Olen 45-v. nainen ja miehet ovat alkaneet katsoa minua ihan eri lailla kuin ennen.
Saan ihailevia, viipyileviä, himokkaita katseita vähän väliä. Nämä miehet ovat useimmiten 40-50 välillä mutta välillä myös nuoremmst ja vanhemmat tsekkaavat.
Ei se nuorempana tällaista ollut! Mitä on tapahtunut? Onko tämä joku maaginen ikä?
Kommentit (46)
Olet todellista milf-ainesta. Se kiinnostaa.
Mun mielestä Britney Spearskin on kuumempi nyt kuin pullaposkisena nuorena. Samoin Heidi Klum. Naisen kasvot jotenkin kapenee
He katsovat että tarviitko mahdollisesti apua.
Britney then and now
Oletko nainen, joka kaunistuu aikuisenakin, vai oletko vaihtanut vaatteesi riettaammiksi?
Vierailija kirjoitti:
Britney then and now
Then pikkutyttö
Now kulunut.
Harvemmin tulee katsottua tuon ikäisiä. Ehkä sitten joskus. Miksi muuten moni vanhempi nainen ei tajua että juna meni jo? Tullaan baarissa syliin istuun ja kouritaan. Ärsyttävää kun ei osata käyttäytyä niin ei osata. Kauhea draama kun saa pakit. En tiedä mistä jään paitsi ym. Kyllä tiedän ja en sitä tahdo mitä sinulla on tarjota.
Tissit kasvaneet?
Oma vaimoni huomasi saman ilmiön.
Itsevarmuus. Olen tosiaan asennoitunut niin, että juna meni jo. Voin olla vapaasti oma itseni, eikä tarvitse tehdä kehenkään mitään vaikutusta. Ja olen oikeesti ollut ”seinäruusu”, mutta nyt viisikymppisenä saan positiivista huomiota, etenkin nuoremmilta miehiltä.
Ap voisi laittaa kuvia jakoon mieluiten alaston sellaisia.
Sinua voi panna paljaalla ilman pelkoa jälkikasvusta. Sitä ne himokkaasti katselevat.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Britney Spearskin on kuumempi nyt kuin pullaposkisena nuorena. Samoin Heidi Klum. Naisen kasvot jotenkin kapenee
Joo pullaposkisuus on aika luotaantyöntävää.
Mä en ole ikinä huomannut mitään katseita.. missä ihmeessä oikein liikut? Voiko olla, että itse olet alkanut katselemaan miehiä, kun olet hiukan epävarma ikäsi takia, ja miehet sitten vain katsovat takaisin?
Sama kävi minulle - ehkä ne luulee, että olen/olet puuma :D Minä en ole, mutta ehkäpä sinussa on ainesta. Se siis selittää ne nuoret miehet, mutta nuo omanikäiset... sinä olet parantunut vanhetessasi, kuin hyvä viini.
Mä en ole koskaan ehtinyt ollakaan missään junassa (jo nuoresta naimisissa), mutta kohtelu on kyllä parantunut iän myötä. Asiakaspalvelijat pitävät varakkaampana ja miehet uskottavampana kuin nuorena. On hienoa tulla kohdelluksi ihmisenä eikä arvioitavana lihapalana.
N40
Ehkä kuulut niihin ihmisiin, joille sopii ikääntyminen ja kypsä naiseus? Mitä olen omaa kaveripiiriä ja tuttuja seurannut, niin osa oli todellakin kaunista ja söpöä nuorena ja nyt vanhemmiten samat piirteet tekevät heistä rupsahtaneita. Osalla taas nuoruus ei ollut niinkään edullista ulkoisesti, mutta aika ja hyvät elämäntavat ovat pohjustaneet sitten kauneutta/komeutta keski-ikään
Usein myös oma henkinen tasapaino ja elämäniloa huokuvat muillekin. Niin miehet ja naiset pitävät iloisista ihmisistä, joilla on muutakin kuin märmättää joka asiasta. Aitous ja ystävällisyys on katoavaa kansanperinnettä. Jos sinusta löytyy myös niitä luonteenpiirteitä, niin taatusti vetoaa ihmisiin.
Vai niin