Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45-v. nainen ja miehet ovat alkaneet katsoa minua ihan eri lailla kuin ennen.

Vierailija
02.07.2019 |

Saan ihailevia, viipyileviä, himokkaita katseita vähän väliä. Nämä miehet ovat useimmiten 40-50 välillä mutta välillä myös nuoremmst ja vanhemmat tsekkaavat.

Ei se nuorempana tällaista ollut! Mitä on tapahtunut? Onko tämä joku maaginen ikä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset vaan paranee vanhetessaan. Niin kävi mullekin! Olen ollut parhaimmillani 36+...kroppa kuosissa (kiitos treenin), olen sinut itseni kanssa, lapset tehtynä. Olen nätti myös nätti kasvoiltani. Olen nyt 44v ja saan edelleen huomiota kaiken ikäisiltä miehiltä...

Vierailija
42/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaintoni nuoremmasta miehestä: halusi muutakin kuin minua, halusi ruokaa, halusi täysihoidon, asuntooni hyvällä paikalla, kaikki edut.

Eli sori vaan mutta ei sillä oikeasti ole tekemistä seksikkyyden kanssa, kun miehet alun jälkeen haluaa pohjimmiltaan äitihahmon tai hoivaajan vaikka muuta esittäisivät. Haluavat päästä helpolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havaintoni nuoremmasta miehestä: halusi muutakin kuin minua, halusi ruokaa, halusi täysihoidon, asuntooni hyvällä paikalla, kaikki edut.

Eli sori vaan mutta ei sillä oikeasti ole tekemistä seksikkyyden kanssa, kun miehet alun jälkeen haluaa pohjimmiltaan äitihahmon tai hoivaajan vaikka muuta esittäisivät. Haluavat päästä helpolla.

Joko äitihahmon tai dominan. Yleensä se on jompi kumpi. Oikeastihan 40+naiset juuri eivät halua olla äitihahmoja, ja siinäkin iässä lähes kaikki haluavat samaa kuin nuorempinakin - eli varmaotteisen viejämiehen.

Vierailija
44/46 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on joku itsevarmuus joka hehkuu, tai oletko tehnyt jotain muutoksia ulkonäöllesi tai ruvennut pukeutumaan naisellisemmin? Itse saan blondina enemmän huomiota, johtuen ilmeisesti siitä, että blondit hiukset vaan sopii mulle parhaiten :D

Vierailija
45/46 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmeeksi huomannut saman. Olen kyllä ikäisekseni hyvässä kunnossa, liikun tosi paljon.

Olen itsevarmempi kuin nuorena. Silloin pelkäsin, että minua yritetään iskeä, ja nostin puolustusmuurin. Nyt minusta on tosi kivaa jutella ihmisten kanssa.

En pukeudu mitenkään provosoivasti tai paljastavasti mutta kauniisti. Olen löytänyt tyylini ja osaan mielestäni korostaa parhaita puoliani.

Itse arvelisin, että tuo ystävällisyys, kiva ulkonäkö ja positiivisuus tuo niitä katseita. Minulla on myös tosi kaunis hymy, se on minussa varmaan kauneinta. Tulee kuulemma sydämestä ja on lämmin. Tätä ovat sanoneet monet, niin miehet kuin naisetkin, nuoret ja vanhat. Tykkään ihmisistä ja tunnen olevani sinut itseni kanssa.

Nuorena olin ujo, annoin tahtomattani varmaan ylpeän kuvan, minulla oli kauheasti ongelmia ja elämä tuntui välillä tosi raskaalta. Nyt on paljon mukavampaa.

Nuoriin miehiin huomaan suhtautuvani aika äidillisesti, oma poikani on teini-ikäinen. En siis mitenkään voisi kuvitella mitään suhdetta. Olen onnellisesti naimisissa. Mutta olen kyllä huomannut, että moni heistä haluaisi muutakin. Maailma on aika kova paikka, moni kaipaa lämpöä, ja lämpimiä ihmisiä tuntuu olevan yhä vähemmän.

Vierailija
46/46 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella tulee tuossa iässä viime hetken kukoistus. Kai se on luonnon merkki näyttää että nyt voisi vielä tulla kerran raskaaksi jos panisi kuin pupu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme