Kertokaa vaihtoehtoisia tapoja purkaa mieltäni vaivaavia asioita, sillä kun yritän keskustella niistä täällä, niin ne avaukset poistetaan
Ajattelin, että asiallisesti asioista keskusteleminen olisi hyvä tapa, mutta näköjään nyt täytyy löytää vaihtoehto.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Menkääpä ap ja Sinccis juttelemaan jonnekin chattiin tai vastaavaan vaihtamaan sähköpostiosoitteita tai puhelinnumeroita. Teillä tuntuu synkkaavan niin hyvin, että saisitte varmasti aikaan antoisi keskusteluja. Eikä olisi pelkoa sensuurista.
Miksemme voisi keskustella täällä missä aihe on vapaa?
Ja niille jotka pyytävät hakeutumaan hoitoon, ottamaan lääkkeet yms.; Onko omat keskustelutaitonne mielestänne asiallisella tasolla? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavaa jos mielessäsi on satoja aiheita joihin moderaattoreiden on ollut syytä puuttua kerta toisensa jälkeen.
Nythän sinun ei ole syytä vauvapalstalla jatkaa vaan tehdä ratkaisuja oman hyvinvointisi suhteen. Pelkään ettet ehkä hyväksy tätä, mutta toivon silti että hankit hiukan ulkopuolista eli objektiivista apua ammattilaisilta.Minun mielestäni taas on huolestuttavaa, että modèrointi on ulkoistettu ilmiantajille. Olen myös sen verran jäärä, etten ihan helpolla taivu epäoikeudenmukaisuuden edessä ja siksi en ole vielä jatkanut matkaani tältä kurjalta palstalta.
Tarjoaisitko samanlaista apua myös esim. Kiinan vaientamille kansalaisille sen sijaan, että nämä taistelisivat oikeuksistaan? Ap
Se, että vertaa av-palstan mo-de-roin-ti-a Kiinan valtion harjoittamaan politiikkaan, kertoo jo niin vakavista ongelmista, että ammattiapu on todella tarpeen.
Tämä on toki minun mielipiteeni, eikä perustu muuhun kuin omiin havaintoihini, mutta aika reippaalla kädellä kansalaisia sensüroidaan muuallakin netissä kuin pelkästään täällä. Ja totalitarismit saavat alkunsa väärien mielipiteiden vaientamisista ja kehitys on Suomessakin koko ajan mennyt huolestuttavanpaan suuntaan. Ap
Sinccis kiitos asiallisuudesta. Olet minullekin tuttu palstailija, enkä ole kanssasi kaikesta samaa mieltä, mutta en koskaan yrittäisi estää sinua(kaan) mielipiteesi ilmaisemisessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkääpä ap ja Sinccis juttelemaan jonnekin chattiin tai vastaavaan vaihtamaan sähköpostiosoitteita tai puhelinnumeroita. Teillä tuntuu synkkaavan niin hyvin, että saisitte varmasti aikaan antoisi keskusteluja. Eikä olisi pelkoa sensuurista.
Ja niille jotka pyytävät hakeutumaan hoitoon, ottamaan lääkkeet yms.; Onko omat keskustelutaitonne mielestänne asiallisella tasolla? Ap
Miksi kuvittelet että täällä on aihe vapaa? Ei ole. Palstan nimi ei ole mikään jumalan suoma lupa örveltää ja öyhöttää.
Minulle on tapahtunut monta kertaa sama juttu. Eikä kyse ole ollut mistään asiattomista aloituksista. Ilmeisesti jotkut poistattavat aloituksia joista eivät tykkää, mutta kun olen itse yrittänyt samaa, niin yleensä se ei ole kyllä onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet että täällä on aihe vapaa? Ei ole. Palstan nimi ei ole mikään jumalan suoma lupa örveltää ja öyhöttää.
Oiskohan se tuo palstan nimi "Aihe vapaa" se, mikä saa minut kuvittelemaan, että aihe tosiaan olisi vapaa???
Olenko örveltänyt tai öyhöttänyt vai miksi kyselet mokomia? Ap