Suosittu suomalainen laulaja, jota et voi sietää?
Itse sanon Anssi Kela. Jotenkin alkaa aina ärsyttämään kun sen biisit soi tai kun näen hänet telkkarissa.
Kommentit (78)
Ehdottomasti Anna Puu. Teennäinen.
Vierailija kirjoitti:
Olli Lindholm
Nyt puhutaan laulajista - ei huutajista...
Se Tähkän huutaminen riipii korvia kun ääni ei vaan riitä niin menee huutamiseksi. Elli Haloo nasaali,ihan kamalaa
Robin. Täysin lahjaton, mutta kun suhteita oikeaan suuntaan niin kaikki skeida menee.
Jenni Vartiainen on tosiaan ärsyttävin laulaja ikinä. Hän on jotenkin muumioitunut samaan ilmeeseen, samoihin liikkeisiin ja samaan henkäilyyn aivan biisistä riippumatta. En muutenkaan pidä ilmeettömistä ihmisistä.
Laura Voutilainen. Niitä harvoja lauluääniä tässä maassa josta pidän mutta kun luonne on kuin keskitysleirivartijan
Antti Tuisku.
Kuulostaa huonosti laulavalta neidiltä.
Roope Salminen:
Kamala lauluääni ja karisma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maija Vilkkumaa
Se Maarit Hurmerinnan tytär (Janna?)
Jep. En ole ikinä tajunnut Vilkkumaan suosiota? Ja sekoitan aina autotunetetun Jannan äänen Antti Tuiskun ääneen...
Täällä kohtalotoveri. Sekoitan myös Jannan ja Antti Tuiskun.
Ei oo artisti, mutta v*ttu Nightwish.
Kaija Koo. Tantta, joka ei tee itse biisejään. Liian av-mamman prototyyppinen leggingseissään. Ei mitään karismaa, ylimielisen oloinen.
Kaija Koo täälläkin, ei vaan nappaa. Rasittavan keski-ikäisen eukon -tiedätte kyllä millaisen...- perikuva, laulaa nenäänsä. Yhhyh, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tästä hyvästä saan varmaan alapeukkuja, mutta... Vesa-Matti Loiri. Mielestäni hän on yliarvostettu laulajana. Vesa-Matti Loiri lähinnä puhuu laulut ääneen. Muuten kyllä arvostan häntä näyttelijänä ja monilahjakkuutena. Biisejä kuunnellessa tulee enimmäkseen mieleen Uuno Turhapuro.
Just näin. Mulle tulee Loirin "laulannasta" mieleen isäni kännissä. Ja siitä mulla on valitettavasti kokemusta Isäni on muuten erinomainen laulaja selvinpäin.
Sanni, Erin, Elli Noora, Evelina, Erika Vikvam, Vesala, Anna Abreu, Arttu Wiskari, Mikael Gabriel, Kasmir, Nikke Ankara, Elastinen, Teflon Brothers, Petri Nygård, Haloo Helsinki ( vaikka sanoiltaan kivoja niin ääni pilaa) Jvg ( oma guilty pleasure välillä myönnetään) Anna puu ( joistakin biiseistä tykkään), Jannika B. Sekä Cheek ihan todellakin. Ainakin nämä.
Vierailija kirjoitti:
Mitra - ja se ainoa biisinsä. Maku hänestä meni jo Idolsissa.
Ei kuulu tähän ketjuun koska ei ole suosittu.
Anna Puu, Janna Hurmerinta, Eveliina, Sanni, Kaija Koo, Vesala. Honottajia, piipittäjiä, heikolla lapsellisella autotuneäänellä vinkujia. Kaija osaa laulaa mutta harvinaisen ylimielinen ja ärsyttävä tanttara.
Arja Koriseva.
Saisi jo lopettaa sen korisemisen