Ystävä vitsailee tyrmäystipoista
Heräsin eräänä viikonloppuyönä juhlimisen jälkeen siihen kuinka ystäväni tunki kätensä housuihini. Halusin nähdä mitä tapahtuu joten en reagoinut ja esitin nukkuvaa. Kuitenkin sitten nukahdin.
Myöhemmin ystäväni totesi "humoristisesti" hiprakassa että pitäisiköhän minulle antaa tyrmäystippoja.
Myöhemmin totesi myös että "on nähnyt kaiken!" kun puhuimme jotain alastomuudestani noin yleensä, puhuimmekohan vaikka siitä kuinka olin ollut alasti jossain luonnollisessa tilanteessa, en muista tarkemmin, tuo vain jäi mieleen. Ja viittasi siis minuun.
Kerran kun puhuimme genitaalialueista/sukupuolielimistä ylipäätään ja sanoin jotain omastani, totesi että "en nyt tiedä onko se sulla ihan niin.." erikoinen virne naamallaan.
Kun penäsin että miksi sanoi noin, niin totesi että on nähnyt minut saunassa alasti.
Tyyppi on muutenkin hieman erikoinen ja ehkä vähän omaa etuaan ajava, valehteleekin kyllä tarvittaessa.
Jostain syystä, uskokaa tai älkää, pidän häntä läheisenä ystävänäni.
Kaikki tämä on kuitenkin saanut minut epäilemään, että tuona yönä kun heräsin hänen kätensä housuissani ja nukahdin, hän on jollakin tavalla tutkinut minua ja tehnyt jotain josta minun tulisi olla tietoinen.
Tämä on nuorten, ehkä hieman bi-seksuaalien hiprakassa tapahtunutta kokeilun, huumorin ja jännityksen sekaista tapahtumien kulkua.
Silti asia vaivaa minua. Mitä te itse ajattelisitte tapahtuneesta?
Kommentit (15)
Kysy häneltä suoraan. Hän on ainoa, joka voi tuosta kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Miten otan asian esille? Tapahtumasta on jo tovi aikaakin. Kaiken järkeilyn (noiden kommenttien yhdistelyn toisiinsa ja päättelyn perusteella) olen oikeassa. Silti oletan että hän kieltää kaiken.
Yritin kerran varovasti tiedustella asiasta mutta kielsi jo silloin, ja ihmetteli kun en heti seuraavana päivänä sanonut mitään. Onhan tuo hänellekkin häpeällistä myöntää jos olen oikeassa.
Hitto. Asia tulee jo välillä uniinkin.
Olet oikeassa että hän on ainoa joka tietää vastauksen. En vain tiedä miten saan häneltä varmasti luotettavan vastauksen.
ap
Miksi puhutte ystävän kanssa genitaalialueesta.
Vierailija kirjoitti:
"Ystävä". Jooo...
Olemme tunteneet vuosia nuoresta saakka, meillä on ollut ihan hauskoja hetkiä ja muuta. Tietyllä tapaa hän on erikoinen. On varmaan totta että moni olisi lähtenyt tuosta ystävyyssuhteesta jo kauan aikaa sitten. ap
Vierailija kirjoitti:
Hiprakka, parikymppiset... tottakai seksi ja keho kiinnostaa, on kiva puhua asioista.. Ei minun mielestäni mitenkään ihan tavaton ja outo puheenaihe. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten otan asian esille? Tapahtumasta on jo tovi aikaakin. Kaiken järkeilyn (noiden kommenttien yhdistelyn toisiinsa ja päättelyn perusteella) olen oikeassa. Silti oletan että hän kieltää kaiken.
Yritin kerran varovasti tiedustella asiasta mutta kielsi jo silloin, ja ihmetteli kun en heti seuraavana päivänä sanonut mitään. Onhan tuo hänellekkin häpeällistä myöntää jos olen oikeassa.
Olet oikeassa että hän on ainoa joka tietää vastauksen. En vain tiedä miten saan häneltä varmasti luotettavan vastauksen.
ap
Et välttämättä saa. Mutta vaikuttaa siltä, että nyt ei ole ihan pikku jutusta kyse, kun asia vaivaa sinua noin paljon. Mielestäni otat sen vain esille parhaassa katsomassasi tilanteessa. Jos et pysty puhumaan, laita viestiä. Mieti etukäteen, mitä ja miten sanot. Mielestäni tärkeää on kertoa, että asia ei ole sinulle pieni, merkityksetön asia, vaan vaivaa sinua todella paljon, koska koet, että sinun koskemattomuuttasi on rikottu.
Voi olla, että hän ei kerro sinulle totuutta. Voi olla, että kertoo. Mielestäni tärkeintä on se, että tuot esille sen, että asia tuntuu sinusta pahalta. Jos hän ei suhtaudu tähän asiaan riittävällä vakavuudella, minun mielestäni sinun kannattaa panna välit poikki. Silloin hän ei piittaa hyvinvoinnistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiprakka, parikymppiset... tottakai seksi ja keho kiinnostaa, on kiva puhua asioista.. Ei minun mielestäni mitenkään ihan tavaton ja outo puheenaihe. ap
Jätä se hiprakka hankkimatta niin ei tule ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Et välttämättä saa. Mutta vaikuttaa siltä, että nyt ei ole ihan pikku jutusta kyse, kun asia vaivaa sinua noin paljon. Mielestäni otat sen vain esille parhaassa katsomassasi tilanteessa. Jos et pysty puhumaan, laita viestiä. Mieti etukäteen, mitä ja miten sanot. Mielestäni tärkeää on kertoa, että asia ei ole sinulle pieni, merkityksetön asia, vaan vaivaa sinua todella paljon, koska koet, että sinun koskemattomuuttasi on rikottu.
Voi olla, että hän ei kerro sinulle totuutta. Voi olla, että kertoo. Mielestäni tärkeintä on se, että tuot esille sen, että asia tuntuu sinusta pahalta. Jos hän ei suhtaudu tähän asiaan riittävällä vakavuudella, minun mielestäni sinun kannattaa panna välit poikki. Silloin hän ei piittaa hyvinvoinnistasi.
Kiitos. Mietin että teenkö itsestäni hölmön, kun alan kaivelemaan menneitä asioita. Mutta kai se on pakko yrittää keskustella asiasta. Minua jännittää niin paljon, että varmaan jotenkin sotkeennun sanoissani joten hyvä idea miettiä ehkä etukäteen mitä sanon.
Yritin kysyä asiasta aiemmin, ja kyllä hän vaikutti suhtautuvan vakavasti. Toisaalta en tiedä valehteliko. Ehkä yritän vielä kerran keskustella asiasta ja kertoa että asia kaivelee. Ehkä olen naurettava kun kaivelen menneitä, mutta pakko asiaa on purkaa jotenkin. Eihän tästä mitään tule että mietin asiaa näin paljon.
Harmi tuohon olisi kuitenkin välit laittaa poikki, olemme tunteneet kuitenkin lapsesta saakka ja olemme kokeneet yhdessä paljon. Silti ajoittainen epäluottamus häiritsee.
ap
0/5
soita poliisille äläkä vingu täällä
Vierailija kirjoitti:
0/5
soita poliisille äläkä vingu täällä
Olipa mauton vastaus. Ei tämä nyt mielestäni ihan poliisiasia kuitenkaan ole. Mutta sellainen joka tulisi mielestäni jotenkin ystävien kesken selvittää. ap
Otetaan vielä ylös, jos tulisi vastauksia..
Sulla on hyväksikäytetty olo? Lopeta tuo "ystävyys".
Tuo yö jolloin heräsin siihen kosketteluun, on vaivannut minua hyvin pitkään ja vakavasti. Välillä asia on mielessä aamulla heti kun herään, ja illalla viimeisenä kun nukahdan. Pelkään että minua on hyväksikäytetty kun olen ollut tiedottomassa tilassa. ap