Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi TUIJOTAT jotain ihmistä?

Vierailija
03.07.2019 |

Miksi käännät vielä päätäsi ja katsot perään? HÄIRITSEE

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiseen kulttuuriin kuuluu tuijotus ja mykkä luonne.

Vierailija
22/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva käydä joskus kaupassa niin, että ei joku aina tuijottaisi. Eli ymmärrän ap:n tilanteen. Ärsyttäviä vahtaajia on aina varsinkin pikkupaikkakuntien kaupoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli tohon hyvä repliikki: kysy, että "voinko jotenkin auttaa". Toimii 😁

Vierailija
24/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva käydä joskus kaupassa niin, että ei joku aina tuijottaisi. Eli ymmärrän ap:n tilanteen. Ärsyttäviä vahtaajia on aina varsinkin pikkupaikkakuntien kaupoissa.

Juuriki näin, ihme moukkija nämä suomalaiset. Luulevat vielä ettei se tujotuksen kohde huomaa, kun ei näytä sitä tilanteessa.

Vierailija
25/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnellaanko sinua myös salaa, tai vakoillaan muuten?

Vierailija
26/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan tuijottaa jos henkilössä on jotain poikkeavaa negatiivisessa tai positiivisessa mielessä. Naisia tuijotan pääasiassa jos tykkään hänen hiuksista, meikistä tai pukeutumistyylistä. Tuijottelen myös naisten perseitä, jos se on harvinaisen hyvinmuodostunut. Saatan tuijottaa myös jos se on päinvastoin mallia sami hedberg.

Miehiä tuijotan yleensä vain jos kyseessä on erityisen hyvännäköinen yksilö.

Yritän tehdä tuijottamisen salaa ja vaivihkaa, mutta tuskinpa se onnistuu :D

Vierailija
27/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteen. En voi ymmärtää enkä tiedä miksi ihmeessä muo usein tuijotetaan. Tulee aina väkisin mieleen että jotain on vialla, tahra vaatteessa, laitoinko sittenkin väärät vaatteet? Tai muuta.. en käyttäydy oudosti tai metelöi. Ja SILTI!! Kuten tänään Myllyssä. Välillä tuntui ihan pahalle. Mikä minussa on sitten vikana? En itse keksi yhtään mitään. Oikeasti. Äläkä tuijottako. Se ei ihan oikeasti tunnu kivalle.

Vierailija
28/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joka päivän jälkeen ihan puhki. Se johtuu åääasiassa siitä että ihmiset tuijottavat joka paikassa. Se osaa olla aivan älyttömän väsyttävää.

Vierailija
29/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, että tunnenkö hänet, kun olen kasvosokea niin tarvitsen jonkin ilmeen/eleen mistä ihmisen tunnistan. Tämä siis silloin jos käännyn oikein katsomaan perään.

Tai sitten olen vain ajatuksissani ja vahingossa "tuijotan", vaikka oikeasti en yhtään ajattele mitä katson, käännän katseeni pois kun havahdun tilanteeseen.

Tai sitten joku käyttäytyy jotenkin tosi kummallisesti ja arvioin että onko hän uhka/tarvitseeko hän apua tms.

Vierailija
30/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa parempi itsetunto, älkääkä syytelkö muita jostain tuijottamisesta. Katsominen on ihan normaalia, eikä ole heti mitään pahansuopaa tuijottamista, kuten edellisessä viestissäni totean, tuijottamiselle voi olla ihan ystävällisiäkin syitä.

Ja jos olet tosi kummallisen näköinen ihminen, niin ihan varmasti huomaat senkin, kun ihmiset yrittää kovasti olla tuijottamatta. Uskon, että ainakin kohdallani tuo on jopa näkyvämpää kuin se että vain tuijottaisin, katson hyvin näkyvästi "ohitse",  kun normaaleja ihmisiä tulee kyllä "selailtua läpi" ihan luontevasti.

Vierailija
31/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että täältä löytyy ihmisiä, jotka ymmärsivät pointtini. OON tosi tosi kyllästynyt ainaisiin vahtaajiin. Haluan pitää oman tyylini, sitä en muuta. En ole kovin tavallisen näköinen. En kuvittele mitään. Ystävänikin huomaavat, että mua tuijotetaan, mieheni, lapsenikin sanoi asiasta. Lopettakaa se tuijotus hyvät ihmiset miehet ja naiset. t. ap

Vierailija
32/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tuijotetuksi joutumista, joten en tuijottele muitakaan. Jos näen jonkun massasta poikkeavan, toki saatan kiinnittää huomiota, mutta en jää pitkäksi aikaa katsomaan. Ainoastaan silloin saatan katsoa pitempään, kun yritän saada selvää onko kyseessä joku tuttu ihminen. Jotkut näyttävät tosi tutuilta, ja joudun katsomaan kauemmin, ennen kuin totean ettei olekaan se tuttu. Toivottavasti kukaan tämän takia tuijottamakseni joutunut henkilö ei luule, että tuijotukseen oli jokin muu, negatiivinen syy. :/

Vierailija
33/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA vielä haluan lisätä...Itsetunnossa ei oo ongelmia. Olen varma itsestäni, korkeasti koulutettu ja sinut itseni kanssa. t. ap

Vierailija
34/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa parempi itsetunto, älkääkä syytelkö muita jostain tuijottamisesta. Katsominen on ihan normaalia, eikä ole heti mitään pahansuopaa tuijottamista, kuten edellisessä viestissäni totean, tuijottamiselle voi olla ihan ystävällisiäkin syitä.

Ja jos olet tosi kummallisen näköinen ihminen, niin ihan varmasti huomaat senkin, kun ihmiset yrittää kovasti olla tuijottamatta. Uskon, että ainakin kohdallani tuo on jopa näkyvämpää kuin se että vain tuijottaisin, katson hyvin näkyvästi "ohitse",  kun normaaleja ihmisiä tulee kyllä "selailtua läpi" ihan luontevasti.

Tuijottaminen ja katsominen eivät ole sama asia.

Ei kai kukaan nyt siitä pahastu, jos joku ohimennen vilkaisee tai "tuijottaa" YSTÄVÄLLISESTI. Pitkä tympeän näköinen tapittaminen, niin että henkilöllä kääntyy pää kohteen mukana ja kaikkeen muuhun keskittyminen unohtuu, on epäkohteliasta tuijotusta. Veikkaan, että vaikka olisi kuinka hyvä itsetunto, saattaa pitää tuollaista tuijotusta hämmentävänä. Huonoon itsetuntoon taas kuuluu se, että tulkitsee tavallisetkin katseet turhan helposti tuomitseviksi.

Vierailija
35/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ne jotka LUULEVAT, että kaikki tuijottaa heitä ovat joko omasta mielestään erilaisia ihmisiä. Huom. Omasta mielestään, useimmiten. Tai muuten vain luulevat olevansa

Kovinkin erityisiä . Todellisuudessa kukaan ei huomaa heissä mitään erilaista tai erityistä. Paitsi sen, että he pukeutumisellaan yrittävät ESITTÄÄ erikoista. Se on lähinnä naurettavaa. Usein oikeasti erilaiset ihmiset ( esim autistit jne ) pukeutuvat tavallisesti ym. Heillä ei ole tarvetta esittää erilaista. Ovat jopa saaneet kärsiä siitä aina typerien ihmisten takia. Kaikkihan tämän oikeasti tietää, vaikka nämä " erilaiset " luulavat itse, ettei kukaan tiedä.... Aika säälittävää lähinnä jotenkin....

Vierailija
36/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanelämänsäerityisiä....

vast. Niinhän sä luulet

Vierailija
37/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaminen on ihmisen perusoikeus. Minä tuijotan ihan ketä haluan millä tavalla tahansa. Uteliaaste, irstaasti tai uhkaavasti. Riippuu ihan omasta fiiliksestä.

Vierailija
38/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson pitkään jos näen kauniin ja tyylikkään ihmisen sillä heitä ei juuri Treella näe. Jos siis katsoin sinua pitkään, olit ihana.

Vierailija
39/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsominen ja tuijottaminen on ihan eri asioita. t. ap

Nää, niillä ole noin vainoharhaiselle ihmiselle kuin sinä mitään eroa.

Vierailija
40/72 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan korkeintaan paheksuvasti. Jos törttöilet ja sikailet, katson ja pitkään.

Muuten en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi