Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistää hymyilyttämään kuinka läpeensä

Vierailija
02.07.2019 |

Tyhmiä ihmiset ylipäätänsä ovat. Uskovat mitä heille kerrotaan esim. toisisista sanotaan mukisematta ja ovat helposti ohjailtavissa. Varsinainaista idioot... sopulilaumaa. Joihinkin uppoo näytelmät ja surkeat manipulaatiot. Joitakin ne vain hymyilyttää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta on että eivät tajua olevansa jossain määrin kusetettu ja mahtais varmaan nolottaa kun tietäisivät miten heitä on onnistuttu huijaamaan, paitsi eivät tajua. Jotkut ovat valmiit juoksemaan toisten asioilla, tietämättä tai tajuamatta edes millä asialla oikeasti ovat. Tyyliin: "Hae mulle yks paketti. Siel on kirjoja" (oikeasti ihan muuta kun kirjoja... ja tyhmä hakee)

Vierailija
2/3 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin puhetta. Oman universumin päällikkö nauraa toisten hyvyydelle kun ei itse kykene kuin huonouteen. Yksinäisiksi nämä lopulta jäävät. Kun narsisti kuolee, kukaan ei jää kaipaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta on että eivät tajua olevansa jossain määrin kusetettu ja mahtais varmaan nolottaa kun tietäisivät miten heitä on onnistuttu huijaamaan, paitsi eivät tajua. Jotkut ovat valmiit juoksemaan toisten asioilla, tietämättä tai tajuamatta edes millä asialla oikeasti ovat. Tyyliin: "Hae mulle yks paketti. Siel on kirjoja" (oikeasti ihan muuta kun kirjoja... ja tyhmä hakee)

Ehkäpä sille ihmiselle ei ole väliä, mitä siinä paketissa on. Se hakee sulle paketin, koska haluu olla kiva, ja sitten jatkaa omaa elämäänsä sen kummempia miettimättä. Ehkä nää sun huijaukset on vaan sun päässä, ja ketään muuta ei varsinaisesti kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan