Olen 45-v. nainen ja miehet ovat alkaneet katsoa minua ihan eri lailla kuin ennen.
Saan ihailevia, viipyileviä, himokkaita katseita vähän väliä. Nämä miehet ovat useimmiten 40-50 välillä mutta välillä myös nuoremmst ja vanhemmat tsekkaavat.
Ei se nuorempana tällaista ollut! Mitä on tapahtunut? Onko tämä joku maaginen ikä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Tissit kasvaneet?
Oma vaimoni huomasi saman ilmiön.
Ja muut muodot vaan kaunistuu ikääntyessä.
Pikkutyttömäisyys muuttuu veihättäväksi aikuisen naisen charmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinua voi panna paljaalla ilman pelkoa jälkikasvusta. Sitä ne himokkaasti katselevat.
Olen tullut samaan tulokseen. Varsinkin nuoremmat miehet ovat enemmän kiinnostuneita.
Varmaan haluavat vaan estotonta seksiä puumanaisen kanssa.
Hyvin säilynyt ja voi panna ilman kumia. Eräs liki 50v nainen kun rapistelin kumipakketin kanssa sanoikin suoraan että et sä tarvitse.
Melkoisia tautipesäkkeitä taidatte olla. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin tulee katsottua tuon ikäisiä. Ehkä sitten joskus. Miksi muuten moni vanhempi nainen ei tajua että juna meni jo? Tullaan baarissa syliin istuun ja kouritaan. Ärsyttävää kun ei osata käyttäytyä niin ei osata. Kauhea draama kun saa pakit. En tiedä mistä jään paitsi ym. Kyllä tiedän ja en sitä tahdo mitä sinulla on tarjota.
Naisen teksti, huutonaurua!
Nuorempien naisten kateus vanhempiin naisiin, jotka kuosissaan, vetävämpiä ja menestyneempiä on kyllä jäätävä.
Sipsipussit vaan kahisee ja heltat heiluu mässätessä ja rasvakertymät pullistelee hytkyen vaikean hengityksen tahdissa kun vimmoissaan vastaavat.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempien naisten kateus vanhempiin naisiin, jotka kuosissaan, vetävämpiä ja menestyneempiä on kyllä jäätävä.
Sipsipussit vaan kahisee ja heltat heiluu mässätessä ja rasvakertymät pullistelee hytkyen vaikean hengityksen tahdissa kun vimmoissaan vastaavat.
Olipas lapsellinen kommentti.
Minua ei ainakaan haittaa nähdä ympärilläni upeita, itsevarmoja naisia, olivat he sitten parikymppisiä tai jo ikivanhoja. Kauneus ja muut fyysiset ominaisuudet ovat katoavaa, mutta silmien vilke, iloisuus, supliikkisuus, ja se kuinka itsesi kannat, eivät häviä mihinkään iän myötä.
Miksi kadehtisin nuorena naisena oman äitini ikäisiä naisia? Olemme ihan eri elämäntilanteissa ja työpaikoilla tai vastaavissa ystävyyssuhteemme onkin usein äiti-tytär-tyyppinen. Antaa kaikkien kukkien kukkia, ei ole minulta pois. Hekin ovat joskus olleet nuoria, ja minusta tulee aikanaan keski-ikäinen niin kuin heistä on tullut.
N24
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Britney Spearskin on kuumempi nyt kuin pullaposkisena nuorena. Samoin Heidi Klum. Naisen kasvot jotenkin kapenee
Joo näin se on.
T. N45 ja 96kg, todella hot
Tämän on huomannut moni ystävistäni myös, aletaan suurin osa olla just neljänkympin paremmalla puolella. Itse olen ollut parisuhteessa vuosikaudet enkä oikein kiinnittänyt huomiota tähän, mutta kaveri vakuutteli että tää on oikeasti joku juttu ja aloin kiinnittää huomiota. Ja tosiaan, nuoremmat miehet antavat huomiota enemmän kuin muutamia vuosia sitten. En ole mikään missi, mutta ihan näyttävän näköinen kait, ja ainakin sujut itseni kanssa. Nuorempana sain kyllä huomiota, kaikenikäisiltä miehiltä, mutta kolmevitosen jälkeen koin että aika satunnaista se on. Nyt on ihan outoa huomata että homma on muuttunut (tai sit oon jonkun julman pilan kohde, mutta onneksi se ei tässä elämänvaiheessa haittaa :DDD )
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus. Olen tosiaan asennoitunut niin, että juna meni jo. Voin olla vapaasti oma itseni, eikä tarvitse tehdä kehenkään mitään vaikutusta. Ja olen oikeesti ollut ”seinäruusu”, mutta nyt viisikymppisenä saan positiivista huomiota, etenkin nuoremmilta miehiltä.
Kylläinen tiikeri ei pälyile sennäköisenä että tarvisi juuri nyt keneltäkään mitään, eli on itsevarman oloinen.
Taika raukeaa sillä hetkellä kun itse kiinnostut.
Nuoret miehet haaveilevat puumista.
Siitä oli joku tutkimuskin. Kaiken ikäisten miesten suosikki oli 20-22v, mutta iso joukko 30v ja alle miehiä pitikin +-45v naisista.
Aika moni ajattelee että puuma on aloitteellinen ja jopa seksuaalisesti dominoiva, mikä on yleinen toivomus miehillä mutta harvinainen piirre naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä oli joku tutkimuskin. Kaiken ikäisten miesten suosikki oli 20-22v, mutta iso joukko 30v ja alle miehiä pitikin +-45v naisista.
Aika moni ajattelee että puuma on aloitteellinen ja jopa seksuaalisesti dominoiva, mikä on yleinen toivomus miehillä mutta harvinainen piirre naisessa.
Tässä graafi.
25-30v miehistä aika iso osa suosii 45v naisia.
Samat miehet ei kuitenkaan suosi 30-40v naisia, eikä 30-40v miehet suosi 45v naisia. Siitä päättelen että puumajutusta on kyse, haetaan semmoista "opettajaa" joka ottaa ohjat käsiinsä kun nuorempi mies vikisee :D
Tätä en usko.
Mä olen aina ollut ihan katseenkestävä niin kasvoista kuin kropastakin mutta tuossa iässä aloin muuttua äkkiä näkymättömäksi. Siihen asti sain miesten huomiota ihan kivasti mutta neljänkympin jälkeen katseet alkoivat vähentyä selvästi.
Ellet sitten tosiaan pukeudu jotenkin riettaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä graafi.
Samat miehet ei kuitenkaan suosi 30-40v naisia, eikä 30-40v miehet suosi 45v naisia. Siitä päättelen että puumajutusta on kyse, haetaan semmoista "opettajaa" joka ottaa ohjat käsiinsä kun nuorempi mies vikisee :D
Siis
https://nationalpostcom.files.wordpress.com/2014/09/figure4.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä graafi.
Siis
https://nationalpostcom.files.wordpress.com/2014/09/figure4.jpg
Siis eikö 50v miehet katsele enää lainkaan naisia???
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Britney Spearskin on kuumempi nyt kuin pullaposkisena nuorena. Samoin Heidi Klum. Naisen kasvot jotenkin kapenee
Britney on kuitenkin vielä aika reilusti alle 45-vuotias...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä graafi.
Siis
https://nationalpostcom.files.wordpress.com/2014/09/figure4.jpgSiis eikö 50v miehet katsele enää lainkaan naisia???
Tutkimuksessa oli mukana vain 20-50v miehet/naiset.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Mielestäni nainen on paremman näköinen kolmikymppisenä ja sitä vanhempana kuin parikymppisenä.
Meinaatko että pelkkä ikä on tehnyt tehtävänsä. Vai mikä olisi muuttunut. Oletko sinut oman kroppasi kanssa?