Rakkaustohtori Emilia Vuorisalmi eroaa taas
Ei kannata hänen rakkauskirjojaan ostaa tai oppeja noudattaa kun hän aina eroaa.
Kommentit (331)
Anteeksi,että oon niin kateellinen.Erosin vuonna 2013 ja vieläkin konttaan polvet verillä ja en oo päässyt jaloilleni.Käy kateeksi ihmiset,joilla ei näytä shampanja lasissa läikähtävän,vaikka mitä tapahtuisi.Nämä some-ihmiset on niin plastic.
NitaSr kirjoitti:
Kääntöpuolena kuitenkin oli vaikea päihdeongelma (amfetamiini, ekstaasi)
huumeongelma oli ns siistiä viihdekäyttöä eikä hän nähnyt siinä mitään ongelmaa enkä itsekään saanut asiasta vihiä kuin vasta useiden kuukausien jälkeen...
Oliko kyseessä siis viihdekäyttö vai vaikea päihdeongelma...?
1. Millainen ihminen kutsuu itseään rakkaustohtoriksi?
2. Miten tämä samainen ihminen voi todeta löytäneensä (klik!) sen oikean ja erota muutamia kuukausia myöhemmin? Eikö se ollutkaan se oikea vai oliko vai mitä, häh?
En tajua mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäsopiva pari. Täysin. Maukalla on ainakin yksi lapsi jo ennen Emiliaa, eikä M nyt ihan sellainen joka äidin unelmavävy ole ollut tiettävästi koskaan. Vaikka tekeekin varmaan tärkeää työtä, ainakin toisinaan.
Ei tiettävästi ole vieläkään parantanut tapojaan. :-/
Hei, mitä voi odottaa jamaicalaiselta? Kuulemani mukaan ovat häntäheikkejä kaikki siellä päin.
Vierailija kirjoitti:
NitaSr kirjoitti:
Kääntöpuolena kuitenkin oli vaikea päihdeongelma (amfetamiini, ekstaasi)
huumeongelma oli ns siistiä viihdekäyttöä eikä hän nähnyt siinä mitään ongelmaa enkä itsekään saanut asiasta vihiä kuin vasta useiden kuukausien jälkeen...
Oliko kyseessä siis viihdekäyttö vai vaikea päihdeongelma...?
Kirjoitin kommentin edellä....
Mielestäni päihdeongelma=viihdekäyttö. Tässä tapauksessa ongelma häiritsi minua, ei BF: aa. Eräänlainen ” virtahepo olohuoneessa”..
En todellakaan sano, että Maukka olisi narkki! Tuli vain mieleen täysin samantyyyppinen asetelma, vaikka itse en ole yhtä kaunis ja älykäs kuin Emilia. Pointti oli, että eron syy voi olla yllättävä ja henkilökohtainen. Jopa huumeongelma ei välttämättä näy ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten lapsellisia ihmiset ovat, kun parin kuukauden seurustelun perusteella ajatellaan että tässä se on elämäni rakkaus ja paikataan naimisiin. Varsinkin aikuisten pitäisi jo ymmärtää, että alkuvaiheessa kaikki on hyvää ja hienoa.
Ja tämäkin tohtori hehkutti kaikissa medioissa kuinka se on nyt tässä. Melkein tuntuu, että mitä enemmän hehkutetaan, sen huonommin menee.Itse tässä kauhulla seuraan kaverimiestä, jolle tuli ero pitkäaikaisesta suhteesta marraskuussa, kun avovaimo ei jaksanut miehen reissutyötä vaan lähti. Helmikuussa löytyi uusi nainen ja nyt muuttivat heti saman katon alle 4kk seurustelun jälkeen. Mies pärjäisi itsekseen myös taloudellisesti, mutta naiselle oli halvempaa muuttaa kimppaan. Toivon, että kaikki menee hyvin eikä 2-3 vuoden päästä ole taas eroa edessä, kun paukataan niin vauhdilla eteenpäin. Eihän ketään ehdi tuntemaan kunnolla 4kk aikana!
Voi oppia tuntemaan 4 kuukaudessa. Suurin osa ihmisistä ovat niin yksinkertaisia ja tapojensa orjia, ettei siinä muutamaa viikkoa enempää tarvita kun toisen tuntee.
Kuka sen Mira Kasslinin nyksä sitten on? Katsoin, että hänkin eroillut aika monesti ja lapsillakin eri isät.
(Jostain luin, että ison asunnon miehensä kanssa hankkinut Eliten talosta Töölöstä. Jäi vaan mainitsematta, että kyseessä on vuokrakämppä, vaikka jostain syystä haluttiin antaa vaikutelma asunnon ostosta.)
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen Mira Kasslinin nyksä sitten on? Katsoin, että hänkin eroillut aika monesti ja lapsillakin eri isät.
(Jostain luin, että ison asunnon miehensä kanssa hankkinut Eliten talosta Töölöstä. Jäi vaan mainitsematta, että kyseessä on vuokrakämppä, vaikka jostain syystä haluttiin antaa vaikutelma asunnon ostosta.)
Miralla on ollut omistusasuntokin. Tuskin s3ntään vuokralla asuvat.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten, että asuu vuokralla?
Niin minäkin asun. Vuokra on 2100 e/kk.
Samalla omistusasuntoni on vuokralla ja saan siitä tuloja.
Onnea! Tällä kertaa olet saanut 16 sivua aikaiseksi Vuorisalmesta. Varmaankin voimannuttavaa elää näin.
Ei vuokralla asumisessa ole mitään vikaa. Siksi onkin outoa, että yritetään antaa kuva omistusasumisesta.
Kukas tää sen Kasslinin mies tällä kertaa on?
Mua myös kiinnostaa, kuka on Kasslinin mies... Mistä se repii noita miehiä??
Vierailija kirjoitti:
Mua myös kiinnostaa, kuka on Kasslinin mies... Mistä se repii noita miehiä??
Näistä oli juttua 7 päivässä keväällä.Miehen vaimon tilityskin.Joku ihan peruskomea pomotason tyyppi.
Asuvat vuokralla Etu-Töölössä jonkun säätiön omistamassa asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Tällä kertaa olet saanut 16 sivua aikaiseksi Vuorisalmesta. Varmaankin voimannuttavaa elää näin.
Ei kaikki usko rakkauden kemiaan tai voimaantumiseen.
”Olen aina pyrkinyt elämään samalla tavalla kuin opetan.” Just joo...
https://www.seiska.fi/Uutiset/Suhdekriisissa-rypeva-julkkislaakari-Emil…
Ei kellään tietoa Kasslinin miehestä??
Googlettamalla löytyy Seiskan juttuja ja ihan tunnistettavia kuvia.
Joku kesällä 2018 liitostaan karannut.
Insta storyn mukaan tohtorilla on jo uusi kulta. Tarkoituksella mainittu.
Aika vähän itse eron syitä on spekuloitu ja pohdittu ennemminkin sitä, miten käy rakkaustohtoriudulle, some-uralle ja kannattaako yleensäkään tällaiset jenkkityyliset "Rakkaus kasvaa meillä"-päivitykset. Kysymyksessä on vähän ristiriitainen persoona, jonka julkisuudessa oleminen on vaan kummallista. Ehkä jonkinlainen esikuva muille keski-ikäisille varakkaille uranaisille sitten tms? Ilmeisesti Suomessa riittää julkkiksena oloon, että on jonkun ex. Tua Tikkanenkin pitää pientä puotia, jossa myy huivejaan ja Susanna Ruotsalainen on edelleenkin VAIN Matti Nykäsen ex ja entinen Diili-kilpailija.