Miksiköhän antihistamiinit väsyttää tänä kesänä erityisen paljon?
Olen sekä koivulle että heinälle allerginen ja joudun syömään antihistamiineja lähes koko kesän. Olen syönyt tänä kesänä ihan samaa antihistamiinia kuin aiemminkin (cetiritzin), mutta se on nukuttanut paljon enemmän kuin edellisinä kesinä. Olen nukkunut 12 tuntisia yöunia joka yö. Tänä aamuna heräsin poikkeuksellisesti pirteänä jo 8 tunnin unien jälkeen, tosin nenä oli ihan tukossa ja ihmettelin vähän. Syy selvisi, kun aloin juomaan vettä ja huomasin, että eilisiltainen antihistamiini olikin päätynyt jotenkin juodessa suusta vesilasin pohjalle. Otin sitten antihistamiinin aamulla. Parin tunnin päästä alkoi väsyttää armottomasti. Muutaman tunnin sinnittelin hereillä. Sitten nukahdin väkisin ja nukuinkin sitten huomaamattani 6 tunnin päikkärit.
Kommentit (11)
Mulla nuo antihistamiinit ei ole Heinixiä, Cetimaxia, mutta sama vaikuttava aine kuitenkin. Kaiken lisäksi olen kai ostanut tuon ison paketin viime kesänä. Tosin en ollut ehtinyt syödä juuri tuosta paketista kuin pari tablettia ennen tätä kesää. -ap
Huomasin saman juhannuksen aikaan kun söin antihistamiinia hyttysen pistoihin. Yleensä en ole kokenut väsymystä.
Siksi se pitääkin ottaa iltaisin...
Itsellä ihan sama ongelma, olen kokeillut jo viittä eri merkkiä, useita eri vaikuttavia aineita. Silti ihan sairaan väsynyt, en muista yhtään mitään maaliskuun jälkeen. Olen siis kaikelle mahdolliselle allerginen, siksi syön maaliskuusta lokakuulle.
Ihan samaa olen minäkin pohtinut tänä kesänä. Järjetön väsymys ollut, antihistamiinit käytössä ja silmät täynnä unihiekkaa.
Miksi männyn siitepölyä on viikkotolkulla
Mikä ihme teillä on histamiinia vastaan? Miksi pitää hankkia tolkuttomat määrät antihistamiinia? Mukava leppoisa koni.
Käytä aeriuksen geneeristä substituuttia deloratsepaamia.
Minä en ole käyttänyt antihistamiineja mutta minulla on ollut jotain allergiaoireita vaikka en ole ennen ollut mitenkään allerginen. Olen samalla ollut helvetin väsynyt. Pölyttääkö nyt joku harvinaisempi kasvi poikkeuksellisen paljon?
Saisi nukuttaa minuakin.
.
Otan Cetimaxin kahdeksan tunnin välein. Kerran kuukaudessa nukkunut yli viisi tuntia.
.
Yöt menevät rytmillä 2-3 tuntia unta, saman verran valvomista jne.
.
Tulen bimpoksi pian.
Oon huomannu ihan saman, meillä sekä mies että mitä ihan taju pois kun on Heinixiä otettu. Mä en oo aikaisemmin saanut mitään väsymystä niistä. Outoa!!!