Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuijottelee jatkuvasti muita naisia

Vierailija
03.07.2019 |

Tähän alkuun sanon heti, että en tarkoita että pitäis laput silmillä kulkea. Kyllä itsekin saatan vilkaista vastaantulevaa komistusta. Miehelläni tää kuitekin menee mielestäni jo yli, joka hemmetin kerta kun ollaan jossain yhdessä, hän tuijottaa naisia ja tuntuu, että oikein etsii niitä katseellaan. Ilmekin menee hänellä sellaiseksi "wow", kun joku tyttö/nainen ilmestyy näkökenttään. Ja tuijottaa siis kaikkia vähänkin ihmisen näköisiä nuoria naisia. Itsellään hänellä ikää 30.

Koen nöyryyttäväksi sen, että jos ollaan vaikka syömässä ravintolassa, niin mies vilkuilee koko aterian ajan jotain toisessa pöydässä istuvaa naista. Tai kun kävellään käsi kädessä kaupungilla, niin bongailee katseellaan muita naisia. Miksei voi keskittyä muhun, kun ollaan yhdessä? Jättäis vaikka nää tuijottelut vaikka poikien iltaan. mun mielestä toi on muutenkin enemmän semmoista, jota tehdään sinkkuna. Ja onhan toi kyylääminen muutenkin epäkohteliasta.

Yhdessä ollaan oltu reilu vuosi ja tää tuijottelu alkoi ehkä joskus kun oltiin oltu yhdessä puoli vuotta. Mietin, onko miehelläni sitten mennyt alkuhuuma ohi vai mitä? Itse kyllä pidän itsestäni huolta ja laittaudun, mutta tuntuu, ettei mies enää huomioi sitä samalla tavalla, eikä kehuja tule enää niin paljon.

Muilla samaa ongelmaa

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tuijottavat miehet eivät tajua sitä, että kun oman naisensa seurassa tuijottavat vieraita muijia, ne vieraat muijat kokevat sen ahdistavana. Yksikään nainen ei halua että hänen oma miehensä kuolaa toisia naisia avoimesti, tai että kukaan oman naisensa kanssa kulkeva mies tekee kuolaa häntä.

Ja nyt ei puhuta vilkaisusta vaan tuijottelusta. Tapailemani mies teki sitä; taustapeilistä, auton sivuikkunasta, hississä, ostareilla jne. ja se oli NOLOA. Miehen käytös hävetti usein. Kummasti myös aina kun en ollut paikalla, oli saanut kahvikutsuja ja flirttiä naisilta. MIKSIKÖHÄN. :D

Ja juu ei tapailla enää.

Vierailija
82/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioiduin tällaisen miehen kanssa. On se tuijottelu vähän hellittänyt. Eihän se kivaa ole, ei. Yritin itsekin sitten alkaa tuijotella miehiä, mutta ei musta vaan ole siihen. Ihan suhteellisen kelvollinen mies, ei siinä mitään. Mutta täytyy sanoa, että naisten tuijottelu ainakin tässä mun miehessä oli hyvä merkki seksismistä, sovinismista, naisten aliarvioimisesta.

Edelleenkin meidän perheessä on suunnilleen etusivun uutinen, jos joku nainen ajaa moottoripyörällä. Mies alkaa ajaa kilpaa naisten (hyvännäköisten) kanssa joilla ärhäkämpi ajopeli alla. Hän avaa autonovia hövelisti kaikille muille paitsi mulle. Suoraan sanottuna jos joku nainen p&skantaisi jalkakäytävälle se olisi ylistyslauseen paikka. Ihan mitä tahansa kuka tahansa muu nainen tekee on se huikeaa. Mä painan samoja asioita kuin puskutraktori ja ei varmaan edes huomaa mun tekevän niitä. Naapurin Lissu on niin kovilla kun kaksi lasta ja vielä haravoikin (miehen mielestä). Meillä kolme lasta, haravoinnit ja lumenluonnitkin mun kontolla.

Siis tuijottelu sen lisäksi että on huonotapaista saattaa olla myös merkki ettei muutenkaan arvosta.

Mikä ihme tuosta miehestä tekee sen 'suhteellisen kelvollisen'? Miksi noissa olosuhteissa haluaisi elää vuosikaudet? Onko krooninen vtutus niin mukava olotila ettei siitä malta luopua?

Luojalle kiitos krooniselta vatutukselta olen säästynyt. Olen hyväksynyt mieheni sellaisena kuin on. Hänellä on myös hyvä huumorintaju, on hyvä isä, laittaa ruokaa, muistaa juhlapäivät, on samanlainen käsitys uskonnosta, politiikasta, ihmisoikeuksista, rahankäytöstä. Syö terveellisesti, ei ryyppää liikaa. Pidämme samantyylisestä musiikista ja elokuvista. Käymme teatterissa, baletissa, konserteissa. Tykkää ulkoilla, pitää koirista. Talousasiat kunnossa. Kukaan ei ole täydellinen.

Hän on niin isänsä kopio naisasioissa kuin olla ja voi. Appi tietysti huomioi mua ihan kiitettävästi. Jopa niin paljon, että olen vaivaantunut anopin puolesta. Seksismi, sovinismi kumpuaa sieltä kasvatuksesta. Anoppi on vahva nainen (ja mua on sanottu hänen tyylisekseen) ja ansaitsisi kyllä kaiken miehensä huomion. Vilkkusilmien sukua ovat nämä miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioiduin tällaisen miehen kanssa. On se tuijottelu vähän hellittänyt. Eihän se kivaa ole, ei. Yritin itsekin sitten alkaa tuijotella miehiä, mutta ei musta vaan ole siihen. Ihan suhteellisen kelvollinen mies, ei siinä mitään. Mutta täytyy sanoa, että naisten tuijottelu ainakin tässä mun miehessä oli hyvä merkki seksismistä, sovinismista, naisten aliarvioimisesta.

Edelleenkin meidän perheessä on suunnilleen etusivun uutinen, jos joku nainen ajaa moottoripyörällä. Mies alkaa ajaa kilpaa naisten (hyvännäköisten) kanssa joilla ärhäkämpi ajopeli alla. Hän avaa autonovia hövelisti kaikille muille paitsi mulle. Suoraan sanottuna jos joku nainen p&skantaisi jalkakäytävälle se olisi ylistyslauseen paikka. Ihan mitä tahansa kuka tahansa muu nainen tekee on se huikeaa. Mä painan samoja asioita kuin puskutraktori ja ei varmaan edes huomaa mun tekevän niitä. Naapurin Lissu on niin kovilla kun kaksi lasta ja vielä haravoikin (miehen mielestä). Meillä kolme lasta, haravoinnit ja lumenluonnitkin mun kontolla.

Siis tuijottelu sen lisäksi että on huonotapaista saattaa olla myös merkki ettei muutenkaan arvosta.

Ei tietenkään arvosta! Rakastamisesta puhumattakaan! Olet prioriteeteissa viimeinen - ja pysyt! Mikä ihme sinusta on tehnyt tuollaisen kynnysmaton sadistiselle narsistille? Ja anna kun arvaan; miehesi on itse kuvottava keski-ikäinen läskimaha joka projisoi omaa rumuuttaan sinuun - koska annat?

Luepa vastaukseni jonka kirjoitin edelliselle viestiini vastanneelle. Miehessä on lukuisia hyviä puolia ja tämä totaalinen tollous vaimon hyvien ominaistuuden suhteen nyt on vain tyyppivika. Olen miehen hyväksynyt sellaisena kuin on.

Ulkonäöllisesti sen verran, että on kyllä hyväkuntoinen, huolehtii ja on aina huolehtinut itsestään. Silittää paitansa ihan itse, pesee hampaat ja käy parturissa. Osaa ostaa shampoonsa ja ryppyvoiteensakin ja toipa minullekin putelin ryppyjä vastaan.

Ihminen on kokonaisuus ja mä löysin ihan hyvän paketin. Olisi täydellinen ilman muutamaa pikkujuttua.

Vierailija
84/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mitä junttimiehiä teillä oikeen on? Ei tulis kuulonkaan tommonen moukkamainen käytös mun seurassa. Jos miehellä on aikaa lähteä mun kanssa johonki niin sitä aikaa ei tosiaan vietetä toisia naisia tuijotellen. Sitä en tiedä kuinka hän käyttäytyy jos minä en oo paikalla enkä älä sillä päätäni vaivaamaan.

Vierailija
85/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntäheikkien alistetut vaimot kertovat ”hyviä puolia” 🙁 Ihan hirveän surullista lukea tällaista alistuneisuutta naisten keskuudessa, _Suomessa_, vuonna 2019!

Hävetkää!

Vierailija
86/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala itsekin vilkuilemaan muita miehiä. Ei varmasti miellytä miestäsi.

Sanot sitten, että luulit tämän olevan ok kun mieskin sitä avoimesti seurassasi tekee.

Vierailija
87/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot sitten, että luulit tämän olevan ok kun mieskin sitä avoimesti seurassasi tekee.

Tätä eivät naiset tajua; ei tuollainen narsistimiestä haittaa. Tunne- elämä ei ole normaali.

Vierailija
88/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häntäheikkien alistetut vaimot kertovat ”hyviä puolia” 🙁 Ihan hirveän surullista lukea tällaista alistuneisuutta naisten keskuudessa, _Suomessa_, vuonna 2019!

Hävetkää!

Tämä!

Vierailija
89/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset vilkkusilmät panee kanssa kun tilaisuus tulee. Ovat omasta mielestään sen ansainneet.

Vierailija
90/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä eivät naiset tajua; ei tuollainen narsistimiestä haittaa. Tunne- elämä ei ole normaali.

Unohdetaan nämä narsistidiagnoosit. Ap:n mies on vain tyhmä.

Vierailija
91/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis totänöi miehet on niinku iha sikoi! Onnex naiset ei kattele vieraisiin pöytiin, tai siis jos katotaanki ni hih me käydään siellä vaan ilmaisella siiderillä :)

Vierailija
92/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista on elämä. Et ole riittävän tasokas vastapari miehellesi.

Höpöhöpö. Ap:n mies ei omalla tasollaan saa haluamaansa naista, ja käyttää ap:ta kassien tyhjennykseen ja kiusaamisen vi-tu-tuksessaan.

Toisin sanoen tasot eivät kohtaa. Mies siis katsoo omaa tasoaan olevien perään, ja vain tyhjentää kassinsa nykyiseen, patjaan.

Sånt är livet.

Tyhmä? Mies toki tyhjentäisi itsensä haluamaansa - jos saisi. Mutta ei saa koska oma taso ei riitä. Elää siis illuusiossa. Ruma ei kaunista saa.

Ruma siis pyrkii rumastaan eroon ja eteenpäin. Oikea asenne.

Vierailija
93/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette te naiset herkkiä. Hoida vaikka sellaiset silmälaput mitä hevosilla käytetään miehellesi.

Samaisen ap:n mies suhtautuu ap:n saamaan huomioon ja miespuolisiin kavereihin mustasukkaisesti. Se vissiin sitten on sitä miehen biologiaa, johon naisen vaan pitäs ymmärtää tottua?

Vierailija
94/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista on elämä. Et ole riittävän tasokas vastapari miehellesi.

Joo, tällä palstalla usein muistutetaan, että naiselle löytyy heti mies jos vaan haluaa. Todennäkösempää olis, että se "heti löytyvä" on tämmönen tasoton juntti.

Vierailija
95/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää!

Tekeekö tuijottaminen häntäheikin? Ei nyt vielä mun mielestä. Kyllä siinä pitää olla vähän muutakin jo.

Hyvän miehen löytäminen on vähän kuin neulaa heinäsuovasta. En ole alistettu, ihan itsellinen ja rakastan miestäni. Peilistä katsoo riittävän hyvännäköinen nainen ja kyllä mulla vientiä olisi. Niin miehelläkin, ei sen puoleen. Hän tuijottelee ja kehuu muiden naisten aikaansaannoksia. Sitäkö varten pitäisi hajottaa kolmen lapsen perhe? Kuitenkin olemme varmaan ainakin keskiverto-onnellisia.

Kuten sanoin, tyyppivika. Harvoin sitä autoonkaan saa ihan kaikkia niitä ominaisuuksia jotka haluaisi. Silti voi olla onnellinen autoilija.

Vierailija
96/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää!

Tekeekö tuijottaminen häntäheikin? Ei nyt vielä mun mielestä. Kyllä siinä pitää olla vähän muutakin jo.

Hyvän miehen löytäminen on vähän kuin neulaa heinäsuovasta. En ole alistettu, ihan itsellinen ja rakastan miestäni. Peilistä katsoo riittävän hyvännäköinen nainen ja kyllä mulla vientiä olisi. Niin miehelläkin, ei sen puoleen. Hän tuijottelee ja kehuu muiden naisten aikaansaannoksia. Sitäkö varten pitäisi hajottaa kolmen lapsen perhe? Kuitenkin olemme varmaan ainakin keskiverto-onnellisia.

Kuten sanoin, tyyppivika. Harvoin sitä autoonkaan saa ihan kaikkia niitä ominaisuuksia jotka haluaisi. Silti voi olla onnellinen autoilija.

Kyllä se tekee. Ja tuo asenne tekee sinusta kynnysmaton. Opetettiinko sinulle kotona, että naisen tulee vähän tyytyä, vähän kärsiä, olla joltakin osin vaikka kakkonen, kunhan löytyy ”tarpeeksi hyvä puoliso ja isä.

Sinun miehesi on ihmisenä _huono_ - epäihminen.

Vierailija
97/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollaset vilkkusilmät panee kanssa kun tilaisuus tulee. Ovat omasta mielestään sen ansainneet.

Kokemukseni mukaan ei. Olen siis jo 16 vuotta tämän yhden vilkkusilmän kanssa ollut. Ihan eilisen teeren tipusia en ole. Jos on pettänyt niin on kyllä tehnyt taitavasti ja varoen. Miehellä on vain päässä jokin tutka ja kun hyvännäköinen nainen ilmaantuu niin ilmiselvästi kuuluu jokin ”di diu di diu”, pää kääntyy kuin telkällä ja katse kohdistuu. Siellaihan se mutkin aikanaan bongasi.

Vierailija
98/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme tuosta miehestä tekee sen 'suhteellisen kelvollisen'? Miksi noissa olosuhteissa haluaisi elää vuosikaudet? Onko krooninen vtutus niin mukava olotila ettei siitä malta luopua?

Luojalle kiitos krooniselta vatutukselta olen säästynyt. Olen hyväksynyt mieheni sellaisena kuin on. Hänellä on myös hyvä huumorintaju, on hyvä isä, laittaa ruokaa, muistaa juhlapäivät, on samanlainen käsitys uskonnosta, politiikasta, ihmisoikeuksista, rahankäytöstä. Syö terveellisesti, ei ryyppää liikaa. Pidämme samantyylisestä musiikista ja elokuvista. Käymme teatterissa, baletissa, konserteissa. Tykkää ulkoilla, pitää koirista. Talousasiat kunnossa. Kukaan ei ole täydellinen.

Hän on niin isänsä kopio naisasioissa kuin olla ja voi. Appi tietysti huomioi mua ihan kiitettävästi. Jopa niin paljon, että olen vaivaantunut anopin puolesta. Seksismi, sovinismi kumpuaa sieltä kasvatuksesta. Anoppi on vahva nainen (ja mua on sanottu hänen tyylisekseen) ja ansaitsisi kyllä kaiken miehensä huomion. Vilkkusilmien sukua ovat nämä miehet.

Hyvä mies, mitä nyt ei arvosta sua ihmisenä. Vilkkusilmä-appi huomioi vaivaannukseen saakka. Anteeksi vaan, mutta kauhealta kuulostaa. :/

Vierailija
99/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies, mitä nyt ei arvosta sua ihmisenä. Vilkkusilmä-appi huomioi vaivaannukseen saakka. Anteeksi vaan, mutta kauhealta kuulostaa. :/

ohis, mut sovinistimies viljelee seksistisiä kommentteja, ja teillä on samanlainen käsitys ihmisoikeuksista???

Vierailija
100/140 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavalta. En ymmärrä kirjoittajaa miltään osin. Säälittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän