Pystyjuonteet jo 41-vuotiaana??
Onko muilla ilmestynyt pystyjuoteet kulmakarvojen väliin jo nelikymppisenä? Mitä näille voi tehdä? 😩
Kommentit (27)
Sibeliusrypyt, itselleni tuli jo 35- vuotiaana. Ainoa mikä noihin auttaa on botox.
Mulla myös. Ei kai niille mitään voi tehdä. Muutenkin atooppinen ihoni näyttää olevan aikaisin rypistyvää tyyppiä. Aina ei voi voittaa,ei edes joka kerta.
Auttaako mikroneulaus? Onko kukaan kokeillut?
Meikki pakkautuu päivän mittaan juonteisiin ja näytän koko ajan vihaiselta :(
Ap
Miksi viestejäni alapeukutetaan? Toivoisin kommentteja, kuinka olette saaneet juonteet katoamaan. Kiitos avusta.
Ap
Mitä ne rypyt haittaa?
Nuoruus, sileä ja rypytön iho, eivät tunnetusti ole ikuisia.
Vain turhamaiset ihmiset ottavat botokset ja neulaukset sun muut.
Nuoruutta ei saa takaisin rahallahan.
Vierailija kirjoitti:
Meikki pakkautuu päivän mittaan juonteisiin ja näytän koko ajan vihaiselta :(Ap
Haittaako se? Mä olen huomannut, että rypistyttyäni mut otetaan työelämässä paljon vakavammin. Ennen vaikka kuinka olisi ymmärtänyt asiasta tuli helposti sivuutetuksi, nyt saattaa aika kevyelläkin tietämyksellä sanoa jotain ja silti on paljon uskottavampi.
Juonteita ei ole saatu katoamaan.
Botox on jatkuvasti uusittava, ja jos ei, näyttää entistä kauheammalta.
Kyllä nämä minua häiritsevät. Kiitos kuitenkin uusista kommenteista.
Ap
Paras ratkaisu lienee, tilata kauneuskirurgilta kokonaan uusi naamavärkki.
Vierailija kirjoitti:
Meikki pakkautuu päivän mittaan juonteisiin ja näytän koko ajan vihaiselta :(Ap
Ei auta, olen kokeillut. Ilmeisesti vain botox auttaisi, siihen en ryhdy. Mulle tuli toi otsaryppy jo kolmekymppisenä.
Tupakanpoltto aiheuttaa huuliryppyjä ja muutenkin rusentaa herkkää hipiää.
Taas joku turhamainen mammuli huutaa apua asiaan, joka ei ole sairaus vaan kuuluu ihmisen elämänkaareen. Hohhoijakkaa!
Botox. Jatkuvasti huolestunut ja vihainen ilmeeni katosi. Ja kun pari kertaa pistoksen otin, opin olemaan rypistämättä kulmiani, joten lisää en ole enää tarvinnut muutamaan vuoteen.
Ilme rypyt tulee aiemmin vs vanhuuden rypyt..
Botox auttaa, joissain tapauksissa voidaan käyttää täyteaineitakin. Happokuorinnoilla voi saada madallettua ryppyjä hieman, mutta kulmien kurtistelukin pitäisi saada lopetettua, ettei tilanne pahene. Monillahan tulee juonteita jo parikymppisenä, joten tilanteesi ei ole mitenkään poikkeuksellinen, ap.
Vierailija kirjoitti:
Botox. Jatkuvasti huolestunut ja vihainen ilmeeni katosi. Ja kun pari kertaa pistoksen otin, opin olemaan rypistämättä kulmiani, joten lisää en ole enää tarvinnut muutamaan vuoteen.
Paljonko tuollaiset pistokset maksavat? Kiitos kun kerroit asiallisesti kokemuksestasi :)
Ap
Minulla on juonteita sinne tänne, olen 46, enkä välitä niistä vähääkään.
Juonteet kasvoissa eivät vaikuta muuhun olemukseen, työhön, eikä naisena pärjäämiseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi viestejäni alapeukutetaan? Toivoisin kommentteja, kuinka olette saaneet juonteet katoamaan. Kiitos avusta.
Ap
Kukaan tervepäinen ei edes tunne sanaa pystyjuonteet. Ne, jotka tuntevat, hyväksyvät elämän vivahteineen.
Ai että JO 41-v.? Mulle tuli alle 3-kymppisenä :(
(ja terveellisesti olen elänyt aina)
Nosto
Ap