Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuijottelee jatkuvasti muita naisia

Vierailija
03.07.2019 |

Tähän alkuun sanon heti, että en tarkoita että pitäis laput silmillä kulkea. Kyllä itsekin saatan vilkaista vastaantulevaa komistusta. Miehelläni tää kuitekin menee mielestäni jo yli, joka hemmetin kerta kun ollaan jossain yhdessä, hän tuijottaa naisia ja tuntuu, että oikein etsii niitä katseellaan. Ilmekin menee hänellä sellaiseksi "wow", kun joku tyttö/nainen ilmestyy näkökenttään. Ja tuijottaa siis kaikkia vähänkin ihmisen näköisiä nuoria naisia. Itsellään hänellä ikää 30.

Koen nöyryyttäväksi sen, että jos ollaan vaikka syömässä ravintolassa, niin mies vilkuilee koko aterian ajan jotain toisessa pöydässä istuvaa naista. Tai kun kävellään käsi kädessä kaupungilla, niin bongailee katseellaan muita naisia. Miksei voi keskittyä muhun, kun ollaan yhdessä? Jättäis vaikka nää tuijottelut vaikka poikien iltaan. mun mielestä toi on muutenkin enemmän semmoista, jota tehdään sinkkuna. Ja onhan toi kyylääminen muutenkin epäkohteliasta.

Yhdessä ollaan oltu reilu vuosi ja tää tuijottelu alkoi ehkä joskus kun oltiin oltu yhdessä puoli vuotta. Mietin, onko miehelläni sitten mennyt alkuhuuma ohi vai mitä? Itse kyllä pidän itsestäni huolta ja laittaudun, mutta tuntuu, ettei mies enää huomioi sitä samalla tavalla, eikä kehuja tule enää niin paljon.

Muilla samaa ongelmaa

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon seksiä teillä on, ja onko sitä molempien mielestä tarpeeksi?

Meidän suhteessamme muiden vilkuilu ei ole mikään ongelma. Päinvastoin, jos toinen ei meinaa huomata viehättävää ihmistä, toinen osoittaa sen hänelle. Tuijottelu on epäkohteliaista mutta ihmisten seksikkyydestä voi nauttia yhdessäkin.

No, se on teidän yhteinen juttu, mutta minua ei tollainen kiinnosta. Mutta ehkä pitäis kokeilla miten mies reagoisi, jos alkaisin tuijotella muita miehiä ja voisin vielä kommentoida jotain, että ooh, ompa kuuma! Ei taitais mies tykätä. 

Seksissä oon yleensä ollut halukkaampi osapuoli, mutta on ne himot hiukan laskeneet tän epäkunnioittavan käytöksen takia. 

Ap

Vierailija
22/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te naiset olette pikkumaisia, mokomaa asiaa vatvotaan, vanutetaan, mietitään...

Huh huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä kesänä sain muijan pelaamaan peliä kumpi bongaa enemmän vähäpukeisia naisia. Hah, hah tää osoitti mulle nekin jotka jäi itseltä huomaamatta. Nyt on pari kertaa kiinittynyt huomio yhteen blondiin. Ihan perusnätti nuori nainen. Sen takamus on suorastaan hypnoottinen. Mä suorastaan lumoudun siitä pepusta.

Käyttää sellaisia vaalean ruskeita housuja joista pakaroiden muodot suorastaan piirtyy silmien verkkokalvoille. Antaa ihan uuden ulottuvuuden sille mikä on hyvä beba. Täydellinen on aivan liian vaatimaton sana kuvailemaan sitä. Siinä on peppu mistä pitäisi kirjoittaa ylistysrunoja. Oikeasti sitä pitäisi kuvata ja laittaa levitykseen tuomaan iloa kaikelle kansalle.

Vierailija
24/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon seksiä teillä on, ja onko sitä molempien mielestä tarpeeksi?

Meidän suhteessamme muiden vilkuilu ei ole mikään ongelma. Päinvastoin, jos toinen ei meinaa huomata viehättävää ihmistä, toinen osoittaa sen hänelle. Tuijottelu on epäkohteliaista mutta ihmisten seksikkyydestä voi nauttia yhdessäkin.

No, se on teidän yhteinen juttu, mutta minua ei tollainen kiinnosta. Mutta ehkä pitäis kokeilla miten mies reagoisi, jos alkaisin tuijotella muita miehiä ja voisin vielä kommentoida jotain, että ooh, ompa kuuma! Ei taitais mies tykätä. 

Seksissä oon yleensä ollut halukkaampi osapuoli, mutta on ne himot hiukan laskeneet tän epäkunnioittavan käytöksen takia. 

Ap

Näytin tämän ketjun juuri kumppanilleni ja hän sanoi, että onpa hyvä, ettei meillä tehdä ongelmia tällaisista asioista. Menee toksisen monogaamisuuden kategoriaan tällainen mustasukkaisuus.

Vierailija
25/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunlaisia miehiä näkee jotka kääntyvät katsomaan ja yrittävät vaimolta salaa vilkuilla. Huvittaa moinen käytös. Itse sinkkuna haluaisin älyllisesti vähän enemmän kuin sinunlaisen miehen.

Mitäs se haittaa jos vaimo ei näe, eikä siten pahoita mieltään? Ei se ole minulle sen kummempaa kuin että jäisin katsomaan jotain upeaa autoa. Älykkyydellä tuskin on mitään tekemistä sen kanssa, että vilkuilee peppuja. Että osaatte naiset taas tehdä mitättömästä asiasta ongelman.

Vierailija
26/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma ettet kuvittele omiasi? Olin pitkässä avoliitossa erään naisen kanssa, joka sai päivittäin erittäin rankkoja mustasukkaisuus-/raivokohtauksia, koska oli sitä mieltä, että "tuijotan muita naisia". Tätä kuulemma tapahtui niin kadulla kuin myös esimerkiksi tv-ohjelmia katsellessa. Siis siten että tuijotin kuulemma kuvaruutua, kun siellä oli joku naisnäyttelijä..

Tosiasiassa minua ei muut naiset kiinnostaneet lainkaan. Tyttöystäväni oli ainakin ulkoisesti kauneimpia naisia mitä olen koskaan nähnyt ja sen puolesta paljon yli oman "tasoni". Tämä sairaalloinen mustasukkaisuus sai minut kuitenkin menettämään koko elämänhaluni ja lukittautumaan kotiin sillä en enää kestänyt niitä ikuisia riitoja ja raivokohtauksia. Lopulta hän petti minua kostoksi(???) useamman kerran jolloin vihdoin onnistuin keräämään tarpeeksi voimia tuon sairaan suhteen päättämiseen. Täysin ehjää minusta ei kuitenkaan ikinä enää tullut ja normaalia rakastavaa parisuhdetta en onnistunut ikinä saamaan :/

Vierailija
27/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkuilu ok, tuijottaminen ei. Myötähäpeä olisi jatkuva jos tuollaisen kanssa pitäisi liikkua julkisilla paikoilla.

Vierailija
28/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M29 kirjoitti:

Mies ei ehkä huomaa, että sinä huomaat. Tai sitten ajattelee, ettei sinua haittaa. Itse yritän olla katsomatta muita naisia kun olen vaimon kanssa ulkona, mutta jos haluan katsoa vastaan tulevan naisen peppua, annan vaimon kävellä edeltä (jollakin verukkeella), jolloin hän ei huomaa kun käännyn katsomaan peppuja. Aurinkolasit toimii myös kesällä hyvin, ehkä voisit hankkia miehellesi sellaiset?

Ja näin tuli kustua tämäkin "kohtelias" tapa. :D Täytyy laittaa korvan taa ettei tuu oltua liian sinisilmäinen.

Vierailija
29/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole valmis sitoutumaan, pariskuntaleikki on omasi. Toista et voi muuttaa mutta itse voit alkaa arvostamaan itseäsi ja jättää se rasvasilmä sinne Vaasaan.

Tuu tänne Hesaan vaikka.

Vierailija
30/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te naiset olette pikkumaisia, mokomaa asiaa vatvotaan, vanutetaan, mietitään...

Huh huh!

Olet ihan oikeassa. Jos se näyttää juntilta, käyttäytyy kuin juntti ja ääntelee kuin juntti, niin se on todennäköisesti juntti.

Sulta varmaan löytyy ymmärrystä kuitenkin sille, että aloittajan mies ei halua muiden miesten tsekkailevan ap:n avuja. :D

Vierailija
31/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha neuvo:

Niin kauan ei ole ongelmaa, kuin mies hankkii ruokahalua ulkona, mutta tulee aina kotiinsa syömään.

Vierailija
32/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha neuvo:

Niin kauan ei ole ongelmaa, kuin mies hankkii ruokahalua ulkona, mutta tulee aina kotiinsa syömään.

Ovimaton slogan.

Vierailija
33/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä kesänä sain muijan pelaamaan peliä kumpi bongaa enemmän vähäpukeisia naisia. Hah, hah tää osoitti mulle nekin jotka jäi itseltä huomaamatta. Nyt on pari kertaa kiinittynyt huomio yhteen blondiin. Ihan perusnätti nuori nainen. Sen takamus on suorastaan hypnoottinen. Mä suorastaan lumoudun siitä pepusta.

Käyttää sellaisia vaalean ruskeita housuja joista pakaroiden muodot suorastaan piirtyy silmien verkkokalvoille. Antaa ihan uuden ulottuvuuden sille mikä on hyvä beba. Täydellinen on aivan liian vaatimaton sana kuvailemaan sitä. Siinä on peppu mistä pitäisi kirjoittaa ylistysrunoja. Oikeasti sitä pitäisi kuvata ja laittaa levitykseen tuomaan iloa kaikelle kansalle.

Hmm 7 alapeukkua. Vedän tästä johtopäätöksen että 6 muijaa ja 1 kiintiöhomo joilla ei oo niin hyvä perä alapeukuttavat. Joo mä olen pepuista diggaava mies ja joskus näkyy ihan uskomattomia. Ei hyvällä tavalla vaan uhmaavat jopa aikatila jatkumoa kokonsa puolesta. Oikeesti oon ajatellu ettei passaa mennä liian lähelle tai joutuu tapahtumahorisonttiin.

Tästä on seurannut epämiellyttävä ajatus. Minkälainen pönttö kestää tuollaisen painon? Vielä karmeempi ajatus, entä jos tuollainen haluaa sängyssä päälle? Hyi suotana tätä vilkasta mielikuvitusta. Nyt mulla hyytyi hetkeksi halut. Se on aika paljon kun yrkkäkrapulassakin pystyn harrastamaan oksentelun välillä. Sitä muija ei pysty käsittämään.

Vierailija
34/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteemme alussa,mun mies käveli suurin piirtein vaikka rotkoon,tai lipputankoon,kun vastaan tuli kaunis nainen. En ole todellakaan mustasukkaista sorttia,mutta tämä oli loukkaavaa ja noloa minua kohtaan. Kaikki ihmiset 10m säteellä huomasivat että mieheni tuijottaa jotain naista ja tunsivat sääliä minua kohtaan. Laitoin suhteemme poikki moneksi kuukaudeksi (oli muitakin syitä) mutta jostain kumman syystä palasimme vielä yhteen. Nostin tämän kuitenkin puheenaiheeksi ja hän oli tahallaan halunnut herättää minussa mustasukkaisuutta,jotta olisin "kilpaillut"hänestä.Ei mennyt ihan nappiin,mutta nykyisin hän osaa jo käyttäytyä kunnioittavasti.

Vierailija
35/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm 7 alapeukkua. Vedän tästä johtopäätöksen että 6 muijaa ja 1 kiintiöhomo joilla ei oo niin hyvä perä alapeukuttavat. Joo mä olen pepuista diggaava mies ja joskus näkyy ihan uskomattomia. Ei hyvällä tavalla vaan uhmaavat jopa aikatila jatkumoa kokonsa puolesta. Oikeesti oon ajatellu ettei passaa mennä liian lähelle tai joutuu tapahtumahorisonttiin.

Tästä on seurannut epämiellyttävä ajatus. Minkälainen pönttö kestää tuollaisen painon? Vielä karmeempi ajatus, entä jos tuollainen haluaa sängyssä päälle? Hyi suotana tätä vilkasta mielikuvitusta. Nyt mulla hyytyi hetkeksi halut. Se on aika paljon kun yrkkäkrapulassakin pystyn harrastamaan oksentelun välillä. Sitä muija ei pysty käsittämään.

Tässä yks alapeukuttaja. Syy ei ollut oma perse eikä niiden katsominen.

Vierailija
36/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli tuollainen poikaystävä joskus, jätin hänet tietysti kun lopulta päätyi pettämäänkin. Saattoi kääntyä ihan katsomaan toisten takapuolia kun kävelivät ohi. Ei ikinä kehunut minua. Nykyinen on ihana ja kehuu, ei katsele muita.

Suosittelen eroa..

Vierailija
37/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten tarkoituksellinen tuijottaminen on huonoa käytöstä. Kyllähän lapsiakin komennetaan, kun jäävät suu auki toljottamaan jotain ihmistä. Miksi tämmöinen pitäisi hyväksyä vaan sen takia, että toljottaja sattuu olemaan heteromies?

Vierailija
38/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehelle mustat lasit.

Vierailija
39/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha neuvo:

Ovimaton slogan.

Minusta seksuaalisuuden ymmärtäminen on sen ymmärtämistä, että kumppani tuntee seksuaalista vetovoimaa myös muita kuin sinua kohtaan. En tiedä, miksi sen pitäisi olla ongelma.

Vierailija
40/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jotenkin yliseksuaalinen?

Moni kolmikymppinen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme