Sain sitten selville, että mies jota olen tapaillut n. 6 kk onkin naimisissa.
Mitäs nyt? Kertoisitteko vaimolle? Ja kyllä, heillä on lapsiakin.
Kommentit (23)
Anonyymina kertoisin - en haluaisi vastaanottaa haukkuja. Ja siis ihan siksi kertoisin, etta mua v*tuttaisi etta mulle on valehdeltu puoli vuotta. En siis siksi etta "pettajan puolison pitaa saada tietaa" ja blaa blaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vaan jos haluat tulla haukutuksi.
Mietin vaan että itse haluaisin tietää.
treffit kirjoitti:
Anonyymina kertoisin - en haluaisi vastaanottaa haukkuja. Ja siis ihan siksi kertoisin, etta mua v*tuttaisi etta mulle on valehdeltu puoli vuotta. En siis siksi etta "pettajan puolison pitaa saada tietaa" ja blaa blaa.
Minähän en ole tästä millään tavalla vastuussa, vaan mies ihan itse. Toisaalta en haluaisi satuttaa niitä lapsia kuitenkaan.
Paljasta petturimiehen etunimen ensimmäinen kirjain. Olenkin epäillyt jotain olevan tekeillä. Jos näin on, pidä hyvänäs.
Kostaisin miehelle ja kertoisin vaimolle
Miten mies saamaasi tietoon suhtautui vai onko vielä tietämätön suhteenne saamasta uudesta käänteestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan että itse haluaisin tietää.
Totta mutta mieti, mikä shokki se vaimolle on. Kyllä siinä järkytys purkaantuu suorin sanoin sun niskaasi.
Kyllä mä ainakin haluaisin tietää vaimona jos lasteni isä minua pettäisi. Laittaa vaikka fbssä viestiä jos ei muuten saa pelkkään vaimoon yhteyttä. Ja mieluummin pitkän kattavan yhden viestin, missä näkyy kaikki aika ja tieto, ettei vaimon tarvitse paljoa alkaa keskustella, tai välttämättä edes vastata mitään, kunhan tieto vain tulee vaimolle ja näet että on lukenut viestin. Sen jälkeen vaimo voi tehdä oman valintansa oman avioliittonsa eteen. Tavallaan tällä teet lopetuksen myös miehelle. Hio viesti ajan kanssa.
Joku todiste pitää olla. Huomaamatta piirrät kuulakärkikynällä sydämen miehen selkään siinä paijatessasi, ja sitten pistät anonyymin viestin vaimolle että katsoo itse. Muuten vain luulee, että valehtelet kateuksissasi.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies saamaasi tietoon suhtautui vai onko vielä tietämätön suhteenne saamasta uudesta käänteestä?
Valehtelee edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kostaisin miehelle ja kertoisin vaimolle
Kostaminen on ihan parasta. Nyt kaikki kostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljasta petturimiehen etunimen ensimmäinen kirjain. Olenkin epäillyt jotain olevan tekeillä. Jos näin on, pidä hyvänäs.
Sorry, mutta enpä taida huolia.
Ihmettelen miten voi 6 kk aikana olla menemättä koskaan miehen kotiin, ilman että epäilisi että mies salaa jotain omassa kodissaan.
Kyllä viisas nainen voi ottaa asiasta selvää ihan itse. Voi soittaa seurakuntaan tai maistraattiin. Päteviä syitä saada selville löytyy kyllä. Tuttuni on eronnut jo vuosia sitten, mies vei puolet omaisuudesta, ei välitä tavata lapsiaan, ei edes soita. Me töissä aina soitellaan viranomaisille, että pitäisi saada yhteyttä , onko vielä elossa. Väestörekisterissä kyllä voi kysyä kaikkea epäilyttävää. Myös Facebook ja insta , linkend, harrastukset, opiskelut. Suomi on niin pieni maa, hetihän tuo selviää. Voi soittaa vaikka Riseen , onko tuomioita, syy pitää selvittää. Esim. uusi kumppani. Täällä on tietoa.
Äh, yksi sana otsikossa jo paljasti provoksi.
Heikko, 0/5.
Vierailija kirjoitti:
Heikko, 0/5.
Moni asia paljasti provoksi. Tällä tyypillä on joku fiksaatio pettämiseen ja varattuihin.
Jos se on mun mies voit pitää. Virallisesti ollaan naimisissa, mutta asumuserossa oltu pitkään, enkä ole ottamassa sitä takaisin. Haetaan kyllä eroa pian, kunhan saadaan aikaiseksi. Jäänyt roikkumaan se pieni muodollisuus...
Vierailija kirjoitti:
Heikko, 0/5.
Sitten?