Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Parikka kengistä kokemuksia

Vierailija
03.07.2019 |

Hei! Ajattelisin ostaa ehkä Bunny-kengät tai sitten uudet Scrunchie-kengät. Kellään kokemuksia kyseisen yrityksen kengistä? Vastaako hinta ja laatu toisiaan vai..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö vielä kokemuksia Parikan kengistä :)?

Ap

Vierailija
22/26 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla bunny tennarit ilman häntää sekä bunny ballerinat. Todella hyvät ja pehmeät jalassa, kestäneet hyvin ihan normaalia käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ihan laadukkaita kenkiä. Istuvat mun jalkaan hyvin, mutta tämähän on tietysti yksilöllistä. Monia kivoja malleja, on kyllä joitain myös mistä en yhtään tykkää.

Itselläni on olleet Raquelit , Bunnyt ja yhdet balleriinat . Omaan jalkaan istuivat kaikki huonosti . Pohjat ovat ohutta nahkaa esim balleriinoissa joten kuluvat oikeasta toisen käyttökerran jälkeen huonoksi . Kannattaa suutarilla laittaa pohjiin vahvisteta.

Mielestäni ylihinnoiteltu ja valmistusmaa Espanja. Onneksi sain omani myytyä eteenpäin enkä ole uusia haaveillut saati katsellut .

minäkin katsoin jotain ballerinoja, että kivan näköiset. Mutta ballerinat kestää vain yhden kesän, joten hinta on liian kova. En halua kerätä kaappiin kenkiä mitä ei raski käyttää.

Niin siis halppisballerinat kestävät vain yhden kesän. Parikan ja esim. Vagabondin ballerinat ovat kestäneet minulla jo useamman kesän lähes päivittäisessä käytössä. 

Parikan kengät ovat hinta-laatusuhteeltaan ookoo. Koot ovat hieman jämptejä, mutta esim. nahkakengät venyvät käytössä. Minulla on koipi kokoa 37, Parikan popo sopii siihen hyvin. 

Vierailija
24/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Täällä ap. Ostin siis kesällä Minna Parikan Bunny-kengät, ja ne on ihanat! Niissä on sekä korvat ja tupsut, otin vaaleanpunaiset. Normikokoni on 40, mutta otin koon 39, joka on ehkä vähän liian iso silti jalkaani! Kuitenkin nyt olen jo tottunut kenkiin. Voin suositella ☺️

Vierailija
25/26 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kolmet Minnat ollut hyviä ja paljon kehuja saavia KANNATAN!!

Vierailija
26/26 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on kolmet Minnat ollut hyviä ja paljon kehuja saavia KANNATAN!!

Eikö ne ylihintaiset kenkäsi meinaa mennä kaupaksi kun on pakko täällä pyöriä vähän väliä mainostamassa? Säälittävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi