Mä NAURAN ku massateinit menee Ruisrockiin kuuntelemaan aivottomia räppäreitä ja on 12 astetta ja rankkasade :)))
Kommentit (43)
Mä olin Ruisrokissa v. 1980, tai 81. Oltiin tultu poikkiksen kanssa stadista, ja se meinas saada turpaansa keskustassa, kun ei pitänyt suutaan kiinni. Oli jo maassa, iso jätkä, mut mä menin väliin. Turkulaiset "kovikset" otti askeleen taakse. Ja sit jatkettiin. En kyl muista oliko hyvä Ruissi vai ei. Vessajonot oli jo silloin.
Joillain aikuisilla ihmisillä on elämä niin surkeaa, että pitää olla vahingoniloinen nuorille, jotka menevät kuuntelemaan musiikkia, josta sattuvat pitäämään. Aikamoista.
Katkerat kalkkunat itkee täällä kun nuoret elää elämää
Ruississa paistaa aina Aurinko ja on lämmintä...
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Onneksi olen itse jättänyt Suomen mitäänsanomattomat, ylihintaiset ja sateiden, itikoiden ja mutakenttien sävyttämät festarit täysin omaan arvoonsa jo aikoja sitten ja käyn festareissa vain ulkomailla. Esim. Keski-Euroopassa ja USA:ssa.
Just ton takia mä inhoan Suomessa näitä tapahtumia, mihin liput pitää ostaa etukäteen. Kun et tiedä joudutko lumipyryyn, kaatosateeseen vai tuuleen.
Vierailija kirjoitti:
Ruississa paistaa aina Aurinko ja on lämmintä...
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Onneksi olen itse jättänyt Suomen mitäänsanomattomat, ylihintaiset ja sateiden, itikoiden ja mutakenttien sävyttämät festarit täysin omaan arvoonsa jo aikoja sitten ja käyn festareissa vain ulkomailla. Esim. Keski-Euroopassa ja USA:ssa.
Suomalaistyöntekijä paljastaa: Tällainen Belgian VestiVille -festaripainajainen todella oli - vihaiset asiakkaat rynnivät lavalle, työntekijät pakenivat konttiin: ”Pelkäsin, että ihmiset käyvät kimppuun”
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6fe352bd-35d2-43b8-becf-8a57a2…
Höpöhöpö. Kannattaa mennä rokkaaman Jeren. Nannan ja Martinan kanssa. Eläkeläiset 65 vee pääsee ilmaiseksi. Sinne näyttämään mallia nuorille miten sitä rokataan.
Konsultti konsultoi kirjoitti:
Ruissi uudeksi nimeksi. Niin ei terttis olla välttis niin rock...
Mieluumin se rock takaisin esityslistalle, niin siellä voisi taas käydä.
Ruissi on WT-porukan kokoontumisajo.
Jaa. Mä en naura. Kurjaa kun odotetussa tapahtumassa sataa. Toisaalta ruissikonkarina tiedän, ettei se tunnelmasta syö kuin sen terävimmän kärjen. Hauskaa siellä silti on.
Nauttikaa kivasta festarista, mä oon paikalla taas ensi vuonna. :)
Mä nauran kyllä huomattavasti enemmmän sille, että nelikymppisenä kökötän lomalla kotonani. Ja korkeintaan menen terassille sinne +12-asteeseen. Tai pikemminkin pitäisi melkein itkeä.
Ruissiin osallistuminen ei sentään ole mitenkään noloa. :)
Vierailija kirjoitti:
Ruissi on WT-porukan kokoontumisajo.
Pahimmat wt-väen kokoontumisajot on mielestäni nämä juhannusfestarit, joilla jokaikisellä esiintyivät tänäkin vuonna surkeat Sannit, JVGt ja muut aivottomat esiintyjät. Surkeaa musaa, juntit kuuntelijat.
Muahhahhahhahhahhahahhahhahhahhahhahhahhahhaaaa
Muahhahhahhahahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhhaaa
Muahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhaaa
Niin vaan muakin naurattaa!
Pahin wt-festari on kyllä Himos juhannus. Ja just kaikki Sannit, Eveliinat, JVG:t ja muut.
Olisitteko mielummin festareilla +35 asteessa.
Onhan se mukavaa, että sinullakin on kivaa, vaikket festareille lähtenytkään!
Täällä Turussa paistaa aurinko, äsken istuin vielä terassilla ilta-auringossa ihan t-paidassa. Päivä satoi, onneksi, koska kaikkialla on ollut niin kuivaa.
Massateinit?
Mä olen luullut, että Ruissi on vaan keski-ikäisten miesten ja naisten must festari. Sinne mennään muistelemaan kasaria ja ysäriä ja ollaan niin Festareilla kuin festareilla vaan voi olla. :D
Mulla on paljon ikäisiäni tuttuja lähdössä sinne ja todellakin tuota säätä marmattavat Facebookissa. Ihan sama keitä siellä esiintyy, ruissi on must.
Itse en ole koskaan siellä käynyt, enkä käy.
N47