Minna Parikka kengistä kokemuksia
Hei! Ajattelisin ostaa ehkä Bunny-kengät tai sitten uudet Scrunchie-kengät. Kellään kokemuksia kyseisen yrityksen kengistä? Vastaako hinta ja laatu toisiaan vai..
Kommentit (26)
Osta ja testaa.
Kokeile myös Heikki Salokangas-Vaaralan jumpmaster- tai sipsiking -kenkiä.
Minulla ei ole niistä kokemusta. Huh hinta on ainakin kohdillaan.
Ne Scrunchiet on aivan h*lvetin rumat. Odota alea, niin saat halvemmalla, koska sinne ne päätyy.
Kenkiä on nyt jo alennuksessa. Oisin ostanir yhdestä jälleenmyyntipaikasta yhdet Bunnyt, mutta menivät jo...
Ap
Mun mielestä ihan laadukkaita kenkiä. Istuvat mun jalkaan hyvin, mutta tämähän on tietysti yksilöllistä. Monia kivoja malleja, on kyllä joitain myös mistä en yhtään tykkää.
Rossellini kengät hinta 340 ekua. Miten noilla pystyy kävelemään kun päkiän alla on niin ohut pohja?
Vierailija kirjoitti:
Ne Scrunchiet on aivan h*lvetin rumat. Odota alea, niin saat halvemmalla, koska sinne ne päätyy.
On muuten TODELLA rumat kengät, en ottaisi edes ilmaiseksi.
En todellakaan halua sponssata ketään valmiiksi rikasta
Laadukasta nahkaa. Itse käytän vain hyvällä säällä puputennareita, kun takana on ne tupsuhännät.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan laadukkaita kenkiä. Istuvat mun jalkaan hyvin, mutta tämähän on tietysti yksilöllistä. Monia kivoja malleja, on kyllä joitain myös mistä en yhtään tykkää.
Itselläni on olleet Raquelit , Bunnyt ja yhdet balleriinat . Omaan jalkaan istuivat kaikki huonosti . Pohjat ovat ohutta nahkaa esim balleriinoissa joten kuluvat oikeasta toisen käyttökerran jälkeen huonoksi . Kannattaa suutarilla laittaa pohjiin vahvisteta.
Mielestäni ylihinnoiteltu ja valmistusmaa Espanja. Onneksi sain omani myytyä eteenpäin enkä ole uusia haaveillut saati katsellut .
Mulla on neljät Parikat, joista yhdet (Peace-sandaalit) on olleet työkenkinä jo vuosia ja hyvinä on säilyneet kovassa kulutuksessa.
Mulla on olleet kahdet ja hintaan nähden laatu olisi voinut olla parempi. Samalla rahalla saa muilta merkeiltä jo todella laadukkaita kenkiä.
Koot yleensä pieniä verrattuna muihin kenkiin. Korkkarit ovat harvalla käytöllä pysyneet erittäin hyvässä kunnossa. Bunny-sneakersit kuluivat ihan liian pian ottaen huomioon hinnan.
Kiitos kommenteista :) kenkien ulkonäkö on riippuvainen katsojasta, itseni mielestä scrunchiet ovat söpöt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on olleet Raquelit , Bunnyt ja yhdet balleriinat . Omaan jalkaan istuivat kaikki huonosti . Pohjat ovat ohutta nahkaa esim balleriinoissa joten kuluvat oikeasta toisen käyttökerran jälkeen huonoksi . Kannattaa suutarilla laittaa pohjiin vahvisteta.
Mielestäni ylihinnoiteltu ja valmistusmaa Espanja. Onneksi sain omani myytyä eteenpäin enkä ole uusia haaveillut saati katsellut .
minäkin katsoin jotain ballerinoja, että kivan näköiset. Mutta ballerinat kestää vain yhden kesän, joten hinta on liian kova. En halua kerätä kaappiin kenkiä mitä ei raski käyttää.
Noi puputennarit on kyllä ihanat ja sopisi tyyliini. Hinta on kyllä suolainen, että taitaa mulla jäädä kaupan hyllylle.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halua sponssata ketään valmiiksi rikasta
Mistä hankit vaatteesi ja kenkäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ballerinoihin on pakko laitattaa pohjat suutarilla. Ei ole tarkoitus että sillä pehmeällä nahkapohjalla kävellään ulkona. Ehkä pöljää näin kalliissa kengissä mutta itselle neuvottiin liikkeessä että ensin käyttää vähän sisällä että kenkä/nahka vähän venyy omaan jalkaan ja sitten laitattaa pohjat, sen jälkeen ei enää pääse venymään.
Up