Rakkaustohtori Emilia Vuorisalmi eroaa taas
Ei kannata hänen rakkauskirjojaan ostaa tai oppeja noudattaa kun hän aina eroaa.
Kommentit (331)
Tällainen sivuhuomautus lainkaan tätä tapausta tuntematta, niin osaatteko te tähän ketjuun kirjoittaneet ollenkaan ajatella empatian kannalta? Some on tehnyt ihmisistä tunteettomia ja ilkeitä. Pienen lapsen vanhemmat eroavat ja syyt taustalla voivat olla mitä vaan, mitä ei julkisuuteen kerrota.
Vaikka kyseessä on julkisuudessa vapaaehtoisesti oleva nainen, on hän silti nainen ja käy läpi yhtä elämänsä vaikeimmista ajoista (tämän tietää jo siitä, että erotiedote on neutraali ja suurpiirteinen, ei halua kertoa kaikkea).
Kykenettekö te kuvittelemaan itsenne tuohon asemaan, että teidän eroanne lapsenne isästä puitaisiin netissä? En usko, että Emilia lukee itse näitä kommentteja, mutta ajatustasolla tuntuu kuvottavalta, että omaa eroa ruodittaisiin netissä... Kyseinen nainen on fiksu ja kaunis, uskon tosi monen olevan oikeasti vahingoniloinen siitä, että hän erosi.
Muistakaa, että kaikki ne teidän negatiiviset ajatukset, vahingonilo ja ilkeily kääntyy teitä itseänne vastaan. Lähetätte huonoa energiaa ja ympäröitte itsenne sillä. Kukaan hyvinvoiva ja tasapainoinen ihminen ei kirjoittele tällaisia kommentteja mitä tässä ketjussa näkee.
Voimia teille, ehkä huomenna on parempi päivä teilläkin. <3
Oliko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?
Kerran ollut vaan avioliitossa. Hän on jo 40 vee. Erotkaa tekin huonosti toimivasta liitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vitsi parisuhdeneuvojana, mitähän tuo tarkoittaa kun kertoo pohtineensa jotakin asiaa PALJON ja sitten kuiten homma karahtaa kiville nopeammin kuin tavan pulliaisilla.
Vaatikaa rahat takas tän kirjoja ostaneet!Musta se kirja oli hyvä. Emilia pohti, mitä hänellä on mennyt pieleen rakkauselämässä. Ei sellaista voi kirjoittaa, jos kaikki onnistuu.
Ja miten syvällisesti mielestäsi pohti, omaan elämään ei sitten saanut työkaluja.
Jotkut pohtii niin syvällisesti vaikja oltu yhdessä vuosia ettei saa enää vauvaa vaikka kuinka haluisi. Ei rahalla ei millään.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen sivuhuomautus lainkaan tätä tapausta tuntematta, niin osaatteko te tähän ketjuun kirjoittaneet ollenkaan ajatella empatian kannalta? Some on tehnyt ihmisistä tunteettomia ja ilkeitä. Pienen lapsen vanhemmat eroavat ja syyt taustalla voivat olla mitä vaan, mitä ei julkisuuteen kerrota.
Vaikka kyseessä on julkisuudessa vapaaehtoisesti oleva nainen, on hän silti nainen ja käy läpi yhtä elämänsä vaikeimmista ajoista (tämän tietää jo siitä, että erotiedote on neutraali ja suurpiirteinen, ei halua kertoa kaikkea).
Kykenettekö te kuvittelemaan itsenne tuohon asemaan, että teidän eroanne lapsenne isästä puitaisiin netissä? En usko, että Emilia lukee itse näitä kommentteja, mutta ajatustasolla tuntuu kuvottavalta, että omaa eroa ruodittaisiin netissä... Kyseinen nainen on fiksu ja kaunis, uskon tosi monen olevan oikeasti vahingoniloinen siitä, että hän erosi.
Muistakaa, että kaikki ne teidän negatiiviset ajatukset, vahingonilo ja ilkeily kääntyy teitä itseänne vastaan. Lähetätte huonoa energiaa ja ympäröitte itsenne sillä. Kukaan hyvinvoiva ja tasapainoinen ihminen ei kirjoittele tällaisia kommentteja mitä tässä ketjussa näkee.
Olisi helpompaa olla empaattinen,JOS
joka ikistä eron käännettä ja koukeroa ja elämää vahvana itsenäisenä naisena EI nähtäisi lähiviikkoina useiden sivujen juttuina muokattuine kansikuvineen
JOS ei ennen joulua olisi ilmestynyt 30 kertaa juttu,jossa pönöttää skumppalasi kädessä jossain avajaisissa ja kertoo ”Juu,en ole mennyt Tinderiin” tai ”Juu,oon Tinderissä”
JOS ei Insta täyttyisi muokatuista bikinikuvista ja alusvaatekuvista,joilla kalastellaan miesten viestejä
JOS ei ois uusi rikas mies esiteltynä ennen uutta vuotta (varmasti katsottuna jo)
Maurizio pitäisi karkottaa Suomesta ja antaa Emilian kasvattaa vauva itsenäisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi helpompaa olla empaattinen,JOS
joka ikistä eron käännettä ja koukeroa ja elämää vahvana itsenäisenä naisena EI nähtäisi lähiviikkoina useiden sivujen juttuina muokattuine kansikuvineen
JOS ei ennen joulua olisi ilmestynyt 30 kertaa juttu,jossa pönöttää skumppalasi kädessä jossain avajaisissa ja kertoo ”Juu,en ole mennyt Tinderiin” tai ”Juu,oon Tinderissä”
JOS ei Insta täyttyisi muokatuista bikinikuvista ja alusvaatekuvista,joilla kalastellaan miesten viestejä
JOS ei ois uusi rikas mies esiteltynä ennen uutta vuotta (varmasti katsottuna jo)
Tämä on täysiverinen senioripissis,joka on itse halunnut tuotteistaa ja myydä yksityiselämänsä.Tulee myymään eronsakin,mutta tekee sen vain tietynlaisilla kuorrutuksella ja parhaalla katteella.
Ehkä pitäisi antaa heille rauha käsitellä eronsa. Itse en vastaavassa tilanteessa haluaisi lukea näin ilkeitä kommentteja täältä tai miltään muultakaan palstalta. Tottakai julkkiksen somesta, blogista tms. saa semmoisen vaikutelman, että kaikki on vaan skumppaa, glitteriä ja muuta pintaliitoa, mutta samat tunteet ja ongelmat on heillä kuin muillakin. Itse oon ainakin ihan kiitollisena tukka pystyssä, vaatteet lasten ruoassa kotona, kun ei tarvitse selitellä joka elämän käännettä jollekin juorulehdelle samalla kun kiharrat tukkaa, että näyttäisi mahdollisimman hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Epäsopiva pari. Täysin. Maukalla on ainakin yksi lapsi jo ennen Emiliaa, eikä M nyt ihan sellainen joka äidin unelmavävy ole ollut tiettävästi koskaan. Vaikka tekeekin varmaan tärkeää työtä, ainakin toisinaan.
Ei tiettävästi ole vieläkään parantanut tapojaan. :-/
Mikään ehkäisymenetelmä ei ole täysin varma ja on myös miehiä, joilla on tarve saada lapsi nopeasti alulle syystä tai toisesta. Jos on lähes 40 v lääkäri, niin ymmärtää varmasti realiteetit eli että tilaisuudet tulla raskaaksi alkavat olla vähissä. Jos on toivonut toista lasta, oma työ- ja taloustilanne on lapselle otollinen ja kumppani vaikuttaa sopivalta, niin miksipä sitä ei tarttuisi tilaisuuteen.
Tässä ketjussa on muutama vihjaus "Maukan" paremmin tuntevilta ihmisiltä siitä, että vika ei välttämättä ole E:n päässä. Odottava ja pienen vauvan äiti on haavoittuva ja jos kumppani on vielä määrätietoinen alfamies, siitä ei välttämättä pääse noin vain eroon vaikka ymmärtäisi tehneensä virheen. Varsinkin jos samaan aikaan tietää että omat tekemiset menee heti Seiskaan.
Tämä on tietysti puhdasta spekulaatiota, mutta ei mitenkään mahdoton selitys tilanteelle.
Käyttäjä29501 kirjoitti:
Ehkä pitäisi antaa heille rauha käsitellä eronsa. Itse en vastaavassa tilanteessa haluaisi lukea näin ilkeitä kommentteja täältä tai miltään muultakaan palstalta. Tottakai julkkiksen somesta, blogista tms. saa semmoisen vaikutelman, että kaikki on vaan skumppaa, glitteriä ja muuta pintaliitoa, mutta samat tunteet ja ongelmat on heillä kuin muillakin. Itse oon ainakin ihan kiitollisena tukka pystyssä, vaatteet lasten ruoassa kotona, kun ei tarvitse selitellä joka elämän käännettä jollekin juorulehdelle samalla kun kiharrat tukkaa, että näyttäisi mahdollisimman hyvältä.
No siksipä en harrasta someja enkä blogeja, vaikka niistä voisi hyötyä taloudellisesti ja työelämässä. En myy yksityisyyttäni julkisuudelle. Se on niin yksinkertaista. Oma valinta, varsinkaan kun ei ole julkkis-ammatissa.
Kukas euraavaksi jää ton jyrän alle.
Kyllä mä olen helpottunut aina kun nämä tyrkyt löytää sen oikean ja lähtee sinkkumarkkinoilta.On se ainakin mulle aika tuskallista pelätä,että milloin oma mies on näiden viestittelyn kohteena.En nyt puhu juuri tästä henkilöstä,vaan yleisesti sinkkuosastosta,joka päivystää julkkiskekkereillä ja etsii vähän parempituloisia miehiä,joista voi hyötyä.Oma mies pyörii työnsä vuoksi golftapahtumissa ja ravintolaelämässä.
Olen aika ahdistunut taas,kun eroilmoituksia pukkaa.
Olen kateellinen ja huolissani.
Voin ihan rehellisesti myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen helpottunut aina kun nämä tyrkyt löytää sen oikean ja lähtee sinkkumarkkinoilta.On se ainakin mulle aika tuskallista pelätä,että milloin oma mies on näiden viestittelyn kohteena.En nyt puhu juuri tästä henkilöstä,vaan yleisesti sinkkuosastosta,joka päivystää julkkiskekkereillä ja etsii vähän parempituloisia miehiä,joista voi hyötyä.Oma mies pyörii työnsä vuoksi golftapahtumissa ja ravintolaelämässä.
Olen aika ahdistunut taas,kun eroilmoituksia pukkaa.
Olen kateellinen ja huolissani.
Voin ihan rehellisesti myöntää.
Eikö just Satu Aarnio yrittänyt viedä Martinan Stefua ja Mira Kasslin taluttelee Töölössä nyt sen yhden petetyn ja jätetyn aviovaimon puolisoa ja koiraa?Onhan näitä...huoh.
Vierailija kirjoitti:
Miten Donald Trump on multimiljardööri Usan presidentti, jos ilkeily kääntyy itseään vastaan? Kuitenkin ilkeillyt menestyksekkäästi jo 70 vuotta.
Onhan tuo valtava epäonnistuminen, ei ihme etteivät kommentoi mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Mikään ehkäisymenetelmä ei ole täysin varma ja on myös miehiä, joilla on tarve saada lapsi nopeasti alulle syystä tai toisesta. Jos on lähes 40 v lääkäri, niin ymmärtää varmasti realiteetit eli että tilaisuudet tulla raskaaksi alkavat olla vähissä. Jos on toivonut toista lasta, oma työ- ja taloustilanne on lapselle otollinen ja kumppani vaikuttaa sopivalta, niin miksipä sitä ei tarttuisi tilaisuuteen.
Tässä ketjussa on muutama vihjaus "Maukan" paremmin tuntevilta ihmisiltä siitä, että vika ei välttämättä ole E:n päässä. Odottava ja pienen vauvan äiti on haavoittuva ja jos kumppani on vielä määrätietoinen alfamies, siitä ei välttämättä pääse noin vain eroon vaikka ymmärtäisi tehneensä virheen. Varsinkin jos samaan aikaan tietää että omat tekemiset menee heti Seiskaan.
Tämä on tietysti puhdasta spekulaatiota, mutta ei mitenkään mahdoton selitys tilanteelle.
Miksi ois pitänyt ehkäistä?Eikö tämä uusi vauva ole kyseisen mamman pääasiallinen business?Monenlaista sisältöä on aiheista jumppa raskaana,ravinto raskaana ja vauvan kanssa matkalla yms.Vaikka pojan kasvoja ei näy,esitelty on monet vaunut (mm.turkiksilla!Yöks!).
En tunne heitä, mutta itselle nousi heti mieleen muutama asia.
Itse n 30 v seurustelin Ruotsissa asuvan puoliksi karibialaisen miehen kanssa, joka oli kasvanut yh- äidin poikana ja teki juurikin vastaavaa humanitääristä työtä nuorten syrjäytyneiden parissa. Mies oli myös aiemmasta 8 v lapsen isä, huolehti todella hyvin lapsestaan. Todella ihana sporttinen rakastava ja lämminhenkinen kaveri, vieläkin muistelen lämmöllä.
Kääntöpuolena kuitenkin oli vaikea päihdeongelma (amfetamiini, ekstaasi), sen seurauksena jyrkät mielialan vaihtelut, itsetunto-ongelmat isättömyyden seurauksena, tietynlainen vihamielisyys ns parempaa väkeä ( jota itse edustin) kohtaan ja pettäminen. Karibialaiseen kulttuuriin miehillä kuuluu tietynlainen vapaus.
Näistä syistä olen tyytyväinen, etten perhettä perustanut hänen kanssaan, vaikka oli todella komea ja lahjakas mies, huumeongelma oli ns siistiä viihdekäyttöä eikä hän nähnyt siinä mitään ongelmaa enkä itsekään saanut asiasta vihiä kuin vasta useiden kuukausien jälkeen...
Uusi doc mikä secnyt olikaan instassa.
Hyvännäköisiä kyllä olivat yhdessä: Emilia ja Molemmat M:t.