Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyjuonteet jo 41-vuotiaana??

Vierailija
04.07.2019 |

Onko muilla ilmestynyt pystyjuoteet kulmakarvojen väliin jo nelikymppisenä? Mitä näille voi tehdä? 😩

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroneulausta suosittelen, voi tehdä kotonakin jos ostaa rollerin itselleen. Lisäksi on kaiken maailman tököttejä jotka turvottavat ihoa sisältäpäin(?).

Vierailija
22/27 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox todella auttaa. Itse nelikymppisenä pistätin sibberyppyihini jotakin täyteainetta, sekin häivytti niitä varsin hyvin, mutta botox jotenkin tuntui kohottavan kokonaisilmettä paremmin.

Tulevaisuutta ajatellen kannattaa myös ihan perushoito, eli seerumit ja voiteet ja aurinkosuoja päivittäin. Sibeliusrypyt tuppaavat syvenemään kaiken aikaa, ja kyllähän siinä ilme vaikuttaa vihaiselta, vaikka olisikin vain keskittynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sitä mikroneulausta, et voine mitään hävitäkään?

Mua täällä aina kovasti miinustellaan kun kerron tästä, mutta mitä väliä, joten kerron taas: itse sain imetyksen jäljiltä rumiksi venyneet rintani korjattua lähes entiselleen ahkerasti mikroneulaamalla. Vei oikeasti yli puoli vuotta että yhtään minkäänlaisia tuloksia alkoi näkyä, mutta näin parin vuoden neulauksen jälkeen rintani ovat jo tosi hyvät. Ja onhan siitä tutkimuksiakin, että neulaus oikeasti käynnistää ihon oman korjausprosessin, mutta jotenkin täällä aina halutaan ohittaa kaikki tuollainen hömppänä ja humpuukina.

Ja koska tiedän, että ihmiset eivät jaksa lukea loppuun asti, vaan joku jo kirjoittaa voitonriemuisena kuinka rinnat voivat itsestäänkin palautua, niin kerron faktat vasta näin lopuksi. Synnytin 18 vuotta sitten ja lopetin imettämisen 17 vuotta sitten ja aloitin sen neulauksen tosiaan vasta pari vuotta sitten. Ei ole mitään muuta syytä, miksi nahka olisi yhtäkkiä alkanut itsekseenkään kimmoontua.

Eikä ole mitään syytä näyttää vanhalta, jos siihen mitenikään kykenee itse vaikuttamaan. Vaikka tätäkin ajatusta miten täällä miinusteltaisi.

Vierailija
24/27 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi viestejäni alapeukutetaan? Toivoisin kommentteja, kuinka olette saaneet juonteet katoamaan. Kiitos avusta.

Ap

Kukaan tervepäinen ei edes tunne sanaa pystyjuonteet. Ne, jotka tuntevat, hyväksyvät elämän vivahteineen.

Anteeksi? Miksi ihmeessä haluat loukata minua tämän aiheen vuoksi? Et edes tunne minua.

Taidan kokeilla ensin mikroneulausta ja jos se ei tuota tulosta niin ehkäpä kokeilen pistoksia.

Mukavaa päivää kaikille.

Ap

Vierailija
25/27 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 28 ja mulla on jo sibeliukset :D Eli en valittaisi tuon ikäisenä.

Vierailija
26/27 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi viestejäni alapeukutetaan? Toivoisin kommentteja, kuinka olette saaneet juonteet katoamaan. Kiitos avusta.

Ap

Kukaan tervepäinen ei edes tunne sanaa pystyjuonteet. Ne, jotka tuntevat, hyväksyvät elämän vivahteineen.

Anteeksi? Miksi ihmeessä haluat loukata minua tämän aiheen vuoksi? Et edes tunne minua.

Taidan kokeilla ensin mikroneulausta ja jos se ei tuota tulosta niin ehkäpä kokeilen pistoksia.

Mukavaa päivää kaikille.

Ap

Ei kannata välittää noista negatiivisista kommenteista. Tällä palstalla pyörii todella paljon ilkeitä, pahantahtoisia, katkeria ihmisiä, ja monille etenkin kaikki ns. kauneustoimenpiteet ovat todella kova pala, mikä ilmeisesti heidän mielestään oikeuttaa muiden, asiallisten kirjoittajien haukkumisen.

Jos haluat lisää tietoa operaatioista, niin englanniksi löytyy asiallisia keskusteluja eri sivustoilta.

Vierailija
27/27 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27 ja jos kurtistelen enemmän kulmiani esim. yöllä, niin aamulla on jo pienet rypyn alut näkyvillä :/ En itse ole keksinyt muuta ratkaisua kuin olla kurtistelematta turhaan ja omenaviinietikka-vesi-seoksella pyyhkiä kasvojani, kuulemma auttanee ryppyihin :D