Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon pankit laskevat lapsen elatuksen maksavan??

Vierailija
26.05.2006 |

Siis kun mieheni saisi yksin eläessään asuntolainaa vaikka ja mitä.. Nyt emme saa, koska olemme naimisissa ja yksi lapsi??

Kuinka paljon pankit siis laskevat, että lapsen elatus maksaa?? Vai olettavatko ne miehen elättävän minuakin??

Miehen kaverit ottavat yksin 120 000¿ lainoja, mutta me emme saa samalla palkkatulolla? Ilmeisesti siis on kyse tuosta elatuksesta.. Harmittaa miehen puolesta..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin kotihoidontuella pätkätöistä(loppui siis ennen ku hoitovapaa loppuisi) ja toinen vauva tulossa. miehellä alle keskitason tulot ja lainaa oltais saatu enenmmän kun tarvittiin yli 120tonttua. käykää mualaispankissa juttelemmas..

Vierailija
2/3 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläkin hetkellä jää laskujen jälkeen käteen noin 800¿.. Mutta eivät voi uskoa, että ei kuluteta turhaan rahaa.. Ja se mitä me ollaan suunniteltu niin asumismenot nousis vaan noin 200-300¿.. Joten jäis vieläkin se 500¿ yli..

Joku ihme laskuri niillä siellä on.. tai no.. Ehkä ne ei usko, että näin nuori pari pysyy naimisissa, että turha edes antaa lainaa..

Tällä hetkellä meillä on lainaa ja lisää otettaisiin vain noin 50 000¿.. Jos hyvä tuuri käy niin vain 20 000¿... Mutta ei..

Surullinen ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta sitten pankki antoi hädin tuskin mulle 85000 lainaa. Olen yh. Kokoajan on harmittanut tilanne kun haluaisin asua paremmassa asunnossa ja tiedän että pystyn lyhentämään lainaa paljon enemmän.

Nyt kävin kysymässä uudestaan lainaa useasta pankista. Kolme pankkia lupasi minulle 150000 lainaa. Sampo pankki ei antanut kunnon vastausta.

En ymmärrä mistä johtuu. Samat tulot on edelleen ja sama määrä lapsia huollettavana. En tiedä vaikuttaako ikä, 2 vuotta sitten olin alle 30.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme