Mies tuijottelee jatkuvasti muita naisia
Tähän alkuun sanon heti, että en tarkoita että pitäis laput silmillä kulkea. Kyllä itsekin saatan vilkaista vastaantulevaa komistusta. Miehelläni tää kuitekin menee mielestäni jo yli, joka hemmetin kerta kun ollaan jossain yhdessä, hän tuijottaa naisia ja tuntuu, että oikein etsii niitä katseellaan. Ilmekin menee hänellä sellaiseksi "wow", kun joku tyttö/nainen ilmestyy näkökenttään. Ja tuijottaa siis kaikkia vähänkin ihmisen näköisiä nuoria naisia. Itsellään hänellä ikää 30.
Koen nöyryyttäväksi sen, että jos ollaan vaikka syömässä ravintolassa, niin mies vilkuilee koko aterian ajan jotain toisessa pöydässä istuvaa naista. Tai kun kävellään käsi kädessä kaupungilla, niin bongailee katseellaan muita naisia. Miksei voi keskittyä muhun, kun ollaan yhdessä? Jättäis vaikka nää tuijottelut vaikka poikien iltaan. mun mielestä toi on muutenkin enemmän semmoista, jota tehdään sinkkuna. Ja onhan toi kyylääminen muutenkin epäkohteliasta.
Yhdessä ollaan oltu reilu vuosi ja tää tuijottelu alkoi ehkä joskus kun oltiin oltu yhdessä puoli vuotta. Mietin, onko miehelläni sitten mennyt alkuhuuma ohi vai mitä? Itse kyllä pidän itsestäni huolta ja laittaudun, mutta tuntuu, ettei mies enää huomioi sitä samalla tavalla, eikä kehuja tule enää niin paljon.
Muilla samaa ongelmaa
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha neuvo:
Niin kauan ei ole ongelmaa, kuin mies hankkii ruokahalua ulkona, mutta tulee aina kotiinsa syömään.
Ovimaton slogan.
Minusta seksuaalisuuden ymmärtäminen on sen ymmärtämistä, että kumppani tuntee seksuaalista vetovoimaa myös muita kuin sinua kohtaan. En tiedä, miksi sen pitäisi olla ongelma.
Ei muuta ongelmaa kuin että perinteisesti naiset katsotaan statistin rooliin. Tuossa mies hankkii ruokahalua ulkona ja tulee kotiin syömään. Ei molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha neuvo:
Niin kauan ei ole ongelmaa, kuin mies hankkii ruokahalua ulkona, mutta tulee aina kotiinsa syömään.
Ovimaton slogan.
Minusta seksuaalisuuden ymmärtäminen on sen ymmärtämistä, että kumppani tuntee seksuaalista vetovoimaa myös muita kuin sinua kohtaan. En tiedä, miksi sen pitäisi olla ongelma.
Ei muuta ongelmaa kuin että perinteisesti naiset katsotaan statistin rooliin. Tuossa mies hankkii ruokahalua ulkona ja tulee kotiin syömään. Ei molemmat.
En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha neuvo:
Ovimaton slogan.
En ymmärrä.
No ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te naiset olette pikkumaisia, mokomaa asiaa vatvotaan, vanutetaan, mietitään...
Huh huh!
Ja teillä miehillä ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja eikä minkäänlaista tunneälyä. Silloin kun on naisensa kanssa jossain niin silloin keskitytään häneen eikä kuolata muita. Muiden töllöttämisessä ei ole mitään pahaa se on ihan katsojan vapaastivalittava asia mutta sen voi tehdä silloin kun oma nainen ei ole paikalla. Kyllä me naisetkin näemme komeat miehet ja mielellåän heitå katsomme mutta emme silloin kun oma mies on paikalla.
Parahin ap.
Kyllähän tuo tuntuisi kielivän ennen kaikkea miehen huonosta itsetunnosta sekä ainakin tässä mielessä huonoista käytöstavoista. Ei ole millään tapaa kohteliasta toimia tuolla tavalla. Erikseen on sitten ne pariskunnat, joissa kaikki tuntuu olevan ok ja naisia katsellaan jopa yhdessä (ja siitä vain, jos se molemmille sopii, mutta älkää nyt hyvät ihmiset olettako että tuo kaikille on ok tai että kaikkia edes toisten katseleminen kiinnostaa!)
Myös mun mies joskus kommentoi meidän suhteen alkuaikoina toisia naisia. Saattoi vaikkapa sanoa, että olipas kaunis nainen. Tai että tuosta ajoi ohi X, hyvännäköinen nainen. Ei kai mies pahaa tarkoittanut eikä vertaillut, mutta kun ei minusta sanonut mitään positiivista, niin kyllähän se pahalta tuntui kun en itsekään vastaavaa harrastanut! Pari kertaa jätin asian sikseen, mutta koska kuvio toistui ja vaivasi minua, otin asian puheeksi. Mies sitten ymmärsi lopettaa tämän.
Minäkin tiedostan, että maailma on pullollaan kauniita ja komeita ihmisiä. Mutta jos olet parisuhteessa, niin on aika kummaa kehua kaikkia muita paitsi sitä omaa - kyllähän siitä pahalle mielelle tulee.
Mitä tähän katseluun tulee niin pystyn tuohon samaistumaan. En tykkäisi lainkaan. En tietenkään oleta että mies sulkee silmänsä ja ajattelee että hyi helvetti noita kaikkia naisia - montaa naista pidän itsekin kauniina. Mutta tuijottaminen ei ole okei. Siinä nolaa sen, jonka kanssa kulkee, tarkoittipa sitä sitten tai ei.
Ehkä kokeilisin myös tuijotella ja kommentoida vastaan käveleviä miehiä ja katsoisin, mitä mies tuumaa. Jos valittaisi jotain, niin sanoisin, että näinhän sä itsekin toimit- eikö siis olekaan ok, että minäkin nautin näkymistäni?
Tai sitten skippaisin tämän ja kokeilisin rauhallista, mutta suoraa puhetta. Puhuahan tuosta pitää joka tapauksessa.
Mä en itse ole sellainen että tuijottaisin kanssakulkijoita. Saatan katsoa että onpa nätti nainen tai onpa komea mies jos joku tulee vastaan, mutta en vilkuile tai oikein käänny katsomaan. Ei edes kiinnosta.
Ei se vilkuilukaan ole ok. Eräs teki sitä, että kun oltiin vaikka pyöräilemässä ja vastaan pyöräili joku nainen, pää kääntyi vilkaisemaan.
Eivät kaikki ole tuollaisia, eikä tuollaista tarvitse sietää. Kaveri kertoi (alle parikymppisenä) huomanneensa, että kun ajelevat poikaystävänsä kanssa autolla, niin tämä ei tuijottele naisia, ei käänny pää eikä vilkaise sivupeilien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te naiset olette pikkumaisia, mokomaa asiaa vatvotaan, vanutetaan, mietitään...
Huh huh!Ja teillä miehillä ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja eikä minkäänlaista tunneälyä. Silloin kun on naisensa kanssa jossain niin silloin keskitytään häneen eikä kuolata muita. Muiden töllöttämisessä ei ole mitään pahaa se on ihan katsojan vapaastivalittava asia mutta sen voi tehdä silloin kun oma nainen ei ole paikalla. Kyllä me naisetkin näemme komeat miehet ja mielellåän heitå katsomme mutta emme silloin kun oma mies on paikalla.
Miksi molemmat eivät voi nauttia nais- ja mieskauneudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh!Ja teillä miehillä ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja eikä minkäänlaista tunneälyä. Silloin kun on naisensa kanssa jossain niin silloin keskitytään häneen eikä kuolata muita. Muiden töllöttämisessä ei ole mitään pahaa se on ihan katsojan vapaastivalittava asia mutta sen voi tehdä silloin kun oma nainen ei ole paikalla. Kyllä me naisetkin näemme komeat miehet ja mielellåän heitå katsomme mutta emme silloin kun oma mies on paikalla.
Mun mielestä ei tarvitse erityisesti keskittyä koko ajan minuun. Normaalit, neutraalit käytöstavat ois se tavoite.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi molemmat eivät voi nauttia nais- ja mieskauneudesta?
Miksi olla ollenkaan parisuhteessa jos seksuaalisen stimulaation tarpeet eivät siinä täyty? Rakkaussuhde pitää sen sisällään, muu on sitten muuta.
Miten kukaan itseään kunnioittava nainen voi seurustella tuollaisen miehen kanssa. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan itseään kunnioittava nainen voi seurustella tuollaisen miehen kanssa. En ymmärrä.
Moni on ollut kymmeniä vuosia naimisissa tuollaisen haisumunan kanssa.
On samanlainen mies kyllä ja bonuksena päälle, että ei herralla ole ongelmia saada niitä naisia. Muutaman kerran baarissa naiset tullu ihan suoraan pyytää jatkoille tai tiputtanu numeron pöydälle jne. Eikä ne naiset ole välittänyt minusta yhtään. Siinä on kiva haukkoa henkeä ja miettiä, että meno menee vaan kuspäisemmäksi vuosi vuodelta. En tiedä onko pettänyt ikinä, mutta kyllähän sekin mielessä käy useasti. Olen maininnut asiasta, että eipä reagoi niihin pyyntöihin tai numeroihin. Normaali kai sanoisi, että ei kiitos tässä on tyttöystäväni.. Mutta jätkä ei sano mitään, on vaan ja ottaa huikan juomasta. Se on niin ahdistava tunne kun olla ja voi. Sanoin myös, että miltä tuntuisi jos minulle tultaisiin sanomaan tai numeroita pudotellaan pöydälle. Vastas taas viisaasti, noh joko lähdet mukaan tai et lähde. En ole yhtään numeroa tai pyyntöä ottanut vastaan, joten miksi teet numeron asiasta. Eikä tässä enää teinejä olla. Ikää molemmilla 40v
Kannattaa etsiä mieheksi aseksuaali tai demiseksuuali niin tällaisia ongelmia ei tule. Kukaan kaverini ei voi sisäistää, että minulla ei tätä ongelmaa ole kun seurustelen demiseksuaalin miehen kanssa ja olen itsekkin demi/aseksuaali.
Vaihda miestä. Infantiilin kanssa ei tule mitään pysyvää.
Ei jää katseluksi. Nyt ollaan Oulussa opettajattaren tuheroa vatkaamassa, ja seuraavaksi vaihtuu taas kansallisuus. Näin länsirannikolla.
Vierailija kirjoitti:
On samanlainen mies kyllä ja bonuksena päälle, että ei herralla ole ongelmia saada niitä naisia. Muutaman kerran baarissa naiset tullu ihan suoraan pyytää jatkoille tai tiputtanu numeron pöydälle jne. Eikä ne naiset ole välittänyt minusta yhtään. Siinä on kiva haukkoa henkeä ja miettiä, että meno menee vaan kuspäisemmäksi vuosi vuodelta. En tiedä onko pettänyt ikinä, mutta kyllähän sekin mielessä käy useasti. Olen maininnut asiasta, että eipä reagoi niihin pyyntöihin tai numeroihin. Normaali kai sanoisi, että ei kiitos tässä on tyttöystäväni.. Mutta jätkä ei sano mitään, on vaan ja ottaa huikan juomasta. Se on niin ahdistava tunne kun olla ja voi. Sanoin myös, että miltä tuntuisi jos minulle tultaisiin sanomaan tai numeroita pudotellaan pöydälle. Vastas taas viisaasti, noh joko lähdet mukaan tai et lähde. En ole yhtään numeroa tai pyyntöä ottanut vastaan, joten miksi teet numeron asiasta. Eikä tässä enää teinejä olla. Ikää molemmilla 40v
Ei kun hyvä vain, ettei ala anteeksipyydellen selitellä random pubiruusuille, että anteeksi kovasti, muuten kyllä ottaisin numerosi ja tulisin panolle, mutta en nyt valitettavasti voi, koska minulla on tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Mukavan kokonaisvaltaisen ylimielinen asenne, ottaa kivasti huomioon sun negatiiviset tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Ei jää katseluksi. Nyt ollaan Oulussa opettajattaren tuheroa vatkaamassa, ja seuraavaksi vaihtuu taas kansallisuus. Näin länsirannikolla.
Ikimuistoista kun piti tulla vauva-palstalle notkumaan.
En pystyis kunnioittamaan tuollaista miestä. Mieluummin olisin sinkku.
Siihen on jarrua. Ja diagnoosi.