Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennus ja vaikeus saada päivä käyntiin

Vierailija
04.07.2019 |

Aamuisin on masentuneena todella vaikea ryhtyä yhtään mihinkään, kun energiat tuntuvat olevan vähissä. Mitä konsteja olette keksineet päästäksenne reippaasti liikkeelle?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntuu aamuisin hirveän tahmealta enkä oikein saa silloin mitään aikaan. Mitä tälle voisi tehdä?

Vierailija
2/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota viinaa. Siinä on vaaan se kokoaika joutuu vetää isompia annoksia että päääsee fiilikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideoita? Kai jollain muullakin on tämä sama ongelma?

Vierailija
4/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota viinaa. Siinä on vaaan se kokoaika joutuu vetää isompia annoksia että päääsee fiilikseen.

Ei kiitos. Suvussani on jo tarpeeksi alkoholiongelmaisia.

Vierailija
5/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ulos heti ensimmäiseksi.

Vierailija
6/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilen ja selaile puhelinta, sitten suihkuun, kahvia ja aamupalaa suihkunraikkaana. Näin minä tekisin.

Vierailija
7/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makoilen ja selaile puhelinta, sitten suihkuun, kahvia ja aamupalaa suihkunraikkaana. Näin minä tekisin.

Makoile*

Vierailija
8/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde ulos heti ensimmäiseksi.

En pysty. Tulee huono olo, jollen syö aamiaista. Minulla on ongelmia verensokerin kanssa.

Vierailija
9/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makoile*

Samoin, mutta siihen sitten jotenkin jumiudun.

Vierailija
10/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko töissä? Tarviiko aamulla lähteä töihin vai saako ottaa rauhassa?

Vierailija
11/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun heräät tee muutama jalkakyykky ja punnerrus. Veri lähtee oitis kiertämään paremmin ja saat puhtia.

Vierailija
12/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työttömänä. Periaatteessa en siis saisi ottaa rauhassa, koska pitäisi hakea koko ajan töitä. Pätkätöiden loppumisen jälkeen olen vain jäänyt henkisesti jotenkin lamaan.

Vierailija
13/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun heräät tee muutama jalkakyykky ja punnerrus. Veri lähtee oitis kiertämään paremmin ja saat puhtia.

Hyvä ajatus, kokeilen tätä!

Vierailija
14/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työttömänä. Periaatteessa en siis saisi ottaa rauhassa, koska pitäisi hakea koko ajan töitä. Pätkätöiden loppumisen jälkeen olen vain jäänyt henkisesti jotenkin lamaan.

Minä laitan aamulla ensimmäiseksi tiskikoneen tai pyykinpesukoneen päälle. Tulee olo, että on saanut edes jotain aikaseksi. Sen jälkeen juon kahvia ja syön aamupalaa.

Ei kannata jäädä sänkyyn makoilemaan ja puhelinta selaan. Sinne jumahtaa ja tulee vain entistä löysempi olo.

Vierailija
15/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan aamulla ensimmäiseksi tiskikoneen tai pyykinpesukoneen päälle. Tulee olo, että on saanut edes jotain aikaseksi. Sen jälkeen juon kahvia ja syön aamupalaa.

Ei kannata jäädä sänkyyn makoilemaan ja puhelinta selaan. Sinne jumahtaa ja tulee vain entistä löysempi olo.

Kiitos, yritän keksiä aamuihin jotain vastaavaa heti heräämisen jälkeiseksi puuhaksi.

Vierailija
16/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi tapaamisia, kaverin kanssa tai tähtää johonkin ilmaiseen tapahtumaan, koeta ehtiä tarjousruokien perään, koeta ehtiä lukemaan päivän lehti kirjastoon ennen eläkeläisiä ja samalla varaa kone ja selaa työpaikkoja

Vierailija
17/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovi tapaamisia, kaverin kanssa tai tähtää johonkin ilmaiseen tapahtumaan, koeta ehtiä tarjousruokien perään, koeta ehtiä lukemaan päivän lehti kirjastoon ennen eläkeläisiä ja samalla varaa kone ja selaa työpaikkoja

Minulla ei ole tarpeeksi energiaa sopia kenenkään kanssa mitään. Veto on aivan poissa. En oikein nauti nykyisellään ihmisten seurasta.

Vierailija
18/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin on energiat vähissä (tai siis niitä ei ole olenkaan). Mulla ei ole aikaa ajatella niiden puuttumista:

Herätysklo soi ja töihin on mentävä. Töissä voi sitten ihmetellä miten taas tänne pääsin, ja mikä päivä on?

Vierailija
19/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelias kirjoitti:

Aamuisin on energiat vähissä (tai siis niitä ei ole olenkaan). Mulla ei ole aikaa ajatella niiden puuttumista:

Herätysklo soi ja töihin on mentävä. Töissä voi sitten ihmetellä miten taas tänne pääsin, ja mikä päivä on?

Mahtavaa, pääsit kuittailemaan työttömälle. Vaihdetaanko osia? Kyllä minullekin raha kelpaisi.

Vierailija
20/32 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko masennus siis diagnosoitu ja hoidossa? Vai vain oma epäilyksesi/kuvauksesi olostasi?