Miehen ja naisen välinen
ystävyys. Voiko olla mahdollista
Kommentit (12)
Voi tietenkin. Ei se ystävyyteen mitenkään vaikuta, vaikka toinen tai molemmat joskus ajattelisikin jotain seksuaalista.
Olen onnistunut olemaan erittäin hyvä ja läheinen ystävä miehelle, jos tämä ei ulkonäöllisesti viehätä minua.
Jos on komea, ei onnistu. Tämä siis sinkkuna ongelma.
Minä en halua ajatella ystäviäni seksualisesti. Ystävä on ystävä, ei enempää, ei vähempää.
Miehet ovat lähes aina poikkeuksetta ihastuneet minuun ollessaan vain "ystäviä". Ainoa poikkeus oli onnellisesti kihloissa oleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei!
T. miesMiksi ei.
Ihastun aina
Ihme uuvatteja kun eivät osaa olla, jos on seksuaalista halua jotain kohtaan. En ymmärrä. Eihän tuo vaikuta mitenkään ystävyyteen, vaikka jotain seks. himoa välillä olisikin.
Vanhat nuoruusaikaiset ystävyyssuhteet ovat kantaneet tähän päivään asti. Uusiin suhtautuisin epäilevästi. Ei me kyllä ihan samalla lailla avauduta kuin naisten kesken ja pidetään yhteyttä harvemmin. Yleensä minulta kysytään naisen mielipidettä johonkin ongelmaan. Joskus vain avautuvat yleisesti. Puhuvat asioita, joita muille ei kehtaa kertoa. Harvemmin kahvitellaan, mutta sitäkin tapahtuu.
Hieno homma päästä panemaan aina kun oma suhde tökkii, tai antaa voimaannuttavia ruiskeita jos "ystävän" suhde tökkii.
Ei!
T. mies