Hintikka, Uusivuori onnen hehkutus - miksi?
Kell onni on, se onnen kätkeköön. Mitä varten sitä pitää toitottaa koko maailmalle? Minä en ymmärrä. Enkä uskaltaisikaan. Ajattelen, että karma/Jumala lähettäisi jonkun kirouksen liian ylpeästä asenteesta.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset mammat vaihtaisivat koska tahansa paikkaa Marian kanssa jos voisivat. Vaan kun eivät voi, ulvovat tuskaansa täällä.
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset mammat vaihtaisivat koska tahansa paikkaa Marian kanssa jos voisivat. Vaan kun eivät voi, ulvovat tuskaansa täällä.
Höpö höpö
Ja näin se mamma älähtää, johon kalikka kalahtaa :D
Maria oli joskus hottia ja vissiin Jerekin? Naama kuitenkin näkynyt YLE:llä?
Siitä julkisuudesta kannattaa molempien pitää kiinni kynsin ja hampain, jos ei muuta osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta kyllä vaikuttaa että ko. pari on ihan aidosti fiiliksissä toisistaan eikä ole eroamassa. Mutta luulen että tämän hehkutuksen on määrä peittää se tosiasia että he elävätä kuitenkin pikkulapsiarkea joka on kaikkea muuta kuin superihanaa. Näilllä päivityksillään he haluavat ikään kuin glorifioida pikkulapsiarkea ja saada sen kuulostamaan mahtavammalta kuin se onkaan. Mariahan on vähän sellaisen oloinen että tekisi mieluummin jatkuvasti tv-töitä kuin vaihtelisii vaippoja.
Kai tuo olisi jättänyt lapset tekemättä, jos vaippojen vaihto ei kiinnosta. Ei lapsia ole mikään pakko hankkia, jos työt kiinnostavat enemmän.
Uskon kyllä että Marja halusi lapset mutta arki kolmen lapsen kanssa taitaa olla kuitenkin aika kaukana tv-maailman oletetusta glamourista. Luulen että hän on välillä aika turhautunut vaihtelmaan kurahaalareita ja siksi hehkuttaa kun Ile häntä auttaa. He varmaan myös ikävöivät jonkin verran sitä ihanaa nuoruusromanssiaan ilman lapsia kuitenkin. Kuten varmaan moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
No voi ei. Olen ollut onnellisesti yhdessä mieheni kanssa 29 vuotta, naimisissa 19 vuotta ja meilläkin on kolme lasta. Mieheni on vähintään yhtä komea kuin Uusivuori ( minä en noin nätti kuin Hintikka) ja en suin surminkaan halua hehkuttaa omaa onneani. Se on typerää ja onnettomia ihmisiä halventavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyyristelisin ja pyyristelisin silmät lähes mielenvikaiselta näyttäen omassa ohjelmassani? Ilman omaa sanottavaa?
Ei kiitos.
En kadehdi.
Vierailija kirjoitti:
Aina ennen eroa on julkista onnen hehkutusta. Näin se vain on aina mennyt.
Juuri tämä. On vaan karu fakta.
Rouva Hintikka on yksi valtakuntamme parhaimmista äitiyden ja parisuhteen asiantuntijoista.
Vierailija kirjoitti:
Maria oli joskus hottia ja vissiin Jerekin? Naama kuitenkin näkynyt YLE:llä?
Siitä julkisuudesta kannattaa molempien pitää kiinni kynsin ja hampain, jos ei muuta osaa.
Niinpä. Jatkavat kirjoittelua vanhemmuudesta ja parisuhteesta paskat housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta kyllä vaikuttaa että ko. pari on ihan aidosti fiiliksissä toisistaan eikä ole eroamassa. Mutta luulen että tämän hehkutuksen on määrä peittää se tosiasia että he elävätä kuitenkin pikkulapsiarkea joka on kaikkea muuta kuin superihanaa. Näilllä päivityksillään he haluavat ikään kuin glorifioida pikkulapsiarkea ja saada sen kuulostamaan mahtavammalta kuin se onkaan. Mariahan on vähän sellaisen oloinen että tekisi mieluummin jatkuvasti tv-töitä kuin vaihtelisii vaippoja.
Kai tuo olisi jättänyt lapset tekemättä, jos vaippojen vaihto ei kiinnosta. Ei lapsia ole mikään pakko hankkia, jos työt kiinnostavat enemmän.
Uskon kyllä että Marja halusi lapset mutta arki kolmen lapsen kanssa taitaa olla kuitenkin aika kaukana tv-maailman oletetusta glamourista. Luulen että hän on välillä aika turhautunut vaihtelmaan kurahaalareita ja siksi hehkuttaa kun Ile häntä auttaa. He varmaan myös ikävöivät jonkin verran sitä ihanaa nuoruusromanssiaan ilman lapsia kuitenkin. Kuten varmaan moni muukin.
Melkoista ylitulkintaa sinulla. Marja on 40-vuotias, koulutukseltaan medianomi ja tehnyt suurimman osan uraansa radio/tv-maailmassa. Hänellä ei takuulla ollut mitään harhaisia kuvitelmia tv-maailman glamourista ennen äitiyttään. Hänhän oli työskennellyt tv:ssä jo vuosia ennen ensimmäisenkään lapsensa syntymää. Ja on ihan itse kertonut halunneensa suurperheen (niin kuin kolmilapsista perhettä nykyisin kutsutaan). Ile ja Marja avioituivat Marjan ollessa 32. Kyseessä ei siis todellakaan ollut mikään nuoruusromanssi, vaan kahden aikuisen ihmisen liitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän kohtaa suomalaisessa tv-maailmassa on tuo glamour? Jonkin verran taustatöitä tv-alalla tehneenä en ole tullut huomanneeksi sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Rouva Hintikka on yksi valtakuntamme parhaimmista äitiyden ja parisuhteen asiantuntijoista.
Millä meriiteillä? Kolme pientä lasta ja yksi alle kymmenvuotias avioliitto? Minähä olen vaikka minkä alan asiantuntija omilla meriiteilläni.
Eiks kumpikin tullut Yleen just Ylexään aika teineinä? Onko ne käyneet mitään toimittajakoulutusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi ei. Olen ollut onnellisesti yhdessä mieheni kanssa 29 vuotta, naimisissa 19 vuotta ja meilläkin on kolme lasta. Mieheni on vähintään yhtä komea kuin Uusivuori ( minä en noin nätti kuin Hintikka) ja en suin surminkaan halua hehkuttaa omaa onneani. Se on typerää ja onnettomia ihmisiä halventavaa.
Minä olen elänyt hieman yli tuon 29 vuotta, mutta ymmärrän silti, että onnellisten onni ei ole millään tavalla pois onnettomilta. Ihan yhtä onnettomia he ovat, vaikka kuinka olisit vain salaa onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Omasta mielestään. Ja Herrakin vaikuttaa aika lesolta.
Anna hehkuttaa jos haluavat. Ei se sinulta ole pois. Ihan liikaa synkistelyä muutenkin nykyään.
Miksi ei elämää voi vaan elää niin että kun ollaan onnellisia, iloisia niin siitä iloitaan ja jos surua, eroa, tai muuta negaa niin silloin voidaan olla surullisia vaikka sitten julkisestikin. Se on jokaisen oma asia. Eihän se ole mistään kotoisin että kaikki pitäisi aina piilottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ottavat hyödyn irti julkisuusstatuksesta.
Toimittajat kun usein tekevät muitakin töitä varmistaakseen elannon.
Tämäkin pariskunta tarvitsee rahaa. Niin yksinkertaista se on.
Silloin myydään teennäisesti kaikenlaista. Väsymystä, sekaista kotia ja jaksamistakin.
Vierailija kirjoitti:
Eiks kumpikin tullut Yleen just Ylexään aika teineinä? Onko ne käyneet mitään toimittajakoulutusta?
Ilestä en koulutustietoja löytänyt, mutta Marja on medianomi ja opiskellut viestintää Helsingin yliopistossa. Ennen Ylexälle menoaan työskenteli mainostoimistossa, joten tuskinpa ihan teini oli kun Ylellä aloitti. Tietolähteenäni vanha kunnon wikipedia :)
Vierailija kirjoitti:
Anna hehkuttaa jos haluavat. Ei se sinulta ole pois. Ihan liikaa synkistelyä muutenkin nykyään.
Miksi ei elämää voi vaan elää niin että kun ollaan onnellisia, iloisia niin siitä iloitaan ja jos surua, eroa, tai muuta negaa niin silloin voidaan olla surullisia vaikka sitten julkisestikin. Se on jokaisen oma asia. Eihän se ole mistään kotoisin että kaikki pitäisi aina piilottaa.
Todella outo kommentti ottaen huomioon, että jo otsikossa kritisoitiin tämän paruskunnan halua tulla julki ja huomatuksi.