Kun ulkoilutatte koiraanne yhdessä niin kumpi teistä sitä taluttaa
Nimittäin mistä johtuu että mies kuljettaa aina koiraa mutta ei sitten suostu työntämään lastenvaunuja ikinä!!!
Kommentit (6)
Hihna on miehellä, jota koira taluttaa.😲
Helppoa kun on kaksi koiraa. Toinen taluttaa toista. Mies on vasuri ja minä oikeakätinen joten käsikädessä mennään molempien heikommat kädet yhdessä. Jos lähdetään koko perhellä ulkoilemaan, niin pojat taluttavat koiria ja minä ja mies kävellään käsikädessä poikien perässä. Easy as.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa kun on kaksi koiraa. Toinen taluttaa toista. Mies on vasuri ja minä oikeakätinen joten käsikädessä mennään molempien heikommat kädet yhdessä. Jos lähdetään koko perhellä ulkoilemaan, niin pojat taluttavat koiria ja minä ja mies kävellään käsikädessä poikien perässä. Easy as.
Voiku hempeetä❤
Minä talutan. Ei ole lasta, mutta mies pukkaa aina ostoskärryjä.
Mies taluttaa, paitsi jos tulee ns. kinkkinen tilanne (lapsen lahelta ohitus, aggressiivisen koiran ohitus) niin sitten mina "otan ohjat". Koira on minun (oli mulla jo ennen miehen tulemista kuvioihin) ja mina olen meilla laumanjohtaja, eli koira tottelee minua paremmin kuin miesta.
Lapsia ei ole, joten en osaa ottaa kantaa tuohon lastenvaunu jupakkaan. Koiraa taluttaa välillä minä ja välillä mies, joskus vaihdetaan kesken lenkin.