Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma lihavuus/naisen laihuus ja häät tulossa, ahdistaa!

Vierailija
04.07.2019 |

Meillä on naiseni kanssa tulossa häät ja minua on alkanut nyt ahdistamaan oma sairaalloinen lihavuus. Painan siis noin 150kg, eli olen kokoa 5xl-6xl. Naiseni on kokoa M. Naiseni sanoo, ettei häntä ylipaino häiritse ja sanoo rakastavansa minua tällaisena. Seksiä meillä on useita kertoja viikossa ja se on molempien mielestä hyvää. Naiseni on vielä meistä se innokkaampi osapuoli seksin harrastamiseen. Eli suhde meillä toimii muuten hyvin. Nyt yhtäkkiä on alkanut ahdistamaan lihavuus häiden vuoksi. Mietin, mitä juhlavieraat mahtaa ajatella meistä parina, kun tuota kokoeroa on noin paljon.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on mitä naisesi ajattelee, älä muita sure. Terveyden näkökulmasta painoa kannattaisi pudottaa.

Vierailija
2/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden takiahan sitä laihduttamista ei kannata aloittaa, koska ei tule onnistumaan. Jos et itse viihdy kehossasi, elämäntaparemontti taitaisi olla paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo komppaan muita,hän rakastaa sua semmosenaan

MUTTA: Riippuen häiden ajankohdasta,esim vuosi tästä,ehdit tehdä asialle jotain

Heitä roskaruuat ja pizzat pois,samoin olut

JA pyydä kullalta apua,sano että sua ahistaa ja haluat hoikistua,edes vähän!

Vierailija
5/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran kuulen, että miehellä olisi häissä ulkonäköpaineita. Yleensähän sulhasta pidetään häissä statistina, kun kaikki huomio kiinnittyy morsiameen ja tämän pukuun, hiuslaitteeseen, kukkiin jne.

Vierailija
6/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kirjoitin ehkä vähän väärin tuon. On minua aiemminkin häirinnyt oma paino. En usko että kukaan tämän kokoinen voisi olla aidosti tyytyväinen omaan ulkonäköön. Olen vuosien ajan yrittänyt erilaisia tapoja pudottaa painoa. Aina ne vaan epäonnistuu. Nään naiseni katseesta, että myös hän haluaisi minun pudottavan painoa. Ilme kertoo, kun otan asian esille. Koskaan hän ei ole sanallakaan sanonut asiasta. Enemmänkin sitä että kunhan itse olen onnellinen ja että hän on onnellinen minun kanssa. Tuntuu uskomattomalta, että olen löytänyt tällaisen naisen viereeni. Kaunis sisältä ja ulkoa.

Ap

Vierailija
7/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda tavoitetta. Unohda laihdutus ja ala pyrkiä hyvään fyysiseen kuntoon. Se on kierre joka ruokkii itse itseään.

Vierailija
8/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita, joilla on kumppanin kanssa todella suuri kokoero? Häiritseekö teitä asia?

Ap

Vierailija
9/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda tavoitetta. Unohda laihdutus ja ala pyrkiä hyvään fyysiseen kuntoon. Se on kierre joka ruokkii itse itseään.

Tätäkin on kokeiltu. Salilla kävin ja lenkkeilin vapaa-ajalla, sitten se vain hiipui. Vaikka kieltämättä salilla tykkäsin käydä. Siellä kun teki hyvin valikoidusti treeniä, niin onnistui. Minulla on siis vanha nivelrikko, joka rajoittaa todella paljon. Myös sen vuoksi olisi tärkeää saada painoa pois.

Ap

Vierailija
10/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen kerran kuulen, että miehellä olisi häissä ulkonäköpaineita. Yleensähän sulhasta pidetään häissä statistina, kun kaikki huomio kiinnittyy morsiameen ja tämän pukuun, hiuslaitteeseen, kukkiin jne.

Tyypillinen stereotypia. Miksihän minua ärsyttää tällaiset tyypit.

Vierailija
11/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Ap

Vierailija
12/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita, joilla on kumppanin kanssa todella suuri kokoero? Häiritseekö teitä asia?

Ap

Meilla on seka koko- etta ikaero. Olen 44, mieheni on 30. Han painaa n. 70kg (ja on 183cm), mina melkein 80kg (olen 170cm). Han on suht lihaksikas, leveat hartiat ja kapea lantio. Mina olen enemman semmoinen porhea majava kropaltani, vaikka itsekin olen leveampi hartioista kuin lantiolta. 

Asia ei hairitse minua, eika se hairitse miestanikaan. Olimme tammoisia jo tavatessamme. 

Vierailija
13/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meilla on seka koko- etta ikaero. Olen 44, mieheni on 30. Han painaa n. 70kg (ja on 183cm), mina melkein 80kg (olen 170cm). Han on suht lihaksikas, leveat hartiat ja kapea lantio. Mina olen enemman semmoinen porhea majava kropaltani, vaikka itsekin olen leveampi hartioista kuin lantiolta. 

Asia ei hairitse minua, eika se hairitse miestanikaan. Olimme tammoisia jo tavatessamme. 

Joo mekin oltiin tällaisia tavatessamme. Naista ei tunnu häiritsevän, minua häiritsee.

Ap

Vierailija
14/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä olen lihava nainen, jolla on poikkeuksellisen hoikka mies. En tiedä mitä muut meistä ajattelevat, mutta kokoero ei häiritse itseäni muuten kuin juuri tuon fyysisen terveyden osalta. Muistan kuitenkin stressanneeni asiaa ennen häitä ja mainitsin miehelleni, että jotkut jopa siirtävät häitä ehtiäkseen laihduttaa. Mies tuumasi, että saisin kyllä etsiä uuden sulhasen, jos ehdottaisin häiden lykkäystä tuollaisen syyn takia. Hyvä mies on.

Ehdotan, että teet tällä viikolla jonkin pienen ja helpon muutoksen parempiin elintapoihin ja teet siitä uuden rutiinin. Häihin kannattaa valita asu, jossa tunnet olosi mukavaksi ja ehkä käydä ennen häitä parturissa tms. Tsemppiä ja onnea!

Vierailija
15/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käynyt ammattilaisella? Tarkoitan esim. ravintoterapeuttia, personal traineria tai ihan lääkäriä. Laihduttaminen yksin ja ilman apua on tosi vaikeeta.

Vierailija
16/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo mekin oltiin tällaisia tavatessamme. Naista ei tunnu häiritsevän, minua häiritsee.

Ap

No jos sua hairitsee, niin voithan tehda asialle jotain. Ei mitaan kitukuureja, vaan vaikka ravintoterapeutin kautta ja terveellisemmat elamantavat. 

Ma painoin "parhaimmillani" 109kg, laihdutin itse aikoinani 30kg vuodessa Painonvartijoiden avulla. Niilta opin ruokavalion, jota kaytan nykyaankin. (Lahinna annoskoot, ja sen ymmartaminen, mista kalorit tulevat auttoi.)

Syon nykyaan suurimmaksi osaksi terveellisesti, mutta en hapea tilata pizzaakaan tai kayda kebapilla. Mitaan ei tarvitse jattaa pois, mutta mielihaluille pitaa joskus osata sanoa ei, ja pizzan jalkeisena paivana on hyva kompensoida syomalla jotain kevyempaa. Kun kyseessa on elamantapamuutos, ei kannata alkaa kieltamaan itseltaan kaikkea. 

Tsemppia, mikali meinaat lahtea kohti terveellisempaa sinua! <3 

Vierailija
17/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän asian vierestä, mutta ihmettelen, miksi nimität morsiantasi ”naiseksesi”. Kuulostaa jotenkin halventavalta. Kihloissahan te olette, kun kerran on häätkin tulossa, joten puhu vain reippaasti morsiamestasi.

Vierailija
18/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häiritsee, niin siirrä häitä ensi vuoteen. Tahdot varmaan olla alusvaatemallin kokoinen, niin se ei hetkessä tapahdu.

Vierailija
19/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko karppausta kokeillut? On meinaan todella tehokasta, -20kg viidessä kuukaudessa lähti. Ainut ruokavalio joka itselle toimii, ei tarvitse nähdä nälkää ja mieliteot loppuivat pian. Jos laihdutat, tee se itsesi takia, tuleva vaimosi rakastaa sinua tuollaisena ja muiden mielipiteellä ei ole väliä.

Vierailija
20/20 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko karppausta kokeillut? On meinaan todella tehokasta, -20kg viidessä kuukaudessa lähti. Ainut ruokavalio joka itselle toimii, ei tarvitse nähdä nälkää ja mieliteot loppuivat pian. Jos laihdutat, tee se itsesi takia, tuleva vaimosi rakastaa sinua tuollaisena ja muiden mielipiteellä ei ole väliä.

Karppausta olen kokeillut, muuten ihan hyvä kuuri, mutta tarvitsen hiilareita töissä jaksamiseen. Ilman hiilareita tuntuu, etten jaksa pitkiä päiviä vetää loppuun. Se ravintoterapeutti kuulostaa tällä hetkellä järkevimmältä vaihtoehdolta. Taidan ottaa lääkäriin yhteyttä.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme