Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen luonnossa ei ole mitään erityistä.

Eräopas
02.07.2019 |

En ymmärrä miksi suomalaiset hehkuttaa Suomen luontoa. Ettekö te matkustele lainkaan? Joka puolelta maailmaa löytyy upeita paikkoja missä vaeltaa sekä metsästää.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onneni kukkuloilla ihan vaikka pitkospuilla jos vielä löytyy kaakota termarista niin täydellistä <3 Syksyinen kuulas suo, se on parasta se, aavistus tulevan talven kirpeyttä.

Vierailija
22/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Miten sä voisit huomata hienouden siinä mitä olet koko ikäsi katsellut. Suomea haukutaan täällä päivittäin syystä jos toisestakin ihan siksi että sen arvoa ei vaan läheltä nähdä.

Mene alpeille vaeltamaan, niin näet mikä on kaunista.

Miten sinä voit määritellä mikä on jonkun toisen mielestä kaunista? Eikä se, että jossain on kaunista, poissulje toisen paikan kauneutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vaeltaa täällä keskellä ei mitään.

Olen vaeltanut monesti. Ei ne siellä paikan päällä näytä yhtä hienoilta kuin noissa mainosvideoissa. Poromiesten Ikeasta ostettuja muoviesineitä pitkin poikin joka paikka täynnä.

Vierailija
24/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tuntuvat turistit tykkäävän, tänään uutisissa oli espanjalaisia järvellä melomassa ja sanoivat olevansa ”taivaassa”.

Suomi on tuhansien järvien maa ja puhdasta luontoa on joka puolella, ei se ole mikään itsestäänselvyys joka maassa.

Vierailija
25/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vaeltanut monesti. Ei ne siellä paikan päällä näytä yhtä hienoilta kuin noissa mainosvideoissa. Poromiesten Ikeasta ostettuja muoviesineitä pitkin poikin joka paikka täynnä.

No etpä todellakaan ole tainnut vaeltaa.

Vierailija
26/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti tuntuvat turistit tykkäävän, tänään uutisissa oli espanjalaisia järvellä melomassa ja sanoivat olevansa ”taivaassa”.

Suomi on tuhansien järvien maa ja puhdasta luontoa on joka puolella, ei se ole mikään itsestäänselvyys joka maassa.

Espanjalaiset ovat kohteliaita ihmisiä.

Vierailija
27/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No etpä todellakaan ole tainnut vaeltaa.

Ei miten niin en? Voitko väittää muuta? Kaikki luirojärvet ja tsarmitunturit on tuhat kertaa kävelty läpi kuten myös Rukan ja muiden alueiden kohteet. Puoli Suomeahan siellä lomailee.

Vierailija
28/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisena lappilaisena rakastan Suomen luontoa.

Vierailija
29/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ainoat hienot paikat Suomen luonnossa on Itä-Suomen Saimaan ympäristössä, siellä upeita maisemia, myös Punkaharju kuuluu tähän.

Lappi on mun mielestä vaan nolo paikka käydä esim. vaeltamassa, pieniä kukkuloita. Eikä muuten Suomen luonto mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
30/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisena lappilaisena rakastan Suomen luontoa.

Mene ulkomaille, niin näet upeita kohteita.

Vierailija
31/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan harmaata betonibunkkeriasumista Venäjällä.

Vierailija
32/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen luonto ei ehkä aiheuta mitään vau elämyksiä, kun ei meillä ole täällä esim. korkeita vuorenhuippuja mutta vastapainoksi löytyy rauhaa ja puhdasta luontoa joka ei monessa maassa olekaan enää itsestäänselvyys. Uskon, että tämä vetoaa myös moneen ulkomaalaiseen joka Suomen luontoon pääsee tutustumaan.

Vierailija
33/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kokeilemaan harmaata betonibunkkeriasumista Venäjällä.

Saman voi tehdä Suomessa missä tahansa lähiössä.

Vierailija
34/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan elävästi kun menin itse Nuuksioon muutama vuosi sitten dösällä ja samaan aikaan tuli jenkkipariskunta ulos ja kysyi ulos päästessään missä se Nuuksio oikein on. Sanoin, että olet siellä, nauti siitä. Naureskelivat ja luulivat, että huijaan. Lähdin kävelemään, kai se heillekin selvisi lopulta, että turhan reissun tekivät.

Vierailija
35/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansallispuistot muistuttavat enemmän normaalia kaupungin keskuspuistoa.

Vierailija
36/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaristomeri ja saimaannorppa. Siinä nyt heti kaksi asiaa mitkä Suomen luonnossa ovat hyvinkin erityisiä. Eiköhän niitä muitakin löydy jos jaksaisi hetken miettiä.

Vierailija
37/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanjalaiset ovat kohteliaita ihmisiä.

Eivät muuten todellakaan ole😁 Yleensäkin Välimeren maiden turistit valittavat _kaikesta_.

Vierailija
38/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiä ilmastopakolaisia etelästä tänne viileämpään pohjoiseen. Kyllä puhdas vesi ja nimenomaan viileys taitaa tuoda tänne tulevaisuudessa ihmisiä.

Vierailija
39/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
40/97 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo.

Puhdas totuus.