Onko muilla ikinä krapulassa epävarma olo itsestään?
Mulla ei yleensä ole humalassa huono olo, paitsi jos sinä päivänä on sattunut jotain ikävää tai päässä on pyörinyt ikäviä asioita. Mutta krapulassa tuntuu, että aina synkistelen elämääni ja vähättelen itseäni. Onko muilla tällaista?
Kommentit (11)
On. Vapisen sisällä verhot ikkunoissa ja jos puhelin (tai vielä pahempaa - ovikello) soi niin paskon melkein housuuni.
Ei, ellei sitä lasketa että tekee mieli seksiä ihan tajuttomasti. Vibrasta menee kahdet patterit loppuun krapulapäivinä, ellei sitten ole sattunut " hoitaja" löytymään edellisenä iltana. Tinder on liian hidas pelastamaan tilannetta, kun se on jo päällä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu ihan asiaan. Kaikki asiat tuntuu tuplaten pahemmilta kuin ovatkaan. Joku kemiallinen häiriö aivoissa varmaankin ryyppäilyn jälkeen, stressihormonikin lisääntyy.
Joo. Ei sillä, että vaikutukset yllätyksenä tulisivat, myrkkyähän se on. Talvella en juo oikeastaan yhtään, mutta kesällä tulee kyllä otettua.
Ap
Paniikkihäiriöt krapulassa ovat ihania.😩
Vierailija kirjoitti:
Ei, ellei sitä lasketa että tekee mieli seksiä ihan tajuttomasti. Vibrasta menee kahdet patterit loppuun krapulapäivinä, ellei sitten ole sattunut " hoitaja" löytymään edellisenä iltana. Tinder on liian hidas pelastamaan tilannetta, kun se on jo päällä.
Oho... :D Mulla tulee seksin himo vain humalassa. En oikeastaan edes pode mitään kunnon krapulaa lukuunottamatta päänsärkyä, väsymystä ja SYNKISTELYÄ.
Ap
Ihan wikipediankin mukaan krapulaan kuuluu mielialan lasku, ahdistus, sydämentykytys...
En hanki enää krapulaa, koska henkinen puoli siinä on niin sietämätön.
Se myös saattaa laukaista pidempikestoisen masennuksen, johon olen taipuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Sama! Monesti on darrapäivien jäljiltä pohkeet ja reidet ihan hellänä, kun on tullut jyystettyä ja sormetettua niin maan perhanasti, kun vähempi ei vaan riitä :D
Mulle tulee joskus sellainen lievästi ahdistunut ja häpeävä olo, kuin olisin tehnyt edellisenä päivänä humalassa jotakin noloa, vaikka mitään erikoista ei olisi edes tapahtunut. Toisaalta tällainen tunne saattaa joskus iskeä mulle selvänäkin tapahtuneen sosiaalisen vuorovaikutuksen jälkeen, jolloin kyse ei ehkä olekaan alkoholin jälkivaikutuksesta vaan epävarmuudesta muuten vain.
Joo, asiat tuntuu paisuvan suuriksi mustiksi möhkäleiksi vaikka mitään syytä ei edes olisi, saatika sitten jos olet tehnyt kännissä jotain todella noloa. Ikää kun tulee niin krapula voi kestää jopa 3 päivää.
Assburger kirjoitti:
Ihan wikipediankin mukaan krapulaan kuuluu mielialan lasku, ahdistus, sydämentykytys...
En hanki enää krapulaa, koska henkinen puoli siinä on niin sietämätön.
Se myös saattaa laukaista pidempikestoisen masennuksen, johon olen taipuvainen.
Jep. Eilen oli kauhea olo itsestäni, tuntui että oon ihan paska ja tylsä enkä kelpaa omalle kumppanille. :D (Joo, join maanantaina, koska mulla ei ole vakituisia työvuoroja.)
Ap
Kuuluu ihan asiaan. Kaikki asiat tuntuu tuplaten pahemmilta kuin ovatkaan. Joku kemiallinen häiriö aivoissa varmaankin ryyppäilyn jälkeen, stressihormonikin lisääntyy.