Hintikka, Uusivuori onnen hehkutus - miksi?
Kell onni on, se onnen kätkeköön. Mitä varten sitä pitää toitottaa koko maailmalle? Minä en ymmärrä. Enkä uskaltaisikaan. Ajattelen, että karma/Jumala lähettäisi jonkun kirouksen liian ylpeästä asenteesta.
Kommentit (44)
Onnen määrä ei ole vakio. Toisilla on, toisilla ei. Ja onnellisuutta ei mikään karma kosta lähettämällä epäonnea. Joten ole sinäkin ihan reilusti ja ääneen onnellinen siitä mitä sinulla on!
Aina ennen eroa on julkista onnen hehkutusta. Näin se vain on aina mennyt.
Ero tulossa niin pitää vielä yrittää näyttää että kaikki on mahtavasti
Joo mä en kans tajuu. On jo pitkään ärsyttänyt se ylimalkainen hehkuttaminen. Siksi en enää seuraakaan heitä Instassa. Rupes ärsyttämään liikaa.
Mä näkisin tämänkaltaiset ulostulot sillä tavalla, että toisella puoliskolla on ollut jotain sutinaa johonkin suuntaan, ja toinen haluaa näin viestittää sille kolmannelle osapuolelle että hä hää, meilläpäs onni kukoistaa. Jotain tällaista.
Ne on olleet ruotsinkielisiä molemmat. Sukunimet oli aiemmin Nyberg ja Bög.
Molemmat repii ansionsa julkisuudesta. Siinä kai se.
Musta kyllä vaikuttaa että ko. pari on ihan aidosti fiiliksissä toisistaan eikä ole eroamassa. Mutta luulen että tämän hehkutuksen on määrä peittää se tosiasia että he elävätä kuitenkin pikkulapsiarkea joka on kaikkea muuta kuin superihanaa. Näilllä päivityksillään he haluavat ikään kuin glorifioida pikkulapsiarkea ja saada sen kuulostamaan mahtavammalta kuin se onkaan. Mariahan on vähän sellaisen oloinen että tekisi mieluummin jatkuvasti tv-töitä kuin vaihtelisii vaippoja.
Jollakinhan se perhekin on elätettävä. Toimittajiksi nuo ovat pärjänneet ihan hyvin _tähän_ asti.
Eikö se vain ole hyvä, että jotkut kertovat myös positiivisia asioita julkisuudessa? Erouutisia ynnä muuta sontaa on ihan tarpeeksi, joten virkistävää vaihtelua, että jotkut kertovat olevansa onnellisia.
Eikö sitä voisi olla vaan onnellinen ilman julkisuudessa hehkuttamista? Se lyö jotenkin takuulla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Musta kyllä vaikuttaa että ko. pari on ihan aidosti fiiliksissä toisistaan eikä ole eroamassa. Mutta luulen että tämän hehkutuksen on määrä peittää se tosiasia että he elävätä kuitenkin pikkulapsiarkea joka on kaikkea muuta kuin superihanaa. Näilllä päivityksillään he haluavat ikään kuin glorifioida pikkulapsiarkea ja saada sen kuulostamaan mahtavammalta kuin se onkaan. Mariahan on vähän sellaisen oloinen että tekisi mieluummin jatkuvasti tv-töitä kuin vaihtelisii vaippoja.
Kai tuo olisi jättänyt lapset tekemättä, jos vaippojen vaihto ei kiinnosta. Ei lapsia ole mikään pakko hankkia, jos työt kiinnostavat enemmän.
Molemmat on olleet töissä mediayhtiöissä. Toimittajuutensa onkin sitten kyseenalaisempi juttu. Jotainhan ne on juontaneet.
Ottavat hyödyn irti julkisuusstatuksesta.
Toimittajat kun usein tekevät muitakin töitä varmistaakseen elannon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tuo olisi jättänyt lapset tekemättä, jos vaippojen vaihto ei kiinnosta. Ei lapsia ole mikään pakko hankkia, jos työt kiinnostavat enemmän.
Superäidin imago houkuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä voisi olla vaan onnellinen ilman julkisuudessa hehkuttamista? Se lyö jotenkin takuulla takaisin.
Voi, mutta ei ole mitään väärää siinäkään, että kertoo olevansa onnellinen. Suomalaiset suurimmaksi osin vaan ovat niin synkkämielistä ja kateellista kansaa, että heti kun joku vähänkin uskaltaa iloita jostain, olla maalailemassa piruja seinille ja vetämässä kulissi-korttia esiin.
Anna nyt toisten hehkuttaa onnea, eihön se ole sulta mitenkään pois.