Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaustohtori Emilia Vuorisalmi eroaa taas

Vierailija
04.07.2019 |

Ei kannata hänen rakkauskirjojaan ostaa tai oppeja noudattaa kun hän aina eroaa.

Kommentit (351)

Vierailija
341/351 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mut joka jampan kanssa pitää lapsi tehdä, eihän se muuten olisi rakkautta

Hyvä, että edes joku niitä lapsia tekee. 

Sillä ei ole niin väliä että lapsista kasvaa psykopaatteja...

Vierailija
342/351 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHMISSUHDERULETTI  jatkuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/351 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-Sanomien jutun perusteella vaikuttaa psykoottiselta. Universumi morsetti autojen rekisterikilvillä, että nyt on aika erota.

Vierailija
344/351 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi kutsua itseään miksikään rakkaustohtoriksi tai neuvoa muita kun omat touhut on ihan holtittomia! Lääkäriksi lukeneella luulisi olevan vähintään ehkäisyasiat hallussa...

Vähän samalla logiikalla kuin millä Sarah Palinin tytär Bristol kutsui itseään seksistä pidättäytymisen suurlähettilääksi (abstinence ambassador) ja kristillisen avioliiton suojelijaksi. Mitäpä siitä, että neiti lähettiläällä on yksi avioton lapsi ja yksi epäonnistunut avioliitto (ja ne kaksi muutakin lasta tehtiin ennen avioitumista eli käytännössä olivat bastardeja, ja tosiaan isäkin sitten lyhyen avioliiton jälkeen lähti lätkimään).

Maailman vanhin tarina: Älkää tehkö niin kuin minä teen vaan tehkää niin kuin minä sanon :D

Vierailija
345/351 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä yksi, vai tuleeko ikä vastaan

Montako tällä jo on, ja monenko eri miehen kanssa? 

Minä ajattelin aikoinaan, että onpa kauni pari Mikko Leppilammen kanssa, mutta ero tuli niillekin nopeasti. Ja luulin, että Mikko oli se huithapeli suhteessa, mutta eipä ollutkaan. Mikkohan taitaakin olla sitoutuvaa tyyppiä. 

Se on taitaa näillä kauniilla ihmisillä olla niin ( sekä miehillä, että naisilla), että ne kumppanit vaihtuu usein, kun sitä tarjontaa ja tarjokkaita ja mahdollisuuksia riittää? Vai olenko väärässä? Tulee heti mieleen useita julkisuudessa olevia, kauniita henkilöitä , jotka vaihtavat kumppaneita usein, tai ne kumppanit vaihtuvat usein. 

Vierailija
346/351 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä mies oli "turvasatama" eikä siinä ollut mitään vikaa ihan kyseisen "rakkaustohtorin" omin sanoin. Mutta kun ei riitä. Minä, minä, minä ja vielä kerran minä. Minulle ei riitä mikään, kukaan ei ole minulle riittävä, koska minun sisinpäni sanoo niin, ja universumikin vielä komppaa auton rekisterinumeroilla.

Toivottavasti kukaan mies ei enää lähde mihinkään vakavampaan suhteeseen tämän kanssa.  

Vierailija
347/351 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joutuu suutelemaan monta sammakkoa , ennenkun prinssi löytyy.

Vierailija
348/351 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008016799.html

Emilia kieltäytyi ottamasta miehiä potilaikseen, koska Emilialla oli huonoja kokemuksia parisuhteista miesten kanssa.

Vierailija
349/351 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen tuuliviiri ja senhän nyt tajuaa tuostakin, että on kallellaan näyttelijöihin  ja urheilijoihin. Mitäköhän lapset ajattelevat tästä. 

Vierailija
350/351 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus joutuu suutelemaan monta sammakkoa , ennenkun prinssi löytyy.

Ehkä kannattaisi lopettaa sammakoiden ahdistelu...

Vierailija
351/351 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan lohdullista huomata, miten upeillakaan naisilla ei parisuhteet onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi