Hyvä, kohtuuhintainen keskustahotelli Pietarissa?
Ensimmäinen Venäjän reissu olisi suunnitteilla! Puolen tunnin kävelymatka perinteisistä nähtävyyksistä on ok. Mikä hotelli sopisi sijainniltaan ja hinnaltaan (100-200€ / yö)?
Kommentit (5)
Itse tykkään Hotelli Moskovasta. Joo-o, se on se missä kaikki suomalaiset käy ja vähintään joka toinen vastaan tuleva hotellivieras on suomalainen, mutta on vain niin näppärä minulle. Alakerrassa on metroasema ja noin sadan metrin päästä lähtee busseja keskustaan, joilla pääsee välillä jopa nopeammin kuin jos menisi portaat alas metroon. Kotiinpäin lähtiessä on helppo käydä Prismasta hakemassa skumppaa ja karkkia tuliaisiksi ja sitten metrolla junalle. Tämä saattaa tosin olla aika täynnä nyt sesonkiaikaan.
En ole itse käynyt, mutta edullisia ja ihan ok tasoisia, joita olen kuullut suositeltavan, on Bolshaya Konyushennaya kadulla olevat Nevsky Grand ja Nevsky Hotel Aster. Bolshaya Konyushennaya on lähellä tai oikeastaan keskellä monien nähtävyyksien kannalta.
Olisko muilla vielä vinkkejä? Ihan mielelläni ottaisin minäkin vastaan suosituksia.
Menen syksyllä äitini kanssa Pietariin ja äitiäni ei saa metroon millään ja liikumme varmaan busseilla ja marsuilla ja ehkä takseilla. Joten jos jollain olisi suosituksia hotelleista lähellä Suomen asemaa.
- 2
Kohtuuhintainen 100-200 €/yö? Pietarista saa keskustasta 20-30 €/yö huoneen omalla kylpyhuoneella ja usein myös aamiainen kuuluu hintaan. Eikä ole mitään murjuja vaan hyvinkin siistejä hotelleja. Ei ole mitään järkeä maksaa edes 100 euroa hotelliyöstä.
Vanha keskustelu, mutta voin suositella Hotelli Petervilleä
Nevsky Grand Hotel. En tiedä mitä maksaa tällä hetkellä, mutta kun käytiin oli kohtuuhintainen. Kolmen tähden hotelli, erinomainen sijainti.