koskaan vastaa kun sinne soittaa. Psykopaattiko se siellä???
Alas peukuttaja? Psykopaattiko?
Jos kyseessä ihan normaali terve ihminen, niin olisin laittanut nron estoon jo ajat sitten.
Miksi et ole niin tehnyt? Siis miksi vaikeroit asiasta täällä, kun se on ihan helppo järjestää kuntoon; joko nron vaihdolla tai estolla.
Oletko joku täysikaheli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ajatteletko että hän olisi sinusta romanttisessa mielessä kiinnostunut, sekö siinä ahdistaa? Sen voin ymmärtää hyvin jos et itse ole kiinnostunut. Voithan aina vedota töihin ja harrastuksiin ettei ole aikaa nähdä jos et halua.
Tämä voi olla mahdollista. Hänhän alunperin pyysi minua tulemaan hänen luokseen kotiin kahville. Sen jälkeen, kun emme olleet edes yli 5 vuoteen nähneet kertaakaan, emmekä olleet sitä ennen KOSKAAN edes viettäneet aikaa kahdestaan. Miettikää. Hän on mies, minä nainen. Onneksi hän suostui tapaamaan kanssani kahvilla.
ap
Ai se on ihastunut. Ex mieheni kaveri teki tuota koko avioliittoni ajan ja sen jälkeenkin.
Vanha työkaverini, rasisti ja minunkin henkilökohtaisita asioista juoruilija on työpaikan vaihdokseni jälkeen viestitellyt. Ehkä hänen mielestä me olemme "tuttuja" mutta minusta me emme ole yhtään mitään. Hän on ilkeä ihminen.
Oletan minulla olevan ystävyydelle hieman erilaiset kriteerit.
Niin, että riippuu varmaan minkälainen "tuttu".
En ole vastannut kyseiselle mitään muuta kuin yhden kohteliaan viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kerran viikossa laittaa jotain viestiä? Eihän tuo nyt vielä ole mitään, kun useimmat pommittaa päivittäin!
Mikset halua olla hänen ystävänsä, jospa hän on yksinäinen?
Minä en JAKSA olla hänen kanssaan viikottain yhteyksissä. Minulla on työ, harrastuksia,kavereita, ja lisäksi tarvitsen introverttinä paljon omaa aikaa. Hän on taas työtön, hyvähän siinä on toista pommittaa viikottain.
Hänen kanssaan ei synkkaa edes erityisen hyvin. En yksinkertaisesti halua uhrata häneen energiaani viikottain.
ap
Sanot ystävällisesti ja lujasti ettet halua ja jaksa olla noin tiiviisti yhteydessä hänen kanssaan. Jos vetää herneen nenään aina parempi. Pääset eroon kokonaan. Minä en tajua ihmisiä, jotka ei saa tällaista sanottua. Toinen vaihtoehto on estää tämä tyyppi tai olla reagoimatta viesteihin. Jos et edes pidä koko tyypistä niin miksi vaivautua?
Ahaa noniin nyt selvensi. Siinä tapauksessa pakit vaan nätisti, jos luulet ettei ole kyse siitä että olisi yksinäinen ja etsii vaan kaveria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tämä voi olla mahdollista. Hänhän alunperin pyysi minua tulemaan hänen luokseen kotiin kahville. Sen jälkeen, kun emme olleet edes yli 5 vuoteen nähneet kertaakaan, emmekä olleet sitä ennen KOSKAAN edes viettäneet aikaa kahdestaan. Miettikää. Hän on mies, minä nainen. Onneksi hän suostui tapaamaan kanssani kahvilla.
ap
Miksi ksi ihmeessä ylipäätään menit tapaamaan ko tyyppiä? Keräile selkärankasi kasaan ja harjoittele sanomaan. Ei. Ei käy. Ei onnistu. EI.
Vierailija kirjoitti:
Mutta joskus säälikin tarpeen, silloin jos toisella menee todella huonosti.
Sääli on sairautta. Nämä roikkumis yritykset kannattaa katkaista alkuunsa. Suostumalla tapaamisiin vaikka vastahakoisesti antaa väärän signaalin tuolle tyypille. Tyly ei on selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse ainoatakaan ystävää,
Olisit iloinen että joku haluaa olla noin sitkeästi kanssasi yhteydessa.Ehkä just tällä hetkellä tarvitsee, vaikeuksien takia, jonkun jolle viestittää ja jolta saa edes yhden viestin takaisin.
Tämä ihmisten itsekkyys ja "minä minä"-elämä, on mieletön tuho niille ihmisille, joilla on vain muutamia ihmisiä, joihin voivat olla yhteyksissä.
Kesäisin yksinäisyys ja ongelmat vain lisääntyy.
Onko todella niin helvetin vaikeaa vastata edes ystävällisesti?
On. Miksi pitäisi? AP ei pidä tyypistä eivätkä ole olleet yhteydessä viiteen vuoteen. Miksi asian pitäisi nyt muuttua? En kyllä ymmärrä, miksi AP on mitään tälle vastannut. Itse deletoin epätoivotut yhteydenotot samantien.
Ystävyys ei voi perustua sääliin. Välit poikki kokonaan on paras ratkaisu.